středa 3. ledna 2018

Brandnooz box - prosinec 2017

Ačkoliv jindy chodí boxy těsně před koncem měsíce, tak ten prosincový dorazil už ve druhé polovině třetího prosincového týdne - no prostě ještě před Vánoci. Po mém rozpačitém dojmu z listopadového boxu, jsem byla zvědavá, jaký bude obsah boxu tentokrát... Motto bylo "Prostřeno pro Váš sváteční stůl" a to, jak se by jednotlivé produkty z něj líbily, to si můžete přečíst v následujícím článku...



Hellmann´s Tatarská omáčka light (250 ml - doporučená cena 32,90)
Když jsem tuhle skleničku z boxu vytáhla, chtělo se mi zvolat "Né, tatarku a majolku už, ne!". Jestli dobře počítám, tak tohle byla třetí tatarka za půl roku a v minulém boxu byla ještě majolka... My navíc tatarku používáme velmi zřídka, takže ještě bojujeme s první dávkou... A fakt nedávám tatarku do bramborového salátu ani z ní nemíchám dresingy, jak se mne snažily inspirovat recepty (do salátu používám majolku, na dresing většinou olivový olej).

Birell Bezový květ s tymiánem a citronem a Zelný čaj s jasmínem a berganotem (2x 400 ml - doporučená cena 19,90)
Nejsem milovník ochucených piv - ani s alkoholem ani bez. Ale oceňuji, že se jedná o novinku a třeba ji i vyzkouším, když už se mi dostala do ruky.

Lagris čočka beluga (250 g - doporučená cena 32,90)
V boxu byla buď čočka beluga, kterou jsem měla já, nebo francouzská čočka. Já luštěniny nemám (s výjimkou luštěninových pomazánek) ráda, ale třeba mne tenhle druh přesvědčí, abych změnila názor. Kdybyste měl někdo nějaký zajímavý recept, co s belugou podniknout, tak sem s ním (v letáku sice nějaký byl, ale nějaký další osvědčený nemůže škodit).

Staropramen Extra chmelená 12 (2x 0,5 l - doporučená cena 139 Kč za multipack s 8 ks)
Pivo otestovali hned po rozbalení manžel se synem a byli oba spokojení. Dávají přednost pivům s vyšší hořkostí a tohle jejich chuti vyhovovalo (zejména u manžela, který "přísahá" výhradně na plzeňskou dvanáctku, je to co říci).

Efko Dětské okurky (370 ml - doporučená cena 49,90)
Okurky mám ráda, takže mne v boxu jednoznačně potěšily. Dětskost by měla spočívat ve velikosti okurek (3 až 5 cm) a ve sladším nálevu. Jen tedy cena mi přijde poněkud přestřelená - padesátikoruna za malou skleničku je podle mne fakt moc.

Kotlíkové brambůrky hořčicové (120 g - doporučená cena 24,90)
Brambůrky jsou poměrně častou součástí boxu. Nicméně tyhle jsou novinka (od firmy Jan Zykmund) a navíc dorazily před Silvestrem... Tak proč neochutnat novou příchuť

7 Days - Pizzeti sýr, rajče, olivy (80 g - doporučená cena 27,90)
Pečená křupavá kolečka mám ráda, ale kupuji pořád ta s česnekem, takže díky boxu aspoň vyzkouším novou příchuť. A i tenhle výrobek byl před Silvestrem dobře načasován.

Rama s olejem z vlašských ořechů (225 g - doporučená cena 46,90)
Nová verze Ramy by kromě oleje z vlašských ořechů měla obsahovat i olej lněný a slunečnicový. Na tuhle novinku jsem docela zvědavá (a přiznávám, že sama bych si jen na vyzkoušení asi nekoupilaú. Přechozí novinka - Rama s kokosovým a mandlovým olejem mi nepřišla špatná jak na namazání, tak do pečení, tak doufám, že i tahle se osvědčí - určitě ji zkusím využít na oba způsoby. Jen balení se nám trochu "srazilo" - za v podstatě stejnou cenu, tu máme o něco větší než poloviční obsah...

Sirup Jupí Hřejivý dotyk (0,7 l - doporučená cena 59,90)
Objednáno z věrnostního programu za získané body pro syna, který si ho odnesl, když byl součástí zařijového boxu, a vyhodnotil ho jako použitelný. Jeho hodnota tudíž není započítána v celkové hodnotě boxu.

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Jako doplněk byl v boxu časopis Čtyřlístek a pexeso. U nás doma tyhle dvě věci adresáta sice nemají, ale určitě najdu někoho, koho potěší, a je to lepší než bulvární plátky, které byly v předchozích boxech.
Tento box se mi docela líbil svou skladbou - byl opravud docela sladěný k využití na konci roku - brambůrky, Pizzeti, čočka, pivo, Birell a nakonec i ta tatarka se opravdu na konci roku docela hodí (i když něco z toho jsou věci, které zrovna přímo já nějak nevyhledávám). Celková hodnota produktů byla asi 290 Kč, což je takový průměr, stejně jako počet výrobků (8). Mně osobně nejvíc potěšila Rama, kterou ráda vyzkouším, a okurky. A tentokrát bylo vše dobře zabaleno, takže žádný z výrobků nedoznal při přepravě újmu, a z věrnostního prgramu došel opravdu ten výrobek, který jsem si objednala (ne jako minule, kdy jsem místo mouky dostala bonbóny). Poslední box r. 2017 tedy nakonec hodnotím jako lepší průměr.

Žádné komentáře:

Okomentovat