čtvrtek 2. listopadu 2017

Brandnooz box - říjen 2017

V listopadu bude (narozdíl od října) článek o Brandnooz boxu opět "otvírákem" měsíce. Box dorazil tentokrát už pár dnů před koncem září, ale protože jsme v pátek nebyli doma, donesla jsem si ho z pošty až přesně 1. listopadu.
A co krabice, jejíž obsah měl motto "Podzimní barevná symfonie" skrývala a jak jsem byla s jejím obsahem spokojená, si můžete přečíst v následujícím článku.



Ajvar jemný Podravka (350 g - doporučená cena 46,90)
Ajvar - zeleninovou přílohu z paprik a lilků, která je původem z Chorvatska, znám zatím jen podle názvu. Ráda ji ochutnám - jak jako doplněk k masu, tak asi vyzkouším i recept na pomazánku, který byl v letáku.

Sušené pekařské droždí Noli (7 g - doporučená cena 5 Kč)
Já kynutá těsta nepeču, takže tohle droždí mám doma ještě z minulých boxů (loni tam bylo dvakrát). Navíc bylo v letáku upozornění na končící dobu spotřeby (do konce listopadu), tak to spíš vidím jako takový "úklid" ve skladu. nikoliv novinku k vyzkoušení. Ani nevím, jestli ho vůbec stačím využít (o přechozích nemluvě).

Sušené pekařské droždí Saf instant (10 g - doporučená cena 10 Kč)
A sušené droždí podruhé... Já se snad do těch kynutých těst budu muset pustit. Jinak mne zaujala akorát cena, která je oproti Noli dvojnásobná. To by mne zajímalo, proč - že by s tímto droždím nakynulo těsto dvojnásob? To těžko, co...

Hellmannś Tatarská omáčka light (225 ml - doporučená cena 32,90)
Light majonézám ani light tatarce jsem nikdy nepřišla na chuť, takže je nekupuji. Pokud se mi zachce trochu odlehčit, přidám do klasické majonézy nebo tatarky trochu bílého jogurtu. Navíc tatarku ani moc nejím - jen ke smažáku a ten dělám tak dvakrát do roka. Takže pro tento výrobek budu využití hledat asi taky hůř (jako pro tuplované droždí)

Corny Flapjack (2x 65 g - doporučená cena 29,90 za kus)
Různé tyčinky si kupuji jako svačiny jak na výlety, tak na porady a ráda zkouším nové druhy. Flapjack od Corny ještě neznám, takže dvě ovesné tyčinky (jedna s bursinkami a dýňovými semínky a druhá s kakaem) mne v boxu naopak velmi potěšily.

Bylinný čaj Žaludek a střeva Jemča (40 g - doporučená cena 24,90)
Tak čajů mám doma díky své sběratelské vášni tolik, že je nestačíme pít. A navíc bylinky nemusím. Nejspíš tedy celou krabičku někomu věnuji.

Like Chips solené (66 g - doporučená cena 19,90)
Chipsům se snažím vyhýbat a většinou ty z boxu (a že tam bývají dcoela často) věnuji synovi, ale tohle je tak malý sáček, že je možná otestuji sama. Oceňuji, že je to neznámá značka (aspoň pro mne). Prý v křupavosti dosahují nejvyšší třídy. Tak uvidíme..

Fruttimo Pomeranč a grep (1 l - doporučená cena 34,90)
Kombinace vody Aquila s ovocem z džusů granini s novou příchutí pomeranč a grep. Výrobek, který ráda ochutnám, byť jinak si džusy a různé nektary skoro nekupuji.

Špaldová mouka hladká Babiččina volba (1 kg - doporučená cena 49,90)
Špaldová mouka mne v boxu vyloženě potěšila - zatím jsem z ní ještě nepekla. Už dlouho se chystám ji vyzkoušet, ale nikdy si nevzpomenu v obchodě, že bych ji měla koupit. Tak teď už ji mám doma a v nejbližší době se z ní určitě zkusím něco upéct.

Dr. Oetker Mousse au Chocolat (50 g - doporučená cena 20,90)
Poslední výrobkem v boxu byl polotovar na čokoládovou pěnu, který byl navíc - objednala jsem si ho za body z věrnostního programu (není tedy ani započítán v celkové hodnotě boxu). Vyzkoušeli jsme ho doma právě díky boxu a byli jsme s ním spokojení (viz tady), takže jsem uvítala, když se v věrnostním programu objevil.

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

I v tomto boxu byl časopis - dokonce dva v jednom. Bohužel podle titulků typický bulvár, který nečtu (manžel se do něj z hecu podíval a pravil, že je to strašlivé...).
Z boxu nejsem nadšená, ale ani zklamaná. Nejvíc mne potěšila mouka, ajvar a flapjacky, ráda ochutnám Fruttimo. Nevyužiju čaj a moc nenadchla light tatarka. Za "úlet" považuji dvoje droždí (zvlášť když jedno je na konci "životnosti").
Celkově bylo boxu 10 věcí v hodnotě zhruba 285 Kč (včetně toho skoro prošlého droždí), což je takový standard posledních měsíců (bývalo to o fous lepší).

Žádné komentáře:

Okomentovat