neděle 4. února 2018

Co jsem taky ochutnala 25

S mírným zpožděním je tu obvyklý článek shrnující, co zajímavého (nebo naopak nezajímavého) se ocitlo na mém stole. Když koukám na to tak koukám, tak se tu tentokrát objevuje víc sušenek, než je zvykem. Nějak se to tak sešlo, i když já sušenkám nijak moc neholduji. Naopak tu není žádný sýr, které mám ráda - na žádnou novinku jsem nepadla (a francouzský týden v Lidlu jsem prošvihla). Ale pojďme se tedy podívat, jaké jídelní fotky se mi ve foťáku sešly...



Like Chips solené (J. Zykmund)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 66 g. Cena - 19,90 (doporučená).
Většinou brambůrky z boxů věnuji synovi, tyhle se ale nakonec snědli (tedy skoro celé jsem je snědla já) u nás doma. Jsou křupavé, nepřišly mi přesolené a chutnaly mi. Kupovat je ale nehodlám (chipsy mne boxy stejně zásobují víc, než je zdrávo).
7/10

Creme Fraiche (Pilos)

Koupeno - Lidl. Balení - 200 g. Cena - 12,90 (akce, normálně 17,90)
Zakysaná smetana s 30 % tuku. Koupila jsem si na vyzkoušení, když byla ve slevě. A protože jí končila doba spotřeby, tak jsem ji nakonec narychlo použila bez další úpravy k mufinům (a zbytek dojedla lžičkou jen tak). Je hustá, krémová, příjemně nakyslá. Určitě jsem ji nekoupila naposledy. A cena mi přijde vyloženě fajn.
10/10

Bio hořká čokoláda Vivani

Koupeno - swap. Balení - 100g. Cena - ?? (podle netu kolem 60 Kč)
Čokoláda s obsahem 85 % kakaa mi chutnala (on v případě hořkých čokolád moc těch, co mi nechutnají, není), i když už jsem měla lepší. Této trochu chybí krémost, kdy se lehoučce rozplyne na jazyku. Část z ní jsem postupně spotřebovala do ovesné kaše, druhou půlku jsem umlsala postupně jen tak, když jsem měla chuť na sladké.
8/10

Dětské okurky (Efko)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 370 ml. Cena - 49,90 (doporučená)
Příjemně křupavé malé okurky v dobrém nálevu, který pro mne byl tak akorát sladkokyselý. Jinak musím říci, že velký rozdíl (snad kromě velikosti) od běžných okurek jsem nezaznamenala. A cena mi přišla dost vysoká, takže nákup si asi rozmyslím. Malé okurčičky z Lidlu mi chutnaly stejně a cenově (i když nejsou v akci) vychází líp.
8/10

Soya Strawberry (Provamel)

Koupeno - swap. Balení - 250 ml Cena - ?? (podle netu kolem 20 Kč)
Sojové mléko s jahodovou příchutí jsem dostala v jahodovo-malinovém swapu, sama bych si ho asi nekoupila - nejsem milovník ani rostlinných mlék, ani mlék ochucených. Nakonec jsem ho ale bez problémů vypila - nebylo (alespoň z mého pohledu) příliš přeslazené, cítit z něj byla hlavně jahodová příchuť, soja moc ne. Ale k tomu, abych si ho kupovala, mne ochutnání nepřesvědčilo.
6/10

Majolka Boneco

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 220 ml. Cena - 24,90 (doporučená)
Přiznám se, že novinka to pro mne nebyla. Zařazuji ji proto, že byla součástí Brandnooz boxu a potraviny z něj se snažím do hodnocení dávat - pokud je tedy sama spotřebuji nebo aspoň ochutnám. Běžné kupujeme spíš majonézu Hellmanns, která nám více chutná (zdá se mi chuťova výraznější), ale ani této v podstatě nemám co vytknout, takže po ní v obchodě klidně sáhnu. Plusem je, že neobsahuje žádná "éčka" (alespoň to výrobce deklaruje)
8/10

Sušenky VitAm (Dr. Gerhard)

Koupeno - swap. Balení - 50 g. Cena - ? (podle netu kolem 10 Kč).
Celozrnné sušenky s kousky čokolády a mlékem s přidanými vitamíny a minerály. Chuťově slušný průměr - takové normální celozrnné sušenky, trochu mi připomínaly celozrnné BeBe. Složením nic, co bych musela mít znovu (palmáč, glukozový sirup…). A jako zdroj minerálů a vitamínu sušenky nepotřebuju.
6/10

Jaffa Minis (Sondey)

Koupeno - Lidl. Balení - 125 g. Cena - 19,90 (asi)
Malé piškoty s pomerančovou náplní a čokoládou, jsme stejně jako tyhle minisušenky na podzim koupili na chatě, abychom měli něco pro případnou návštěvu "ke kafi". Nakonec jsme je nepoužili, takže jsem je teď vzala do práce, kde je vyzobali převážně kolegové. Ale ochutnala jsem taky - a nijak mne to nenadchlo. Náplně málo, čokoláda taková nijaká, ve složení samozřejmě palmáč a glukozovo-fruktozový sirup. Jíst se to dalo, ale znovu ne (byť tedy byly o něco lepší než ty mini polomáčené, co jsem zmiňovala). Těm se rozhodně příště vyhnu.
4/10


Chipicao Biscuit Angry Birds

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 50 g. Cena - 15 Kč (doporučená)
Kulaté sušenky spojené náplní. Jsou poměrně dost kakaové a krémové náplně je slušná vrstva. Mají dobré balení - plastová vanička v papírové krabičce, takže se nerozdrobí. Chutnaly mi, i když složení tedy není žádná bomba (palmový tuk a nálož přídavných látek), takže pravidelně si je kupovat nebudu.
6/10

Flapjack brusinka s dýňovými seminky (Corny)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 65 g. Cena - 29,90 (doporučená)
Poměrně hutná konzistence, sladký tak akorát. Jako v každém flapjacku je v něm cítit chuť ovesných vloček. Obsahuje docela dost brusinek, které jsou patrné i v chuti (narozdíl od dýňových semínek - ta jsem zaznamenala jen vizuálně). Ovšem obsahem glukózovo-fruktózového sirupu, což je sice levnější, ale méně zdravá náhražka cukru, mne výrobce nepotěšil.
7/10

Vítězem tohoto měsíce se stává Creme fraiche z Lidlu, což je asi jediný výrobek, u kterého jsem si řekla, že si ho koupím někdy znovu. Špatná nebyla ani čokoláda Vivani, následovaná okurkami a majonézou. Naopak na propadák měsíce se kvalifikovaly minipiškoty Jaff z Lidlu. Zbytek je takový průměr, který nepotěšil, ale ani nenaštval. A co vy - zaujalo vás něco?

Žádné komentáře:

Okomentovat