pátek 2. února 2018

Dobroty a dobrůtky

Po lednovém Brandnooz boxu další rozbalování krabičky s překvapení. Tentokrát to ovšem byl swap, který začátkem roku vyhlásila Hanka a jehož zadání znělo "Taky rád/a mlsáš? Pokud ano, pojď sis se mnou vyměnit balíček dobrot. Sladké, slané, zdravé i méně zdravé:)". Navržená hodnota swapu byla 300 Kč. V další komunikaci s Hankou jsme se domluvily, že balíček si pošleme koncem ledna a budeme ho trochu směřovat k využití o jarních prázdninách - třeba na horách.



Já jsem se rozhodla do balíčku vybrat dobroty hodící se do batohu na výlet či lyžovačku i dobroty vhodné na večerní mlsání. Snažila jsem se vybrat více různých drobných věcí, tak aby byla větší pravděpodobnost, že se aspoň s něčím trefím. Vybírala jsem hlavně věci, které mám vyzkoušené a chutnají mi, i když jsem sáhla i po něčem, co jsem sama ještě neměla, protože mi to přišlo zajímavé. Všechny dobrůtky jsem rozdělila do šesti tematických balíčků.
V balíčku "Ovoce v praktickém balení" byl mrazem sušený ananas (který já jsem poprvé ochutnala díky swapu a zamilovala jsem si ho) a 100% ovocné pyré Relax s malinami v plastovém sáčku, které patří mezi mé oblíbené svačinky do kabelky.
Balíček "Něco slaného" byl určen spíš na večerní zobání a Hanka v něm našla slané tyčinky Havlík se sýrem a solí, Japonskou směs obsahující rýžové a arašídové krekry a sušené maso Jerky
Balíček "Něco horkého do hrnečku" obsahoval pár sáčkových čajů, vitaminový nápoj v prášku a horkou čokoládu v prášku.
"Do batohu na svačinu" se samozřejěm hodí tyčinky, které se skrýval v dalším balíčku. Vybrala jsem proteinová s čokoládou zn. Billa, raw tyčinku Bombus s burákovým máslem a obsahem proteinu, raw tyčinku Sportyfeel z Lidlu s citronovou příchutí a Flapjack Corny s brusinkami.
A v mlsacím balíčku samozřejmě nemohly chybět bonbóny (Hašlerky s příchutí černého rybízu) a čokoláda. Protože jsem věděla, že Hanka má stejně jako já ráda hořkou, vybrala jsem čokoládu Vivani s 70% obsahem kakaa a brusinkami.
Jednotlivé balíčky jsem opatřila samolepkami s popisem a přidala jsem krátký dopis.


Já jsem si swap od Hanky rozbalila trochu se zpožděním - čekal na mne na poště a já se pro něj dostala až po třech dnech od doručení. Z pošty jsem si nesla docela těžký balík, takže jsem byla zvědavá, co v něm je (můj balíček pro Hanku byl výrazně lehčí), a tak jsem se hned pustila do rozbalování. V balíčku na mne čekala
Ovesná kaše Zdravá snídaně s hruškami a fíky - ta mi udělala opravdu radost. Ovesné kaše používám jako nouzovou svačinky v práci a neměla jsem ani tuhle značku ani příchuť. Těším se na ochutnání.
Domácí mátový sirup - já si letos dělala svůj, tak jsem zvědavá na porovnání s tím Hančiným
Domácí med - určitě využiju.
Fíková marmeláda - tu jsem taky ještě neměla, tak i tady se těším na ochutnání.
Hořká čokoláda Villars se 72% kakaa - čokoláda mne nikdy nezarmoutí a tuhle značku jsem ještě neměla. Takže prima.
Bonbóny s hroznovým cukrem - ty si nechám do batohu na výlety, jako doplnění energie se budou hodit.
Sušené brusinky - ty patří tak mezi mé oblíbené mlsání.
Musli tyčinky - brusinková, malinová a s lesním ovocem. Sice si na musli tyčinky tak úplně moc nepotrpím, ale využiju je.
Čaje - těch byla celá hromádka. Švestkový pečený, bylinkovoovocný od Sonnentoru a hromádka různých sáčkových.
A na dně krabice mne překvapil sešit omalovánek pro dospělé. Asi si budu muset koupit pastelky....
A i Hanka přidala do balíčku dopis, který obsahoval popis obsažených dobrůtek. Trochu mne mrzelo, že věci v krabici (kromě jednotlivých čajů) už nebyly zabalené, takže jsem si tolik neužila rozbalování a překvapení.


S Hankou byla dobrá komunikace, swap přišel pečlivě zabalený, takže přepravu v pořádku přežily i všechny skleněné obaly. Z obsahu mi největší radost udělala čokoláda, brusinky, kaše a fíková marmeláda. Asi nejmíň mne zaujaly musli tyčinky (a některé z čajů). Celkově to byl prima swap.

9/10



Žádné komentáře:

Okomentovat