středa 22. listopadu 2017

Winter tea - čajová kolekce Biogena

S výrobky české firmy Biogena se zákazníci na trhu setkávají již 26 let. Firma se specializuje především na výrobu prémiových čajů podle vlastních receptur ze surovin z celého světa. Převažují čaje ovocné a bylinné, včetně různých netradičních kombinací, které se prodávají v několika řadách - Biogena, Fantastic, Tea O2, Majestic...Kromě čajů a čajových kazet do sortimentu firmy patří ještě bylinné koupele. Víc informací o firmě najdete tady.
Mně jako sběratelku čajových přebalů zajímají samozřejně čaje. Když jsem objevila v Bille vánočně laděnou čajovou kazetu Winter tea, která slibovala čaje v novém "kabátku", bylo jasné, že ji "musím" mít. Protože si myslím, že k podzimním a zimním dnům hrnek horkého čaje patří, a protože mi tahle kazeta přijde opravdu povedená, tak vám ji stručně představím.



Papírovy box Winter tea má zajímavý tvar zkoseného kvádru a především střídmý, ale moc pěkný desing s vánočními motivy. Víčko krabičky je proražené do reléfu vánočních ozdob, které jsou na něm zobrazené, takže po složení vypadá box docela derokrativně. Uvnitř najdete 4 druhy zimně naladěných čajů - od každého druhu 15 sáčků v papírových přebalech, které se podle mého názoru výtvarně taky povedly. A jako dárek byla v boxu ještě malá překližková ozdobička.
A jaké čaje konkrétně v kazetě najdete?

Borůvka a rakytník

Složení - ibišek květ, jablko plod, ostružiník list, aroma, rakytník plod, borůvka plod, šípek plod.
Čaj má krásnou, hodně tmavočervnou barvu a chutná po borůvkách.

Zimní punč

Složení - jablko plod, šípek plod, ibišek květ, ostružiník list, skořice, hřebíček, kyselina citronová, pomeranč oplodí a šťáva, čekanka kořen
Čaj světle červené barvy vůní i chutí opravdu trochu připomíná punč. Koření je v něm cítit jen jemně.

Sněhová vločka

Složení - jablko plod, šípek plod, skořice, hřebíček, lékořice kořen, aroma, kyselina citronová, čekanka kořen, pomeranč oplodí, citron oplodí, vanilka
Čaj zajímavě - vánočně voni, chutná hodně kořeněně.

Zázvor & limetka

Složení - jablko plod, zázvor, šipek plod, ostružiník list, aroma, citronová tráva, kyselina citronová, limetková šťáva.
Čaj s výraznou zázvorou chutí, takový opravdu zahřívací.


Žádný z čajů mne nezklamal - jsou to opravdu čaje, které se hodí k chladnému zimnímu období. I cena kazety mi přišla docela příznivá - kupovala jsem ji za 219,90 Kč. Takže pokud stejně jako já rádi popíjíte čaj, můžete tuto zimní kazetu vyzkoušet. Myslím, že by mohla být i docela pěkným jedlým (tedy vlastně spíš pitným) dárkem.


Omlouvám se za kvalitu fotek, ale věštinu jsem fotila večer - teď už chodím do práce za šera a z práce obvykle za tmy, tak mám se světlem smůlu. Na na víkend se mi čekat nechtělo.


Žádné komentáře:

Okomentovat