středa 28. září 2016

Pozdrav z dovolené4

Po řadě převážně jídelních či čajových swapů mne pro další swapování zlákal swap Pozdrav z dovolené4, který vyhlásila Iva. Z jeho zadání "Opět se blíží prázdniny, co si tak poslat v průběhu prázdnin 5 pohledů? Mohou být z míst, kde jsme byly na dovolené, na výletě, z místa bydliště atd. Poslední pohled bychom poslaly v obálce a přiložily k němu nějakou drobnost - suvenýr z cest, něco typického pro kraj, kde bydlíte atd." vyplývalo, že půjde o swap sice jednoduchý, ale dlouhodobější - celoprázdninový.



Předpoklad dlouhodobosti se naplnil - já posílala první pohled už v červnu a poslední pohled s drobností jsme s vyměnily s Ivou v polovině září.
Já jsem Ivě poslala pohledy Svojšína, kde jsme byli ještě na předprázdninovém výletě, Horní Cerekve (kousek od ní jsem trávila první červencový týden na chalupě), Vyšehradu (nedělní vycházka) a Dentrologické zahrady v Čestlicích (vycházka pro změnu sobotní). Mrzelo mne, že jsem nezvládla poslat pohled z dovolené v Albánii, ale většinou jsme byli v místech, kde nebylo kde pohled (o známce ani nemluvě) koupit, a ve Skadaru jsem na to v tom jednom dnu, které jsme tam strávili, zapomněla.
Do poslední zásilky, kterou jsem Ivě posílala jsem zabalila magnetku s motivem Prahy, sušené oregano (ze zahrádky na chalupě), pár čajů, které jsem si dovezla do sbírky právě z dovolené v Albánii (takže zbavené přebalů, ale protože už jsem s Ivou dělala čajový swap, věděla jsem, že jí vybalené čaje nevadí) a dva pohledy Prahy.
Mizerné je to tentokrát ovšem s dokumentací - pohledy, které jsem posílala, mne nějak nenapadlo fotit (místo nich jsem udělala koláž z fotek z míst, odkud byly, stažených z netu) a na focení obsahu balíčku jsem si vzpomněla, až když jsem měla část věcí zabalených (a vybalovat se mi je fakt nechtělo). Takže fotku vybalených věcí možná doplním, až Iva dá hodnocení na Swaplace a já si budu moc fotku stáhnout.



Já jsem od Ivy dostala postupně pohled Zlína, hradu Buchlov, Říma a Krakowa. V závěrečné obálce pak na mne čekala hromádka čajů z Itálie (a k nim ještě ještě balíček prázdných přebalů) do mé čajové sbírky, dřevěná záložka s motivem Buchlova, velkoformátový pohled Brna a brožurka o brněnských zajímavostech.


Se swapem jsem byla spokojená - bylo příjemné občas najít ve schránce pohled ze zajímavého místa (a Iva trefila samá místa, kde jsem ještě nebyla, takže jsem se do nich takto podívala alespoň zprostředkovaně). A drobnosti v závěrečném balíčku mne taky potěšily - zejména čaje a přebaly, ale radost mi udělala i záložka, kterou určitě využiju.
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat