sobota 11. listopadu 2017

5 holčičích potěšení

Sice nevím, jestli na mne označení "holka" ještě tak úplně sedí (no - na druhou stranu - kluk určitě nejsem), nicméně jsem se do swapu 5 holčičích překvapení přihlásila. S jeho autourkou - Nikol jsem swapovala velmi nedávno a doma mi zůstaly jedny sušenky, které jsem jí do našeho swapu zapomněla přibalit. A protože se mi líbilo volné téma nynějšího swapu (znělo "Oddychový swap. Žádné téma, žádné příkazy. Jen pět dárečků za stovku, které nám padnou do oka a potěší každou ženu. Udělejme si trochu radosti... jen tak!"), tak jsem si řekla, že si s Nikol swapnu znovu a sušenky jí přibalím.



Jak nám minulý swap s Nikol trval docela dlouho, tak tentokrát byl naopak hdoně rychlý - do týdne bylo hotovo. A nemyslím si, že by některá z nás swap "odflákla", i když vzhledem k jeho hodnotě (100 Kč) samozřejmě obsahem balíčku byly spíš drobnosti.
Já jsem svůj balíček ladila tak trochu do podzimně a trochu vánočně a od každého tématu (kosmetika, jídlo, domácnost, doplněk, papírnictví) jse vybrala jednu věc.
Kosmetika - sprchový gel Manufaktura s vůní jablek, protože jablka patří k podzimu
Jídlo - kokosové kostky v čokoládě, protože kokos mám spojený s Vánoci
Domácnost - drobné zlaté vánoční koule - třeba na ozdobení jehličnaých větviček ve váze (tak je používám já)
Doplněk - ponožky se k podzimnímu i zi,nímu pošasí přímo nabízí
Papírnictví - washi páska s vánočním motivem
A dinosauří sušenky Lotus s čokoládou bylo to, co jsem Nikol nezabalila do minulého swapu.
Balila jsem do papíru s motivem květin a přidala krátký dopis s popisem toho, co jsem vybrala.


S balíčkem od Nikol mne trochu "vycukala" pošta, která s ním nezacházela úplně vlídně a díky tomu první rozbalování proběhlo v kanceláři vedoucí pošty (abych zjistila, zda balíček nebude třeba reklamovat). Naštěstí nevlídné zacházení odnesla jen krabička, která byla proražená. Obsah nijak neutrpěl a já si ho mohla odnést domů. A co jsem v balíčku našla?
Hygienické ubrousky Freshmaker - neznám, vyzkouším, hodit se určitě budou
Rozpustný nápoj Hot drink cranberry - horký nápoj určitě přijde v zimě vhod
Flapjack Corny s brusinkami - využiju na výletech
Balea Traumtanzerin - sprchový gel pro dívky. Uvidím, jak mi bude vyhovovat při používání, na první očuchání má hodně sladkou vůní - takovou žvýkačkovou
Ponožky - tam jsem se s Nikol shodly. Já dostala kotníčkové, vesele pruhované.
Jednotlivé věci byly hezky zabalené a opatřené popiskem naznačujícím, co je uvnitř, a i Nikol připojila krátký dopis.


Celkově se mi i tento swap s Nikol líbil. Oceňuji rychlost i pečlivé zabalení. A výběr věcí byl taky fajn. Nejvíc mne asi potěšily ponožky a flapjack.

9/10


Žádné komentáře:

Okomentovat