čtvrtek 4. října 2018

V Sedle

Na úvod musím upřesnit, že tu nemluvíme o sedle jezdeckém, ale o sedle horském, které navíc nese přímo tento název.
Ze Sedla, které je asi 15 km od Žabljaku v nadmořské výšce zhruba 1900 m.n.m., jsme už jednou vyráželi - směrem k Bobotov kuku. Den po výletu k Malému Medvědovi jsem odtud naplánovala další výlet - na vrchol Sedlene grede (s výškou
2227 m.n.m.). Ale nakonec to dopadlo trochu jinak



Výstup k Malému Medvědovi nám dal zabrat víc, než jsme předpokládali, a druhý den ráno mne bolely nohy tak, že jsem byla ráda, že jsem sešla z pokoje dolů na snídani. Výlet s převýšením 300 výškových metrů na necelých dvou kilometrech a následné stejné klesání zpátky se proto jevil jako nesmysl. Nicméně do Sedla jsme si přece jen vyjeli. Trochu jsme se prošli v jeho okolí a pak jsme obsadili lavičku ve svahu kousek nad Sedlem. Bylo krásné slunné pozdní dopoledne (nebo časné poledne ??), z místa, kde jsme seděli, byly krásné výhledy na všechny strany... Tak jsme jen tak seděli, pozorovali turisty, kteří vyráželi směr Bobotov kus a hlavně kochali se krásou okolních hor a zkoušeli ji zachytit do foťáku.
A tady je pár fotek, které jsme tam udělali...


Tak na tenhle kopec jsme původně chtěli vylézt...



Pohled na svah, do kterého jsme šplhali cestou pod Bobotov kuk


Doufám, že jsem vás ještě fotkami z Durmitoru nepřehltila. Tahle dovolená a ty hory byly tak super, že je mi líto je sem nedat. A ještě jich tu pár, o které bych se chtěla podělit, mám - tak na dva články možná.... Snad to se mnou vydržíte

Žádné komentáře:

Okomentovat