úterý 2. října 2018

Co jsem taky ochutnala 33

Září mi uteklo jako voda - díky dovolené (i pracovnímu forfu před ní). Měla jsem proto strach, jestli vůbec budu mít do tohoto pravidelného článku co dát. Nakonec se mi toho tu nesešlo tak úplně málo, ale musím přiznat, že je to poněkud jednotvárné - převahu tvoří tyčinky a kapsičky, které jsem si na dovolené brala na výlety. A v těch 14 dnech před dovolenou jsem moc jiných výrobků nevyzkoušela.
Každopádně taky máte mé dojmy z toho, co se ocitlo na mém stole (resp. tentokrát dost často spíš v mém batohu).



Efko - Bio genus Plus

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 150 g Cena - 24,90 (doporučená)
V chuti jsou nejvíc cítit banány, ale je znát i další ovoce. Díky obsahu banánu je poměrně sladká (přidaný cukr ale neobsahuje, jen ten obsažený v ovoci), což mi úplně nevyhovovalo. Ale jako rychlá sváča na školení příšla vhod. Plus má za složení bez přidaného cukru, škrobu ap.

7/10


Celozrnný banánový chlebíček Dr. Oetker

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 500 g. Cena - 69,90 (doporučená)
Z polotovarů nepeču, přijde mi to zbytečně drahé, ale když už jsem základ na banánový chlebíček dostala, tak jsem ho upekla - zrovna mi v lednici zůstaly dva přezrálé banány, tak se to hodilo. K práškové směsi se přidávají banány, vejce, olej a voda. Takže je jasné, že v té drahé krabici je mouka, cukr, čokoládové pecičky a prášek do pečiva... Výsledný chlebíček je na mne poměrně dost sladký, ale s bílým jogurtem mi k snídani docela chutnal. Plus má za obsah celozrnné mouky a třtinového cukru, mínus za cenu. Sama si ho kupovat nebudu.

6/10


Cool ovoce (Sunárek)

Koupeno - Albert. Balení - 120 g. Cena - 25 Kč.
Ovocná přesnídávka v kapsičce od dalšího výrobce. Koupila jsem si na výlety dvě varianty - hrušku s banánem a mangem a jablko s banánem a malinami. Pozitivem je 100% obsah ovoce (převahu mají jablka, resp. hrušky). Úplně špané nebyly, ale opět jsem si ověřila, že mi banán v přesnídávkách nesedí (o něco více mi chutnala hruška s banánem a mangem). Cenově se myslím taky řadí spíš k těm dražším.

7/10


WellMix Sport Schoko

Koupeno - Rossmann. Balení - 35 g Cena - 16,90
Tyčinka s obsahem 32% proteinu s čokoládovou příchutí. Chuťově bych ji asi přirovnala k Deli tyčince, nechutnala mi úplně po čokoládě, spíš karamelově. Každopádně na mne je hodně sladká. Ostatně - ve složení má na prvním místě glukózový sirup. Moc mne nenadchla ani chuťově ani složením (kromě glukózového i fruktózový sirup, palmový tuk).

5/10


WellMix Balance Schoko+nuss

Koupeno - Rossmann. Balení - 45 g Cena - 24,90
Tahle tyčinka s obsahem 36% proteinu a slazená sladidly (matinol a sukralóza) mi chutnala - je to vlastně taková čokoládovo oříšková tyčinka, u které ani není poznat, že jsou v ní místo cukru sladidla. Vytkla bych jí obsah palmového tuku, ale jinak mi přišla docela fajn.

8/10


Run-ní ptáče Brusinka s kokosem

Koupeno - Expreska. Balení - 35 g, Cena - kolem 20 Kč.
Tyčinka s obsahem 70% ovoce (kromě brusinek taky datle), zbytek tvoří kokos, semínka a ovesné vločky. Chuťově převažoval kokos, tyčinka má příjemnou konzisteci - ani moc tvrdá, ani patlavá. Není přeslazená. Vyhovuje mi velikost balení - akorát malá svačinka.

8/10

Run-ní ptáče Kokos s kakaem (LeGracie)

Koupeno - Expreska. Balení - 35 g, Cena - kolem 20 Kč.
Tyčinka obsahuje datle, kokos, ovesné vločky a kakao. Má hodně výraznou kakaová chuť, ze začátku byla hodně hořká i na mne (a to jsem milovník hořké čokolády), ale pak jsem si zvykla a přišla mi docela dobrá.

8/10


Yes chips Hrachové s česnekem

Koupeno - Rossmann. Baleni - 80 g Cena - 32,90 (akce)
Zaujalo mne to, že se jedná o výrobek z luštěnin (konkrétně z hrachu), které já nemám moc v oblibě a jím je poměrně málo, tak jsem se rozhodla jim dát šanci v této podobě(když už byly za akční cenu). Asi bych je asi neoznačila jako chipsy, ale spíš jako krekry. Mají lehký česnekový nádech, jsou trochu tvrdší než běžné krekry (ale ne zas nijak moc). Česneková příchuť by mohla být trochu výraznější a mohly by být i trochu víc slané, ale rozhodně to není špatné zobání (i když ne úplně nejlevnější)

7/10


Tvarůžkové tyčinky Havlík

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 90 g. Cena - 14,90 (doporučená)
Tyčinky mají zvláštní ostrou příchuť a jsou poměrně dost slané. Dá se sníst tak jedna nebo dvě, pak už mi "nejely".

4/10


Mini salatwurtfel Natur (Devinos)

Koupeno - Zlevněné potraviny. Balení - 150 g. Cena - kolem 35 Kč
Drobné kostičky sýra podobného balkánu - akorát na vmíchání do zeleninového salátu. Škoda, že to asi byl jen jednorázový doprodej, na rychlou přípravu salátu jsou fakt šikovné. A jsou tak akorát slané, aby zeleninu ochutily.

9/10


Tak , a to bychom měli všechno. Tedy skoro všechno - jeden kousek jsem zapomněla vyfotit, tak bude až příště...
Vítězem měsíce jsou asi kostičky sýra Mini salatwurtfel, ty bych si určitě příležitostně koupila znovu, pokud bych na ně někde narazila. Za propadák měsíce bych asi označila tvarůžkové tyčinky Havlík, ty mi opravdu moc nechutnaly. V těsném závěšu za nimi se drží proteinová tyčinka Wellmix sport s čokoládovou příchutí, a to zejména díky složení (a chuť taky nebyla nic moc).

Žádné komentáře:

Okomentovat