sobota 27. února 2016

Z kosmetické poličky 2

Nahromadilo se mi tu zas pár fotek přípravků, které stály nebo ještě stojí na mé kosmetické poličce v koupelně. Tak tady jsou i se stručným hodnocením, jak jsem byla s jednotlivými přípravky spokojena. (Jak se na to tak dívám, tak se mi tu tentokrát tu sešlo hodně výrobků ze sítě Drogerie Markt Usmívající se. Fakt je, že v DMku nakupuji poměrně hodně a docela ráda - dost jejich výrobků mi vyhovuje, a to jak z oblasti kosmetiky, tak i čistící a prací prostředky i některé jídlo).



Sprchový gel Dermacol Aroma Rituals jahoda a rebarbora

Koupeno - ze swapu. Cena - ??? (myslím mezi 30 a 40 Kč). Balení - 250 ml
Tenhle sprcháč jsem dostala v Ovocném swapu a docela jsem se na něj těšila - vůně mi přisla hodně zajímavá. O to věrší bylo moje zklamání, když jsem ho poprvé použila. Mně totiž ani trochu nevoní, ale spíš páche Zamračený). Takže po prvním vyzkoušení putoval z poličky pryč a pokusím se mu najít nového majitele, kterém se ta vůně bude líbit. Já se s ním fakt nejsem schopná mýt.
Hodnocení 2/10

Řasenka Alverde XXL

Koupeno - DM. Cena - asi 100 Kč. Obsah - 12 ml
Řasenku nemám žádnou oblíbenou a kupuji si je víceméně náhodným výběrem. Vždycky jen juknu na kártáček, jestli není moc řídký. Když mi naposledy došla řasenka, tak jsem se zrovna chystala na velký nákup s 10% slevovým kuponem v DM, tak jsem pro novou řasenku sáhla taky tam a vybrala jsem si jednu z řady Alverde. Nákupu jsem nelitovala, ale že by byla mimořádná, to taky není (ale taky asi za tu cenu nemůžu chtít zázraky). Má dobrý kartáček a dobře se nanáší. Na druhé straně řasy nijak výrazně neprodlužuje, pokud jsem chtěla dosáhnout výraznějšího efektu, tak jsem ji musela nanášet opakovaně.
Hodnocení 6/10

Deo roll-on Balea senzitive

Koupeno - DM. Cena - 30 Kč. Balení - 50 mll
Tenhle roll-on jsem si koupila na vyzkoušení - přiznám se, že kvůli tomu, že mne zaujala cena i to, že je bez hliníkových solí. Má příjemnou nenápadnou vůni, není agresivní a nenechával žádné stopy na oblečení, ale jinak musím ale říci, že mne příliš nepřesvědčil - rozhodně nemá výdrž 48 hodin, jak napovídá obal. Já jsem měla pocit, že nevydrží ani 8 hodin (když jsem ho použila do práce, tak už jsem odpoledne neměla příjemný pocit). Na běžné používání si ho určitě kupovat nebudu. Skočnčil v tašce se věci na cvičení - na tu hodinu, kterou ve fitku obvykle trávím je tak akorát.
Hodnocení 4/10

Tělové mléko Balea s olejem s hroznových jader a vůní pistáciíí

Koupeno - DM. Cena - myslím nějako kolem 50 až 60 Kč. Obsah- 200ml
Dobře se roztírá, dobře se vstřebává a příjemně voní. Vyhovovalo mi i balení v tubě s plochým uzávěrem, na který se dalo postavit. Prostě jsem s tímto tělovým mlékem byla spokojená. Jeho jedinou vadou bylo to, že je z limitované edice, takže když jsem si ho chtěla koupit znovu, tak už jsem ho nesehnala (vyzkoušeny 3 DM, pak jsem to vzdala)
Hodnocení 9/10

Sprchový gel Isana s aloe vera a jogurtem

Koupeno - Rossmann. Cena - myslím 30 Kč. Obsah - 300 ml.
U tohoto sprchového gelu je příznivá cena, jinak se o něm vlastně nedá řící nic - ani špatného ani dobrého. Prostě průměr, a to včetně vůně, která je taková nijaká, nevýrazná. Nemám pocit, že by nějak vysušoval pokožku. Znovu si ho cíleně koupit nepůjdu, ale kdybych ho dostala, tak nemám problém ho používat.
Hodnocení 5/10

Čistící mléko Balea s olejem z meruňových jader

Koupeno - DM. Cena - 49 Kč. Obsah - 200 ml
Mléko příjmeně vonělo, nebylo ani moc řídké ani moc husté, takže se s ním dobře pracovalo. Odličovalo průměrně, především řasenku - tam mělo "rezervy". Ale jinak jsem s ním byla celkem spokojená.
Hodnocení 7/10

Vitaminový pleťový krém Alverde s Q10 a výtažkem z goji

Koupeno - DM. Cena - 80Kč. Obsah - 50 ml
Tyhle krémy jsou stálicí na mé kosmetické poličce. Používám už je hodně dlouho, a to jak denní, tak i noční verzi a jsem s nimi spokojená. Dobře se roztírají i vstřebávají, nemám po nich pocit ulepené nebo mastné pokožky. I mi docela příjemně voní.
Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat