neděle 21. února 2016

Co nejvíc pro radost

Swap na téma Co nejvíc pro radost vyhlásila Katka a jeho zadání bylo jednoduché - co nejvíc věcí, které by té druhé udělaly radost, a to ve stanoveném finačním limitu 100 Kč. Já se do něj přihlásila proto, že tyhle drobné swapy mám docela ráda. Baví mne vymýšlet, jak v daném finančním limitu vybrat zajímavé věci podle toho, co by tu druhou potěšily.





Katka byla hrozně akční a měla balíček připravený mnohem rychleji než já. Takže tentokrát jsem já balíček dostala dřív, než jsem ten pro Katku vůbec zabalila.
Nicméně i tentokrát začnu tím, co jsem Katce do swapu vybrala já... Zabalila jsem je nakonec do 5 balíčků, i když na kusy těch věcí bylo víc, protože jsem vybírala opravdu drobnosti a maličkosti.
Tématem prvního balíčku je papírnictví, takže v něm byla tužka, guma, zvýrazňovač a poznámkový blok.
Druhý balíček obsahoval sladkosti - jablečné sušenky s ovesnými vločkami Emco a dvě malé čokoládové oříškové tyčinky.
Do kosmetického balíčku jsem zabalila vlhčené kosmetické ubrousky Balea a dva malé sprchové gely.
Ve čtvrtémtvrtý balíčku byly 4 čajové svíčky, každá z jinou vůní (od každé, co jsem doma právě měla).
A protože v mých swapech málokdy chybí čaje, tak jsem do posledního vybrala balíčku 5 sáčků různých ovocných čajů - českých i zahraničních.


A co jsem našla v balíčku od Katky já?
Hořkou čokoládu Orion - hořká čokoláda mne potěší vždycky a navíc mi zrovna čokoládové zásoby došly
Košíčky na muffiny a k nim rovnou i recept - ty potěšily taky. Zatím peču muffiny v košíčcích silikovnových, ale papírové se budou hodit, až budu chtít muffiny někam vzít jako občerstvení - v košíčcích budou vypadat líp než "nahaté".
A recept určitě ráda vyzkouším.
Retro čokoládovovišňový puding - ten jsem si chtěla koupit, ale nikde jsem na něj nenarazila.
Sušené brusinky - moje láska mezi sušeným ovocem - víc komentářů netřeba
Sušené banánové plátky - ty tolik ráda nemám, ale do práce na občasné zobnutí je taky využiju
Vzoreček parfému Luck od Avonu - moc parfémová nejsem, ale za vyzkoušení nic nedám
Krém Nivea - ten se neztratí
Čajové svíčky s malinovou vůní - určitě využiju
Semínka kopretiny - já tedy velký zahradník nejsem, ale na chalupě určitě najdu místo, kam se budou hodit, a třeba mi vzdor mé péči vyrostou.
Připojen byl ještě pozdrav na lístečku se dvěma veverkami


Swap s Katkou celkově hodnotím jako docela povedený. Katka při vybírání respektovala mé preference, se svým výběrem se celkem trefila a myslím, že i se zadáním (hodně věcí) se popasovala velmi dobře. Sice mne některé věci v balíčku potěšily hodně (čokokoláda, puding, brusinky), některé míň (parfém, semínka), ale nebylo tam nic, o čem bych vyloženě mohla říci, že to nevyužiju.
Doufám, že podobně spokojená bude i Katka.
Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat