čtvrtek 1. února 2018

Brandnooz box - leden 2018

První měsíc roku 2018 je za námi. S jeho posledním dnem dorazil i lednový Brandnooz box. Pošťácké auto dovezlo obvyklou krabici, která se mi v porovnání s předchozími zdála docela lehká, takže jsem tipovala, že tentokrát box neobsahuje žádné pití. Ale můj odhad se nakonec neukázal jako správný, protože i v lednovém boxu, který měl dlouhé motto "Vítejte v roce 2018 na vzrušující pouti chutí", se přece jen něco tekutého našlo. A kdo je zvědavý, co to bylo, i na to, jaké další výrobky jsem v zelené krabici objevila tentokrát, může číst dál...



Bio březová šťáva Arax (0,3 l - doporučená cena 32 Kč)
Březová šťáva je považována za přírodní léčivo s detoxikačními účinky. Vyrábí se v příchuti máta, šípek nebo kopřiva. Já jsem v boxu našla šťávu s příchutí máty (asi bych raději šípek, ale pořád lepší máta než kopřiva). Pro mne je to úplná novinka, takže za tu palec nahoru. I kdyby mi nakonec nechutnala, tak ji každopádně ráda vyzkouším.

Fitness cerálie Nestlé chocolate (375 g - doporučená cena 89,90)
Přesně tyhle lupínky jsem měla v boxu už jednou - loni v květnu. S jogurtem mi nakonec docela chutnaly, takže snim i další krabici, ale že bych byla nadšená, to zrovna ne.

Lay´s Oven baked (65 g - doporučená cena 24,90)
Brambůrky bývají v boxech velmi často a nechyběly ani tentokrát. Laysky s příchutí jogortu s bylinkami jsou pro mne novinka, takže je tentokrát asi nepřesunu k synovi, ale ochutnám sama. Jsou pečené v peci, takže by měly mít menší obsah tuku.

Celozrnné těstoviny Adriana (500 g - doporučená cena 36,90)
Celozrné špagety mne v boxu jednoznačně potěšily. Nejsem si jistá, jestli je to zrovna úplná novinka, ale každopádně celozrnné této značky ještě nevyzkoušela (ale jinak od téhle značky kupujeme občas těstoviny semolinové).

Bio puding rýžový se skořicí a jablkem Amylon (40 g - doporučená cena 23,90)
Rýžový puding v prášku je pro mne další novinkou. Je ochucený skořicí a kousky lyofilizovaného jablka a neobsahuje přidaná barviva a umělá aromata. Určitě ho ráda vyzkouším, ale přiznám se, že cena přes 20 Kč za sáček mi přijde poměrně vysoká.

Snackito Maggi Thajská čočka (65 g - doporučená cena 29,90)
Tak tenhle výrobek už v boxu taky byl, a to poměrně nedávno (v srpnu), je na mne tenkrát vyšla jiná příchuť - kuskus, zatímco v tomto boxu jsem dostala příchuť thajské čočky. Sice čočku nemám v oblibě, ale možná by tahle rychlá svačinka přijde vhod jako nouzový oběd v práci, až nebude vařít závodka. Ta kuskusová verze totiž nebyla úplně špatná (viz tady).

Pražené škvarky McOzi (50 g - doporučená cena 49 Kč)
No nevím... Sice to pro mne je novinka, ale složení (kde na předním místě vévodí vepřový tuk a kůže) ve mne úplně nadšení nevyvolává. A o ceně ani nemluvě... Ale vyzkoušet se má všechno a třeba tenhle výrobek překvapí...

Hamé Ovocná náplň s kousky ovoce (420 g)
Tento výrobek nebyl součástí lednového boxu, ale už boxu listopadového. Mně přišel částečně vyteklý díky rozbitému kelímku. Když jsem na to poukázala, nabídli mi, že mi ho pošlou v dalším boxu znovu, což teď v lednu splnili. Docela to oceňuji, protože jsem vlastně ani náhradu nepožadovala, svůj mail jsem brala spíše jako upozornění na potřebu některé typy výrobků lépe balit. Kelímek sice přišel zase nezabalený, ale tentokrát transport přežil v pořádku. Výrobek není započítán v celkové ceně boxu, protože v mém boxu byl navíc jako náhrada.

A v boxu byly tentokrát přibaleny jako dárek rovnou dva časopisy - dětský časopis Čtyřlístek Speciál a časopis o bydlení Rezidence. Časopis Rezidence určitě ráda proslituji a prohlédnu (i když jako obyvatelka panelákového 3+1 nejspíš nejsem jeho cílová skupina), no a Čtyřlístek někomu věnuji. Ale oceňuji odklon od bulvárních plátků.

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Hodnota všech výrobků v boxu (a bylo jich celkem 7) byla tentokrát skoro 290 Kč, což je v porovnání s posledními boxy takový průměr. Jinak je můj dojem ale takvoý trochu rozpačitý - dva produkty se opakovaly z minulých boxů (sice se u nás neztratí, ale od boxu čekám novimky) a ty předražené škvarky... Ale radost mi udělaly celozrnné špagety a ráda vyzkouším i rýžový puding a březovou šťávu.

Žádné komentáře:

Okomentovat