sobota 3. září 2016

Brandnooz box - srpen

Se začátkem měsíce je tu opět čas na další Brandnooz box. Je srpnový, ovšem dorazil první zářijový den. Jeho motto bylo "Pozdně letní ochutnávání".
Po červencové poměrně lehkém boxu jsem si tentokrát donesla z pošty krabici o poznání těžší. Důvodem byl fakt, že tentokrát box obsahoval několik nápojů, ale samozřejmě nejen je.
A pokud máte chuť, můžete teď spolu se mnou nakouknout dovnitř zelené krabice a zároveň si přečíst moje první dojmy z jejího obsahu...




Mirinda Hruška /500 ml - doporučená cena 21,90)
Novou příchuť Mirindy ochutná asi syn, já se sladkým limonádám vyhýbám. Ale možná, že aspoň hlt upiju, abych přece jen ochutnala i já. Jako součást boxu ni nepřijde špatná a cenově odpovídá úrovni jiných podobných limonád.

Nestlé KitKat (41,5 g - doporučená cena 12,90)
Netuším, proč byly tyhle oplatky součástí boxu, kde mají být novinky, protože Kitkat už je na trhu hodnou dobu. Sní ji manžel nebo poputuje k synovi, na mne jsou moc sladké.

Lorenz Monster Munch (balení 20 g - doporučená cena 9,90)
Tyto chipsy také podle mne nejsou žádnou novinkou - tou je zřejmě jen menší balení. Chipsů se snažím vyhýbat, takže je nejspíš dostane syn.

Pedro Dezertíky a Medvědi na jahodách (80 g - doporučená cena 14,90)
Želé bonbóny mám docela ráda, ale ani příchuť dortíků ani příchuť panna cotta mne nelákají, takže bonbóny věnuji někomu, komu udělají radost.

Kotányi Citron a máta (13 g - doporučená cena 17,90)
Kořenící směsi jsou poměrně častou součástí boxů, tentokrát bo byla směs pro přípravu studeného dipu. Sama bych si ji určitě nekoupila - většina kořenících směsí je v podstatě hodně drahá sůl (a trocha koření), ale když už ji mám tak ji vyzkouším. Citronovo mátová příchuť by mohla zajímavá - možná třeba ke grilované zelenině.

Opavie Zlaté ovesné s jablky (225 g - doporučená cena 29,90)
Na ovesné sušenky jsem zvědavá a ochutnám je docela ráda, jako malé mlsání k čaji se budou určitě hodit. Jen by ve složení nemusely mít palmový olej.

Emco Tyčinka 100% ovoce lesní směs (30 g - doporučená cena 19,90)
Emco výrobky mám docela ráda, takže na ovocnou tyčinku, která obsahuje jen ovoce, se těším. Schovám si ji jako svačinku na nějakou poradu - má prima "formát do kabelky". Takže tady jednoznačná spokojenost, i když jsem nedostala svou úplně nejoblíbenější příchuť (dělají se ještě jahodové a meruňkové)

Toma Nádech okurky a limety (1,5 l - doporučená cena 14,90)
Okurková limonáda je letos v létě hit letních zahrádek. Já ještě neměla odvahu ji vyzkoušet, tak aspoň budu mít příležitost. Jako součást boxu je určitě fajn

Tranquini (250 ml - doporučená cena 35,90)
Mělo by by jít o nápoj, který zmírňuje stress, zvyšuje soustředění a umožňuje příliv pozitivní energie. Podle složení je to sodovka s fruktózou, výtažky z bylinek a trochou ovocného koncentrátu. Takže na nějaký zázračný vliv na zmírnění stress a pozitivní energii moc nevěřím. A cena 36 Kč za čtvrtlitrovou plechovku je podle mne trochu úlet. Uvidíme, jak bude chutnat.

Racio Cornies s medvědím česnekem (balení 115 g - doporučená cena 21,90)
Cornies si nekupuju, ale na tyhle jsem zvědavá, protože mám ráda medvědí česnek. Takže tento výrobek mne v boxu potěšil taky.

Hamé Easy sandwich s tuňákem (100 g - doporučená cena 26,90)
Pomazánky si obvykle dělám sama, hotovky moc nekupuju, ale tuňák mi chutná, tak tuhle ráda vyzkouším. Bude se hodit jako příležitostná pohotovostní svačinka - třeba do práce společně s těmi Cornies.


Srpnový box mne potěšil tak napůl. každopádně ale oceňuji, že tentokrát se v boxu objevily i nějaké zdravější věci. Radost mi udělala Emco tyčinka 100% ovoce, tuňáková pomazánka, Cornies i Toma s nádechem okkurky. Obešla bych se bez bonbónů (když v boxu jsou, stačilo by jedno balení), chipsů (ty jsou v boxech na můj vkus taky hodně často) a KitKatu. Rozpačitá jsem z těch nápojů v plechovce - uvidím co chuť... Celková hodnota produktů obsažených v boxu byla téměř 280 Kč, což ujde.
Teď mne čeká postupné ochutnávání - aspoń těch produktů, které si nechám. Mé dojmy si pak budete moci přečíst v přístích pokračováních článků "Co jsem taky ochutnala..."


Žádné komentáře:

Okomentovat