neděle 11. září 2016

Z kosmetické poličky 4

Moc fotek kosmetických výrobků se mi tu nenahromadilo, ale mám představu, že by tento typ článků měl být tak zhruba čtvrtletníkem. Takže září je příhodná doba na jeho další vydání, byť tentokrát nebude příliš dlouhé. Ale zas je v něm výjimečně jedna věc z dekorativní kosmetiky.
A krátký článek nezaslouží dlouhý úvod, proto pojďme rovnou na věc - tedy nakoukout na mou poličku



Vlasový šampon Pantene pro-V Aqua light

Koupeno - swap. Cena - ?? Balení - 250 ml
Šampon nemá žádnou výraznou vůni. Dobře pění, nemám pocit, že by vlasy vysušoval. Celkově takový lepší průměr.
Hodnocení 6/10

Kondicioner Cien profesional repair

Koupeno - Lidl Cena - 39,90 Balení - 200 ml
Regenerační kondicionér s keretinem mne příjemně překvapil. Sice nemá nějak výraznou vůni, ale vlasy po jeho použití mám leské a hebké. Třeba po návratu z dovolené, kdy jsem měla vlasy vysušené a vyšisované od sluníčka, jim vyloženě prospěl. A poměr cena-výkon je v tomto případě opravdu hodně dobrý. Určitě si ho ještě někdy koupím.
Hodnocení 9/10

Sprchový gel B.U. pistacie makrons

Koupeno - swap Cena - ??? Balení - 250 ml
Pistáciové makronky jsem nikdy neměla (popravdě řečeno - neměla jsem ještě žádnou makronku), takže netuším jak voní. Nicméně doufám, že ne tak jak tenhle sprcháč, protože ta vůně mi přišla při používání hodně chemická, tak trochu acetonová. Jinak je průměrný - slušně pění a neměla jsem po něm pocit vysušené pokožky. Ale kupovat si ho kvůli té vůni nebudu.
Hodnocení 5/10

Rtěnka Cien (odstín 10)

Koupeno - Lidl Cena - 39,90 Balení - asi 5 g
Na tuhle rtěnku jsem v Lidlu narazila v rámci nějaké akce na kosmetiku. Je to přesně ten odstín, který používám, takže jsem po ní hned sáhla, protože za tu cenu... Jsem s ní celkem spokojená, jen výdrž by mohla mít trochu větší. Vzhledem k tomu, že se prodávala v samoobslužném prodeji, tak jsem ocenila balení v celofánu - nemusela jsem mít obavy, že přede mnou rtěnku někdo zkoušel (a odstín je viditelný dík částečně průhlednému pouzdru).
Hodnocení 7/10


Pomáda na rty Helios Herb

Koupeno - swap. Cena - ??? Balení - asi 5g
Pomáda má zajímavou třešňovou vůni, která je docela příjemná, rty ošetří poměrně dobře (mám ji na nočním stolku, na noc je to OK).
Hodnocení 7/10

Tekuté mýdlo Dermacol Aroma ritual vodní meloun

Koupeno - Brandnooz Cena - 59 Kč (doporučená) Baleni - 250 ml
Mýdlo má hezky vypadající elegantní balení (které se ovšem ukázalo ne úplně praktické - úzká vysoká lahvička má menší stabilitu na umyvadle), dobře fungující dávkovač. Myje normálně (na šmír a podobné jsem ho tedy netestovala - mám ho v kanceláři) a nemám po něm pocit vysušených rukou. Hezky voní - opravdu melounově a vůně zůstává docela dlouho i na rukou (což je většinou příjemné, nicméně když svačíte knackebrot se žervé a cítíte meloun, tak je to trochu divnéMrkající). Kvůli ceně (která je podle mého hodně nadsazená - slušné tekuté mýdlo lze koupit za poloviční nebo o málo vyšší cenu ve dvojnásobném balení) si ho pro sebe určitě kupovat nebudu. Spíš ho asi člověk koupí jako dárek - vypadá i voní opravdu dobře.
Hodnocení 5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat