neděle 7. října 2018

Brandnooz box - září 2018

Poslední dva boxy, které jsem měla, mi udělaly radost. Laťku nastavil hodně vysoko zejména Glanc box, který dorazil v polovině září, ale ani srpnový klasický potravinový Brandnooz box nebyl špatný. Tak jsem byla zvědavá, jestli i zářijový box udrží tuto úroveň a budu opět spokojená.
Napětí, co v boxu bude, tentokrát trvalo trochu déle - normálně boxy chodí na konci měsíce, tentokrát jsme si na něj počkali až na konec prvního říjnového týdne (zřejmě díky tomu, že ke konci září se rozesílal Glanc box a taky byl den volna navíc). Ale v pátek jsem se dočkla a mohla si další zelenou krabici rozbalit.
A vy se teď můžete podívat, co jsem v ní objevila.



Tvarůžkové tyčinky Havlík (90 g - doporučená cena 14,90)
Tyhle tyčinky s příchutí olomouckých tvarůžků už byly v letní limitce (a moc mi nechutnaly), takže opakování nenadchlo (byť tedy chápu, že ne všichni měli limitku objednanou, takže pro někoho to asi novinka bude).

Chupa Chups Skull (1 ks - doporučená cena 9,90)
Lízátko ve tvaru lebky s kombinovanou příchutí jahoda a šumivá limetka by mělo být čerstvou novinkou na trhu. Já na lízátka nejsem, tak přehled o novinkách v této oblasti nemám, tak neposoudím a lízátko někomu věnuji.

Strongbow Medium dry (400 ml - doporučená cena 21,90)
Pro mne tenhle polosuchý jablečný cider novinkou je a protože mám cidery ráda, tak mne v boxu potěšil a těším se na ochutnání. Za mne tedy plus.

Corny Flapjack mandle a karamtel (35 g - doporučená cena 29,90)
V boxu už tento flapjack byl, byť jiných chuťových variantách, takže mi přijde poněkud odvážné tvrzení, že jde o zářijovou novinku. Předchozí dvě příchutě nenadchly ani neurazily, u této se trochu bojím, že na mne bude moc sladká díky karamelové příchuti, kterou navíc nemám nijak v oblibě.

Huustá směs k zahuštění bez lepku Knorr (250 g - doporučená cena 39,90)
Pod dlouhým názvem se skrývá hotová jíška, která místo klasické mouky obsahuje bramborový škrob a mouku rýžovou. Já hotové jíšky nepoužívám (a alergii na lepek taky nemám), takže nadšená z ní moc nejsem, ale novinka to pro mne je. Asi ji přenechám někomu, kdo využije to, že je bezlepku.

Lipton Cherry love (40 g - doporučená cena 47,90)
Čaje tedy nejsou věc, která by v naší domácnosti chyběla, ale v tomto případě jde skutečně o poměrně čerstvou novinku a manžel má třešňové a jahodové příchutě ráda, takže tento čaj časem určitě spotřebujeme. Za mne tedy nakonec plus.

Cheetos Pizzerini (85 g - doporučená cena 24,90)
Kukuřičné křupky s příchutí pizzy mne nenadchly. Těmhle pochutinám se snažím vyhýbat (když už něčím "hřeším", tak raději klasickým brambůrky) a nemusím moc ani příchuť pizza. Uvidím, co s nimi provedu. "Novinkovatost" neumím posoudít - regály s těmito potravinami míjím většinou bez povšimnutí.

Jupí Hřejivé srdce (0,7 l - doporučená cena uvedena není, ale předpokládám 59,90)
Jedná se o meruňkový sirup v kombinaci se zázvorem a badyánem. Sirupy z této řady už v boxu byly (Horká švestka se skořicí a Hřejivý dotyk s pomerančem, hřebíčkem a skořicí) a nechutnala mi ani jedna přechozí varianta. Takže další mutace mi radost taky neudělala. Naštěstí se jí ujal po ochutnání syn, takže aspoň nemusím řešit, co s ní.

Shake-it Protein Red berries (35 g - doporučená cena 34,90)
Podle letáku sice v boxu měla být čokoládová příchuť, ale jde o novinku, takže mi záměna až tolik nevadí (i když čokoládovou příchuť bych měla o chloupek raději) a ráda tento proteinový drink obsahující proteiny z hrachu, ovsa, chia, konopí, rýže, dýně a slunečnice vyzkouším. Za mne plus za zajímavou novinku.

Čokoláda Já pistácie (Orion) (44 g - doporučená cena 13,90)
Tahle čokoláda byla v boxu už někdy před dvěma lety, takže o novince se moc nedá mluvit, byť by měla mít vylepšenou recepturu. Doufám, že receptura se upravovala ve směru ubrání cukru a přidání čokolády, protože pokud se dobře pamatuji, tak byla hodně sladká.

Dětské okurky Efko (370 ml)
Když se tyto malé okurky objevily ve věrnostním programu, nezaváhala jsem a za body jsem si je objednala. Už v boxu byly a chutnaly mi... (měla jsem k nim výhradu v podstatě jen z hlediska vyšší ceny). A okruky se doma hodí vždy. V hodnotě boxu nejsou započítány.

Box jsem dostala v rámci spolupráce za zvýhodněnou cenu.

V boxu tedy boxu tedy bylo 10 výrobků s celkovou cenou necelých 300 Kč (plus časopis Maxikřížovky), což není špatnéjak do počtu výrobků, tak co do hodnoty. Ale novinek tam podle mne až tak moc nebylo. Navíc se v tomto případě box moc neprotnul s mými chuťovými a spotřebitelskými preferencemi. Těším se na cider a ráda vyzkouším proteinový koktejl, radost mám i z okurek za body (bodejť ne, když jsem si je sama vybrala). A tím to pro mne asi končí. Naopak bych se určitě obešla bez křupek, tyčinek, lízátka i hotové jíšky. Na blozích i na strankách Brandnooz jsem na box četla i docela pozititvní hodnocení, ale pokud jde o mne, tak to "podzimní sonáta chutí" (jak znělo motto boxu) moc nebyla a má spokojenost s boxem se tentokrát zastavila někde na 60 %

Žádné komentáře:

Okomentovat