čtvrtek 1. září 2016

Chcete vyzkoušet Glanz box?

Máte rádi překvapení? Tajemné krabičky?
Můžete zkusit objednat si Glanz box, který by Brandnooz měl rozesílat někdy v září. Glanz box obsahuje výrobky z oblasti drogerie a kosmetiky, a to především výrobky, které jsou na trhu novinkami.
V boxu by měly být produkty v hodnotě zhruba 750 Kč.


Jak vypadal můj první Glanz box a co jsem v něm našla, o tom jsem před časem napsala článek .
S kódem K37Q10WSVOK si Glanz box můžete objednat za cenu 299 Kč (včetně poštovného), a to tady . Jen si dejte pozor, ať nedoapdnete jako já Smějící se a opravdu si objednáte Glanz box, protože na stránkách se střídavě nabízí klasický box s potravinami a právě Glanz box.
(Možná jste už na stejný kód narazili na jiném blogu - Brandnooz ho rozesílal zřejmě řadě blogerek, které boxy pravidelně odebírají a píší o nich na blog.
Váhala jsem proto, zda ho sem dávat. Ale nakonec, proč ne - koho to nezaujme, tak to přeskočí a třeba se najde ještě nějaký "cvok," co rád otvírá tajemné krabičky a kód se mu bude hodit)

Žádné komentáře:

Okomentovat