pondělí 20. listopadu 2017

Světýlka

Podlehla jsem...
Listopad pro mne je podzimní měsíc, ke kterému se jako dekorace hodí šípková větvička, kytice barevného listí, kaštany, chryzantémy a tak (nějaký ten svícen s čajovkou tedy unese taky). Ale světelné řetězy jsem doma nikdy neměla (když nepočítám elektrické svíčky na vánočním stromečku) a hlavně jsou pro mne záležitostí vánoční, resp. těsně předvánoční nebo adventní. Tedy byly...



Ve čtvrtek jsem se cestou z práce stavovala v Jysku, kde měli docela výhodnou slevovou akci ("Kup si tašku a vše, co do ní nacpeš, dostaneš s 15% slevou") a náhodou jsem v regále narazila na světelný řetěz. Padl mi do oka, že vypadal jakoby jemně. Napoprvé jsem ho položila zpátky s tím, že ho nepotřebuju, ale když jsem při hledání čajových svíček šla kolem toho regálu podruhé, neodolala jsem. A tak jsem si z Jysku kromě věcí, pro které jsem šla (svíčky, malé polštářky, nový sprchový závěs...), odnášela i svůj první světelný řetěz.


Byla jsem rozhodnutá, že ho vytáhnu až na Vánoce - vždy´t světýlka patří až k vánoční výzdobě. Ale na fotkách vidíte, že to dopadlo jinak. Tak moc jsem ho chtěla vyzkoušet, že jsem ho použila na ozdobení vřesu, co mám v obýváku v květináči. Čímž si jsem já, odpůrce současného vyvolávání předvánoční atmosféry pomalu od začátku listopadu, doma vytvořila takový malý vánoční stromeček. No, jak říkám - podlehla jsem (zatím tedy jen tomu řetězu - cukroví ještě nepeču, dárky nebalím a chvojí ve váze taky ještě nemáme). Ale s výsledkem jsem docela spokojená.


(A to, o na fotkách vypadá jako cigaretový popel kolem květináče, jsou kvítka vřesu, která opadala, když jsem na něj ta světýlka instalovala)

Žádné komentáře:

Okomentovat