sobota 4. listopadu 2017

Co jsem taky ochutnala 22

Říjen, pokud jde o počet ochutnaných novinek, následuje září - taky toho není moc. Nějak ten měsíc rychle utekl a nezanechal stopy v mém foťáku. Tedy pokud jde o jídlo, fotek se v něm tedy objevilo požehnaně, ale byly to fotky hlavně z dovolené. Jídelních úlovků není mnoho a to jsem si ještě vypomohla kašemi vyzkoušenými už před časem. Původně jsem chtěla udělat instantně kašový speciál, ale nakonec jsem si to rozmyslela a rozepsaný článek "rozpustím" postupně do klasických článků ochutnávacích (snad mi malý podvůdek s tím, kdy jsem ochutnávala, odpustíte).
Ale teď opravdu k tomu, co jsem ochutnala.



Roquefort Crouzat

Koupeno - Lidl. Balení - 100 g (4x 25 g) Cena - 59,90
Ovčí plísňový sýr - jeden z mých úlovků ze zářijového francouzského týdne v Lidlu, který na mne počkal v lednici až do října. Překvapil mne tím, že je dost měkký, v podstatě šel mazat. Je hodně chuťově výrazný i poměrně dost aromatický. Asi nic pro někoho, komu vadí vůně ovčích sýrů. Mně ale chutnal moc. Fajn je balení po menších porcích, míň fajn cena, ale ještě to (jednou za čas) jde.
9/10

Pickled cornichons Freshona

Koupeno - Lidl. Balení - 330 g Cena - 23,90 (akce)
Malinkaté okurčičky tak na jedno chroupnutí. A o opravdu jsou krásně křupavé (nesnáším bačkorovité okurky) a tak akorát sladkokyselé. Ideální na párty, doplnění obložených mis nebo talířů. Ve sklenici je umělohnotný držáček, pomocí kterého se dají okurky povytáhnout se sklenice tak, že jdou dobře vyndat. Což je docela dobrá vychytávka, která eleminuje šátrání vidličkou ve sklenici.
10/10

Lyofilizovaný ananas (Allnature)

Koupeno - swap. Balení - 20 g. Cena - ???
Mrazem sušený ananas je skvělý - krásně nakyslý s opravdovou ananasovou chutí. S proslazeným sušeným ananasem se to nedá vůbec srovnat.
10/10

Tyčinka Sportness Eisweiss 50% s křupinkami, čokoládou a ořechy

Koupeno - DM dorgerie. Balení - 45 g. Cena - 24,90
Tyčinka mne zaujala svým vysokým obsahem bílkovin, proto jsem si ji také koupila. Chuťově už to bylo slabší - taková zvláštní příchuť, navíc byla dost sladká. Palmový tuk a umělé sladidlo bych si taky klidně odpustila. Celkový dojem trochu vylepšily oříšky.
6/10

BeBe Dobré ráno NaMěkko - plněné

Koupeno - promoakce. Baleni - 50 g. Cena - ? (asi kolem 12 Kč)
Sušenky rozdávali ráno v metru, tak jsem si vzala, že ji dám manželovi (tušila jsem, že to bude sladké a to on rád). Ale pak jsem potřebovala rychle něčím zahnat hlad, když jsem z práce utíkala ke kadeřnici, takže jsem mu jí snědla... Jde o cereální sušenku plněnou kakaovým krémem a splnily se mé obavy, že bude hodně sladká. Navíc mi přišlo, že má takovou zvláštní pachuť. Takže příště už ne...
3/10

Chocolate bar 80% cacao (Lifefood)

Koupeno - swap. Balení - 70 g. Cena - ? (podle netu přes 60 Kč)
Bylo to moje první setkání s raw veganskou čokoládou. Chuťově mne tak úplně nenadchla. Mám ráda, když se mi čokoláda krásně krémově rozpuští v puse a tahle se spíš drobila. Ale do ovesné kaše byla nakonec fajn.
6/10


Vícezrnná kaše 80% Semix

Koupeno - swap. Balení - 65 g. Cena - ?? (podle netu kolem 15 Kč)
Obsahuje směs jáhlových, rýžových, pohankových a kukuřičných vloček, není v ní přidaný cukr. Chuťově mi nesedla (podezřívám pohankové vločky, protože s pohankou žádný kamarád nejsem), a to ani kdy jsem ji vylepšíla přídavkem bílého jogurtu a vlašských ořechů. Plus bylo to, že netvořila hrudky při zalití vodou.
4/10

Rýžová kaše jablkovo-skořicová (Dr. Oetker)

Koupeno - swap. Balení -52 g. Cena - ?? (podle netu kolem 15 Kč)
Nejsem velký milovník rýžových kaší - ochutnala jsem ji díky swapu (sama bych si ji asi nekoupila). Chuťově není nejhorší, i když je poměrně dost sladká, což přebije chuť jablek (ono jich v ní nijak moc není). Negativem (oproti instantním ovesným kaším) je i doba odstátí - 10 min. (a i po této době jsem narazila na pár tvrdších zrnek) a to, že při přilití vody měla tendenci tvořit hrudky (ale šly bez problémů rozmíchat). A obešla bych se bez přídavku škrobu.
4/10

Mentos Pure Fresh Bubble fresh

Koupeno - Brandnooz box. Balení -30 g. Cena - 24,90 (doporučená)
Chuť ani výdrž příchutě nic moc. Oceňuji velmi praktické balení do kabelky a pak i to, že jsou bez cukru.
5/10

Sirup Jupí Hřejivý dotyk

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 0,7 l. Cena - 59,90 (doporučená cena)
Ochutnala jsem jen ze zvědavosti - jako sirup do vody. Dopadlo to, jak jsem očekávala - sirup mne nezaujal. V chuti je hodně cítit hřebíček, příchuť skořice a pomeranče je výrazná míň. Do čaje už jsem sirup ani nezkoušela - sladké čaje mi vyloženě nechutnají.
3/10


Z toho, co jsem ochutnala v říjnu, mne nejmíň oslovily BeBe Naměkko, následovány sirupem a kašemi. Ale kdyych měla vybrat propadák měsíce, tak jsou to ty BeBe. Naposledy se u nás naopak určitě neobjevily malé okurky Freshona z Lidlu a moc mi chutnal mrazem sušený ananas a plísňový ovčí sýr.
Doufám, že jste v mé malé přehlídce třeba našli něco, co neznáte a co vás zaujalo. Nebo je tu něco, co znáte a máte na to jiný názor?

Žádné komentáře:

Okomentovat