středa 24. února 2016

Výzva za stovku

Další z malých swapů na téma "hodně muziky za málo peněz". Tentokrát ho pod názvem Výzva za stovku vyhlásila Bára, se kterou už jsem swapovala, takže to, že jsem se do tohoto swapu přihlásila, byla trochu sázka na jistotu. Měl to být swap plný drobnějších věcí, jejichž celková hodnota bude činit 100 Kč. Současně bylo podmínkou, že těch věcí musí být aspoň 5.






Jak už jsem psala už jsme spolu s Bárou dvakrát swapovaly - swap Zdravé snídanění vyhlásisla Bára, naopak swap Čajové překvapení jsem vyhlásila já. V obou případech swapy dopadly k mé velké spokojenosti (a doufám, že k i Bářiné), takže jsem si byla jistá, že i tentokrát mne čeká hezký swap. A musím říci, že jsem se nespletla. ale popořadě...
I tentokrát jsme s Bárou měly nachystané věci do swapu relativně rychle a pak jsme dlouho ladily předání (Bára je z Prahy jako já) a nakonec jsme si swapy vyměnily asi po měsíci. Já současně Báře předávala i kočičí taštičku, kterou vyhrála v mé historicky první Giveaway (z úžasného počtu tří účastníků), která proběhla v lednu (takže vlastně taky po měsíci).
Když jsem začala vymýšlet, co Báře do swapu dám, tak podle prvních nápadů to vypadalo, že na další jídelní swap, ale nakonec to tak nedopadlo. A co jsem tedy v daném limitu vymyslela a vybrala?
Stolní kalendář s fotkami koček. Sice už už pár listů nebude aktuálních, ale Bára má na profilu uvedeno, že se jí věci s kočkami líbí, tak snad ještě bude 10 měsíců dělat radost.
Pohledy, samolepky a zlatou fixu, což by měly být věci použitelné na postrosing, který Bára provozuje. Doufám, že jsem vybrala věci, které na něj opravdu půjdou použít (jsem postcroisngem nedotčená)
Agar, protože jsem si říkala, že rostlinná varianta želatiny by v kuchyni veganky mohla najít uplatnění.
Ponožky s vločkami a soby mi přišly roztomilé a myslím, že se ještě užijí, než definitivně dorazí jaro.
Servírovací mističky jsou údajně na sushi, ale myslím, že je lze využít na ledacos.
No a pak samozřejmě čaje - tentokrát ovocné a bylinné čaje od Grešíka (a dodatečně jsem ještě přidala dvě Biogeny).


A co jsem našla ve balíčku (tedy vlastně v papírové dárkové taštičce, do které Bára swap zabalila) od Báry já?
Tělovou emulzi Alverde s mangem a artyčokem - bezvadná trefa, tělové mléko mi zrovna dochází, takže ho určitě využiju (a to malé z jednoho z minulých swapů si aspoň budu moci schovat na cesty). Navíc jsem tohle ještě neměla, tak aspoň vyzkouším nějaké další
Krém na ruce s heřmánkem Altera - tak s krémy na ruce jsem na tom v současné době podobně jako s tělovým mlékem. Navíc mám velkou spotřebu (a ani jedno malé balení v záloze). A taky tuhle značku ještě nemá vyzkoušenou.
Vlhčené ubrousky s vůní levandule - ty se budou hodit na cesty
Čajové svíčky s vůní perníku - tuhle vůni neznám a čajové svíčky určitě využiju.
Dva vzorečky kosmetiky Welleda - tu jsem zatím nezkoušela, tak uvidím, jestli mne některých z nich naláká ke koupi celého balení
Mátový balzám na rty schovaný v ptáčkovi - chvíli jsem tedy měla pocit, že je to spíš test IQ (ve kterém asi neuspěju), protože mi docela trvalo, než jsem přišla na to, jak se k balzámu dostat. Jinak musím říci, že balzámy, které se nanáší prstem, nějak extra nevyhledávám, ale mátový jsem ještě neměla a ten ptáček je fakt rozotmilý.
Všechno bylo hezky zabaleno - tentokrát každý balíček v jiném papíře. Nechyběl ani dopis s popisem obsahu, i když jsme si swap předávaly osobně. Navíc jsem jako bonus dostala od Báry přebaly z čajů, které Bára dostala v minulých swapech. Některé půjdou do sbírky, další využiju na výměnu ... A od Báry bylo hrozně milé, že si na mou sběratelskou vášeň vzpomněla a ty přebaly mi schovala.


Celkové hodnocení? No to je jednoznačné - s Bárou to byl opět moc vydařený swap, který opravdu potěšil.
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat