pátek 19. října 2018

Z kosmetické poličky 12

Skoro přesně po třech měsících jsem probrala fotky, co se mi nahromadily ve složce "Kosmetika" a prošla své poznámky k jednotlivým spotřebovaným produktů. A na světě je další článek o tom, co z kosmetiky jsem vyzkoušela
Současně se omlouvám za to, jak článek vypadá, ale jsem v tom nevinně. Reklamu mi přímo do článků začal cpát redakční systém Blogu.cz. Vypadá to otřesně, což mne pěkně štve a zvažuji migraci někam jinam (Blogger??). Momentálně ale nemám časový prostor na to, abych se seznamovala s nějakým novým redakčním systémem ani na to, abych blog přesouvala někam jinam. Takže to vy i já budeme asi muset chvíli vydržet s tou hnusnou reklamou...
Ale konec vsuvky se stesky a pojďme se podívat raději na tu kosmetickou poličku



Garnier Botanic Therapy šampon

Koupeno - Glanz box. Balení - 250 ml . Cena - 119,90 (doporučená)
Jde o šampon z nové produktové řady, která obsahuje přírodní složky. V tomto případě je to konkrétně aragonový olej a výtežek z kamélie. Velmi příjemně voněl, hezky pěnil a dobře myl. Vlasy nevysušoval, naopak jsem měla dojem, že je mám po jeho použití jemné a hebké. Byla jsem s ním celkově spokojená.
9/10

Garnier Botanic Therapy balzám

Koupeno - Glanz box. Balení - 200 ml . Cena - 79,90 (doporučená)
Stejně jako šampon i balzám obsahuje aragonový olej a výtažek z kamélie. Zatímco šampon z této řady pro mne byl příjemným překvapení, tak balzám se mi zdál průměrný. A to jak pokud jde o vůni, která byla malinko jiná než u šamponu a tolik mne nezaujala, tak hlavně pokud jde o účinek. Na usnadnění rozčesávání tenhle balzám fungoval dost průměrně. Pokud jde o konzistenci, tak je tak akorát hustý, aby se dobře aplikoval. Jen mi došel výrazně dřív než šampon. Tak nevím - dávám si šamponu málo nebo balzámu moc?
7/10

So relaxed - aromatic shower gel (Palmolive)

Koupeno - swap. Balení - 250 ml. Cena - ?? (podle netu 40-50 Kč)
Sprchový gel s esenciálními oleji z levandule, Ylang ylang a kardamonu. Má celkem výraznou trochu těžší vůni Není to úplně typ vůně, která by patřil mezi mé oblíbené, ale nevadila mi. Jen škoda, že levandule v ní není patrná. Hustota gelu byla tak akorát, dobře pěnil i myl a nevysušoval pokožku. Ovšem relaxační účinky jsem po jeho použití nepozorovala.
7/10

Dove DermaSpa Cashmera Comfort

Koupeno - Glanz box. Balení - 200 ml. Cena - 169 kč (doporučená)
Tělové mléko pro suchou pokožku mělo příjemnou vůní (která ale bohužel na pokožce příliš dlouho nevydržela), dobře se roztíralo a celkem dobře se i vstřebávalo. Pokožka byla po jeho použití příjemně hydratovaná. Mínusem je dost vysoká cena (sice jsem se dívala, že na netu se dá sehnat za nižší cenu, než je doporučená, ale i tak je vysoká poměrně dost)
7/10

Isana Bodylotion anti-age Q10

Koupeno - Rossmann. Balení - 50 ml. Cena - ??
Cestovní balení tělové emulze s vypínacím účinkem jsem našla zapadlé v koupelnové skříňce, takže už si nepamatuji, kolik stálo (obchod je jasný - jde o značku brandovanou pro síť drogerií Rossmann). Emulze má poměrné řídkou konzistenci, takže se dobře roztírá. Vstřebávání i hydratační účinek jsou velmi průměrné a vypínací efket jsem nezaznamenala Vůně mi úplně neseděla, ale naštěstí je hodně nevýrazná. Jdo o takové hodně průměrné tělové mléko - na víkend do cestovní kabely dejme tomu, ale velké balení bych si nekoupila.
5/10

Tělový sprej s granátových jablkem a mangem Avon naturals

Koupeno - swap. Balení - 100 ml. Cena - ??
Příjemná osvěžující vůně s převahou manga. Sice nevydrží nijak dlouho, ale na rychlé osvěžení v horkých letních dnech byl tenhle sprej docela fajn.
7/10

Balzám na rty Avon Care

Koupeno - swap. Balení - ??. Cena - ??
Ochranný balzám na rty s bambuckým máslem. Takřka bez vůně, dobře se nanášel na rty a hezky je vyživoval. Mínus má za nepříliš kvalitní výsuvný mechanismus - vytočit šel v pohodě, zato stočit zpátky do pouzdra v podstat vůbec (musela jsem mu pomoci zatlačením na tyčinku, což není rozhodně ideální)
8/10

Dush- und Bade creme Vanille extrakt und sesame ol Wellness&beauty

Koupeno - swap. Balení - 60 ml. Cena - ??
Cestovní balení sprcháče s příjemnou výraznou vanilkovouvůní jsem taky vyštrachala zapadlé v koupelnové skříňce. Nic moc jsem od něj nečekala, ale příjemně překvapilo. Má příjemnou konzistenci, dobře myje a nevysušuje. Balení mi vyšlo asi na třikrát nebo na čtyřikrát.
9/10

Tělové mléko kakaové máslo a ibišek (Alverde)

Koupeno - dárek. Balení - 50 ml. Cena - ??
Cestovní balení tělového mléka, které je určené pro suchou pokožku. Musím říci, že mne příliš nenadchlo- neseděla mi vůně, která je velmi zvláštní a vlastně mi moc nevoněla. Mléko dost špatně vstřebává - vytvoří na pokožce bílý film, který se neroztírá úplně dobře. Navíc je hustší, takže tak od poloviny balení byl problém ho z lahvičky vůbec vydolovat. Jediné, co se mu musí přiznat, je dobrá hydratace. Ale vůně a problematické vstřebání mí lezly na nervy tak, že jsem ho doužívala jen díky tomu, že na dovolenou jsem si jiné nevzala.
3/10

Odličovací tampony Ebelin

Koupeno - DM drogerie. Balení - 140 ks. Cena - asi 30 Kč.
Tyhle tampony buď nešly oddělit od sebe, takže jsem z balení vytahovala dva najednou, nebo se naopak oddělovaly vrstvy tamponu od sebe, takže jsem ho vytáhla jen půlku. Už jsem nějaké tampony Ebelin měla, ale takhle jsem s nimi tedy nebojovala. Tohle balení mne dost štvalo a jsem ráda, že jsem se dobrala na jeho konec.
4/10

Vital Day Cream Cien

Koupeno - Lidl. Balení - 50 ml. Cena - 59,90
Regenerační denní krém s UV filtry, Q 10, calciem a sojovým olejem docela příjemně, byť ne příliš výrazně, voněl. Pleť vyživil docela dobře, ale díky tomu, že měl mastnější a hutnější konzistenci, tak se malinko hůř vstřebával. S přechozí variantou denního krému Cien (tady), jsem byla spokojená víc, ale propadák to nebyl.
7/10
Favoritem tohoto článku bych asi prohlásila šampon Garnier, ten byl opravdu hodně fajn. Naopak propadákem se stalo tělové mléko Alverde díky své vůni a těsně ho následují odličovací tampony, které se mi stejně jako to mléko mizerně používaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat