pondělí 8. února 2016

Co jsem taky ochutnala... 1

Rozhodla jsem se vytvořit takovou zjednodušenou verzi hodnocení výrobků, přesněji řečeno potravin, které jsem vyzkoušela. Ne vždycky stojí za to (= se mi chce) psát o některém výrobbku samostatný článek, ale za zmínku třeba stoji.


Takže takové občasné "summary" by mohlo být takovým přijatelným kompromisem. Frekvence jednou měsíčně mi připadá tak akorát a protože jsme zrovna na začátku roku, je čas na

první - lednový díl...

ve kterém toho toho moc nebude, protože jsem nahromadila jen pár fotek.


Balený trvanlivý chléb Delba

Koupeno - Billa, cena - kolem 55 Kč (balení 500 g)
Krabička obsahuje 5 druhů trvanlivého chleba - slunečnicový, vícezrnný, žitný, fitness a dýňový. Šikovné je jednotlivé balení po 50 g (což jsou dva tenké plátky). Má poměrně dlouhou trvanlivost, takže si ho nechávám jako rezervu, když mi doma dojde chleba (nebo zjistím, že poslední kousek, se kterým jsem počítala k večeri obrostl zeleným "semišem"). A kupodivu neobsahuje dlouhý seznam různých přídavných látek (což mne s ohledem na tu dlouho trvanlivost docela překvapilo) Zatím jsem ochutnala dýňový, slunečnicový a vícezrnný a všechny mi chutnaly. Míň sympatická je ta cena...
Hodnocení - 9/10

Tyčinka Corny Big fruit wild fruit

Koupeno - ze swapu, cena - ??? (tuším kolem 13 Kč, balení 40 g)
Tuhle tyčinku jsem dostala ve snídaňovém swapu. Já si na tyčinky s ovesnými vločkami moc nepotrpím, ale tahle mne celkem příjemně překvapila. Deklaruje 20% ovoce a skutečně v ní bylo ovoce cítit. Jinak je to složením klasická musli tyčinka (vločky, slad, cukrový sirup, olej ...). Můj favorit se z ní určitě nestane, ale dá se...
Hodnocení 6/10

Večerní chlebík Penam

Koupeno - Billa, cena - asi 28 Kč (balení 250 g, v akci)
Narazila jsem na něj náhodou v Bille, když byl zrovna v akci, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším (vzdor poněkud pitomému názvu), protože jsem o něm kdysi četla, že obsahuje vyšší množství bílkovin (na obale je udávano víc než 50%). Balení obsahuje už nakrájené plátky (viz foto). Není špatný, ale já mám raději hutnější chleby, kdežto tento má spíše takovou nadýchanou konzistenci. Na poprvé mi moc nechutnal, ale na podruhé už mi přišel dobrý - i díky obsahu semínek (ta já ráda).
Hodnocení 7/10

Pufovaná slzovka čokoládová

Koupeno - ze swapu, cena - ??? (balení 35g)
Když jsem tenhle balíček dostala ve swapu se zdravým mlsáním, tak jsem si musela najít, co to vlastně slzovka je (obilnina - resp. divoká tráva se semeny podobnými ječmenu, je považována za "superpotravinu"). Obsah balíčku vypadal a chutnala jako něco mezi burizony a popcornem, ochucení čokoládou bylo docela zajimavé. V jogurtu mne to moc nezaujalo, takže jsem zbytek sezobala jen tak. Bylo zajímavé slzovku ochutnat, ale pravidelně ji kupovat nebudu (ostatně - zatím jsem ji v krámě nikde neviděla)
Hodnoceni 6/10

Chia semínka

Koupeno - Albert, cena - 27 Kč (balení 100 g)
Chia seminka (semena šalvěje hispánské) jsou jedním z posledních "hitů" mezi zdravými potravinami. Lze je používat jak do snídaňových kaší, tak na pečení, do pudinků nebo do koktejů- Já je zatím vyzkoušela jako součást snídaňového musli, které si míchám doma a do kterého dobře zapadla, a potom při zkoušení receptu na chia pudink (k tomu možná někdy přihodím fotodokumentaci samostatně). Do musli si je budu určitě kupovat dál a možná s nimi ještě zaexperimentuji v nějakých dalších receptech.
Hodnocení - 8/10

Tak jak se Vám první díl mého "ochutnáno" líbil? Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat