úterý 13. září 2016

Snídaně je základ

Ano - je tady další z mých oblíbených swapů. Swap jídelní. A jak napovídá název Snídaně je základ na téma snídaně (snídaňové swapy jsou docela oblíbené - tohle byl tuším můj pátý swap na toto téma a určitě jsem se nehlásila do všech). Swap vyhlásila Renáta a jeho zádání bylo "Něco co rádi snídáte a k tomu např. pěkný hrníček nebo miska pro příjemnou náladu..." s předpokládanou hodnotou 200 Kč.



S Renátou jsme si v pár mailech vyjasnily preference a nechaly jsme si docela dlouhou dobu na realizaci swapu - zhruba tři týdny. Což se nám nakonec téměř povedlo dodržet - k malému posunu došlo díky mně, protože v týdnu, kdy jsme měli domluvené odeslání, jsem na tom byla v práci tak, že jsem prostě nestíhala otvírací dobu pošty (a o víkendu jsme byli na chalupě). Se mnou jsou holt swapy na delší loket (ale varuju vždycky předem).


Já jsem z věcí, které jsem pro Renátu do swapu vybrala, udělala tematické balíčky označené náznakem obsahu...
V balíčku "Něco do hrnečku" byla í instatnní kávu Nescafe s kokosovou příchutí (až dodatečně mi došlo, že Renáta mi psala, že kokos nerada, tak mi snad tenhle přehmat odpustila), instantní čokoládu, dva sáčky čaje (protože to bych nebyla já, abych do balíčku čaj nedala).
V balíčku "Vařila myšička…" byly 3 instantní kaše - brusinková s chia semínky, proteinová s banánovou příhutí a ovesná jahodová.
Balíček "Na slano" obsahoval moji oblíbenou zeleninovou pomazánku Toscana, kterou s oblibou přidávám do jídelních swapů.
"Univerzální" balíček obsahoval Knackebrot Racio (univerzální proto, že ho lze sníst jen tak, namazat si ho něčím sladkým a nebo třeba tou zeleninovou pomazánkou).
Do balíčku "Na rohlík i na chleba" jsem zabalila dvě minimarmelády. Jedna je pomerančová z Marks&Spencer, druhá blumová byla moje úplně čerstvá vlastní výroba (dělala jsem ji na chalupě těsně před odesláním swapu).
Do balíčku "Na zkoušku" jsem odsypala z velkých balení vzorky tří druhů musli (Emco čokoládové s ořechy, 10druhů ovoce Schneekoppe a Bonavita jablečné s brusinkami) a snídaňových cereálií Nestlé Golden Minis.
Balíček "Třeba do jogurtu" ukrýval minisušenky s hořkou čokoládou (z Lidlu) a Dobrou vlákninu od Bonavity.
V balíčku "Na zakousnutí" byla čistě ovocnou tyčinku a ovesné sušenky (oboje z Marks&Spencer).
Poslední balíček označený "Na kaši" byl nejedlý snídaňový doplněk - mističku na ovesnou kaši nebo musli s jogurtem. Vybrala jsem jednoduchý tvar a čistě bílou barvu, protože mi Renáta psala, že nemá ráda předplácné věci.
Balila jsem tentokrát do krepového papíru a přidala dopis, ve kterém byl popsán obsah balíčku.



A já si v balíčku od Renáty rozbalila tohle
Hořkou čokoládu Vivani s 85% kakaa - jednoznačně top balíčku. Hořkou čokoládu miluju, tuhle značku ještě neznám, navíc je bio... Prostě super
Černý čaj Sir Winston Heart of London - černého čaje vypiju hektolitry, takže se u mne neztratí
Domácí rybízovou marmeládu - ráda ochutnám jakou dělá někdo jiný
Rýžovou kaši Dr. Oetker s jablky a skořicí - instatní rýžovku jsem ještě nezkoušela. poputuje do práce jako železná rezerva. Tam se bude určitě hodit
Oříškovou tyčinku Emco kešu - tu znám a sama si ji dost čato kupuji
Instatní polévku Knorr Prima pauza hrášková - tak tu u nás sní manžel, já nejsem polévková (a už vůbec ne hrachová)
Pohankové pukance - na ty jsem zvědavá, ty jsem ještě neochutnala
Křehké plátky - pohankové s cibulí - já křehké plátky nemám moc v oblibě, tak uvidím...
Cereální tyčinka Nutratrend Street s banánovou příchutí - cereální tyčinky si moc nekupuju, ale využiju ji někdy jako kabelkový snack na poradu
100% jablečný fresh Rio - ten vypiju ráda, jablečné šťávy mi chutnají
Cereální sušenky s lískovými oříšky a medem - tady jsem se s Renátou téměř sešly (já koupila s čokoládou). Využiju v práci jako doplněk k jogurtu.
Dvě lžičky s dlouhou rukojetí, a jedna klasická - nejídelní doplněk swapu, kterým Renáta vyplnila mé přání. Lžičky s dlouhou rukojetí mi doma chybí a určitě se budou hodit (do sklenice s medem, velkého kelímku s jogurtem...). Mám z nich radost .
Všechny věci v balíčku byly zabalené do krásného balicího papíru s motýlky. A i Renáta označila balíčky lístečky, na kterých byl náznak obsahu (lžičky, marmeládu a čaj jsem uhodla hned, pukance samozřejmě ne). Připojen byl i krátký, ale milý dopis.


Celkově hodnotím i tento swap jako velice povedený. Moc se mi líbilo provedení - hezké zabalení, krásný balící papír, "vymazlené" lístečky s popisem.... Já se vždycky snažím, aby swap byl pěkný i pro oko (je otázka, jestli se mi to vždycky 100% povede) a tak jsem ráda, když si i druhá strana se swapem trochu vyhraje. A s obsahem jsem taky spokojená, všechno využiju nebo ráda vyzkouším. Jen si teď s jídelním swapy budu muset dát chvíli pauzu, abych dojedla všechno, co jsem v nich dostala.... Smějící se.
Hodncoení - 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat