středa 10. února 2016

5 věcí za 100 Kč

Nastalo období nejídelních (tedy aspoň ne zcela jídelních) swapů a tohle je první z nich. Pod názvem 5 věcí za 100 Kč ho vyhlásila Šárka. Šárka je zkušená swaperka, má spoustu hodnocení, i spolu už jsme udělaly dva swapy (víc tady a tady), takže tenhle swap byl do třetice... Téma swapu je jasné z názvu - cenově se měl vejít do stovky a měl obsahovat 5 věcí (jako příklad byly uvedeny snacky, náušnice, lepitka, čaje ...). Předchozí swapy se Šárkou byly poměrně rychlé a ne jinak tomu bylo i tentokrát - balíčky jsme si stihly vyměnit během necelých 14 dní.




Já jsem Šárce vybírala podle článku, který má na blogu. Vybrat věci, které by Šárka využila a zároveň se vejít do stovkového limitu, byla docela výzva. Nakones jsem vybrala
Teplé ponožky se vzorem sobů - Šárka měla na wishlistu vzorované nebo roztomilé, tak snad sobi splnili zadání
Barevné lepicí šipky - k těm mne inspirovalo zadání swapu
Chia semínka - další věc ze Šárčina wishlistu (a v tomhle jsme měli trochu podobný nápad - viz dál Mrkající)
Karobovou tyčinku (buď s arašídy nebo kokosem - měla jsem v ruce obě a už si nepamatuji, kterou jsem nakonec vybrala) - já ji ochutnala díky jednomu z předchozích swapů a chutnala mi, tak jsem ji vybrala jako reprezentanta "malého snacku".
Čajové svíčky - ty jsem zařadila na Šárčino výslovné přání a snažila se trefit i jednu z preferovaných barev
A protože jsem měla pocit, že jsem nedosáhla hodnoty 100 Kč (svíčky byly z mé domácí zásoby a cenu jsem si už samozřejmě nepamatovala), tak jsem přidala malý bonus (kterým jsem překročila počet 5 věcí). Sáhla jsem do svých (takřka bezedných) čajových zásob a vybrala pár sáčků zeleného čaje Šárkou preferované značky English tea shop a přidala pár zázvorových bonbónků.
A jako vždycky jsme připojila dopis s popisem toho, co jsem do swapu vybrala.


A co jsem v balíčku od Šárky našla já?
Chia kaši s borůvkami a syrovátkou - tenhle výrobek neznám a tak mne opravdu potěšil. Jsem ráda, že ji budu moci vyzkoušet a jsem na ni hodně zvědavá.
Jablečnou vlákninu - tu určitě využiju jako doplněk snídaňových musli nebo kaší.
Musli srdíčka s papájou - tyhle srdíčka jsem měla už s brusinkami (zrovna v práci dojídám balení, které jsem dostala v jednom z minulých swapů - jako "nouzovka" do šuplíku v kanceláři jsou docela fajn), tak vyzkouším další příchuť.
Malé balení tělového mléka Alverde - kosmetiku Alverde mám docela ráda, tělové mléko ale neznám. A bude fajn ho vyzkoušet v malém (třeba se pak rozhodnu ho koupit v klasickém balení - pokud ho tedy dělají).
Propisku s figurkou - sice si na tyhle věci nějak extra nepotrpím, ale propiska se hodí vždycky, takže i tuhle věc z balíčku určitě využiju.
Na zabalených balíčcích byly ještě nalepené lístečky s náznakem toho, co jednotlivý balíček obsahuje (takže jsem při rozbalování mohla hádat)


Celkově se mi swap se Šárkou líbil. A musím říci, že ho považuji za nejpovedenější z našich swapů. Šárka vybrala mix jídla, (což je můj neoblíbenější předmět ve swapech) a dalších věcí a všechno z balíčku určitě využiju. A se Šárkou zas klidně půjdu do swapu znovu, pokud mne zaujm téma.
Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat