středa 7. února 2018

DM box

Vyhrála jsem!
V rámci věrnostního programu DM drogerie se lze zúčastnit soutěže o získání boxu s novinkami, které DMko uvádí do prodeje. Já sice věrnostní body většinou využívám na získání 10% slevy na celý nákup, ale tentokrát jsem zkusila štěstí ... A ono se povedlo (asi to štěstí už bylo docela unavené) a já mohla 200 bodů z věrnostního utratit za zimní box.
Rozhodla jsem se o radost z boxu podělit s vámi, takže pokud máte chuť, pojďte se útrob boxu podívat



Sprchový gel Men agent Gentleman 3v1 (Dermacol) - 250 ml
Já výrobky 3v1 moc nevyhledávám, ale je to pánská záležitost a manžela určitě sprcháč potěší (ale tedy myslím, že funkci kondicionéru tak úplně neocení, neb polétavost a krepatost vlasů není problém, který by se svou vlasovou pokrývkou musel příliš řešit).

Buldog Original krém - 100 ml
Hydratační krém - druhý výrobek určený pro manžela. Sice si na krémy moc nepotrpí, takže vlastně nevím, jestli ho využije. Nakonec - v nejhorším ho budu používat já.

Balea koupelová sůl granátové jablko & pomeranč - 80 g
Já se spíš sprchuju, takže sůl do koupele možná věnuju mámě - tu by potěšila určitě.


Rozjasňující tužka pod obočí Gorgeous Eyebrow (Dermacol)
Hm - tak něco takového jsem nikdy nepoužívala. No, někdy musí být poprvé, vyzkouším a uvidím

Catrice Galactic Highlighter Drops - 14 ml
Rozjasňující kapky, které se aplikují jako finální úprava make-upu. Další věc, kterou neumím používat... Já holt na tu dekorativku moc nejsem.

Trend IT UP Ultra Smokey Eye Shadow Pen - 2,5 g
Stíny v tužce - hurá výrobek, který používat umím. Prý se dá použít i jako tužka na oči - to tedy nevím, na to se mi jeví trochu moc tlustá.

Vaseline Originál balzám na rty - 20 g
Balzám na rty přijde vhod, byť nejsem zvyklá používat na rty kelímkové produkty a dávám přednost balzámům ve "rtěnce".

Balea krém na ruce granátové jablko - 75 ml
Krém na ruce mi udělal vyloženě radost. Mažu si ruce hodně a zrovna z jedné tuby vymačkávám poslední zbytky...

Garnier Botanic Therapy med & propolis - 250 ml
Šampon je určen na poškozené vlasy, takže na mé barvené vlasy by mohl být dobrý.

Rexona sprchový gel aloe fresh - 250 ml
Sprcháč se hodí vždycky a já ráda zkouším nové druhy.

Nutrend De Luxe protein bezlepková tyčinky s příchutí brownies - 60 g
Jídlo nezarmoutí ... Navíc tyčinky jsou mé oblíbené svačinky na výlety nebo na dlouhé porady a tuhle proteinovku jsem ještě neměla. Na ochutnání se těším.

No a to už je všechno. Pokud jsem na něco nezapomněla, tak v boxu bylo celkem 10 kousků pečující i dekorativní kosmetiky a nádavkem jeden kousek k zakousnutí. Myslím, že obsah boxu není špatný a za těch 200 bodů z věrnostního programu se vyplatil. Žádný výrobek jsem ještě neměla, takže je ráda vyzkouším - včetně věcí, které jsou pro mne tak trochu neznámou (dva pánské kousky tedy spořádaně předám manželovi). A prima bonusem je i krásná tmavomodrá krabice s bílými sněhovými vločkami. Budu muset vymyslet, co do ní uskladním....


A co vy? Nakupujete v DMku? A zkoušeli jste někdo získat DM box?

Žádné komentáře:

Okomentovat