úterý 30. ledna 2018

Pomazánka z avokáda a žervé

Recept na pomazánku z avokáda už jsem sem jeden psala (tady). Moc složitý nebyl - pár surovin, trochu krájení.
A teď vám nabídnu ještě jeden - a to recept ještě jednodušší. Spíš jednom tip, jak je možné avokádo tak zpracovat. Vlastně to byl můj první avokádový pokus - když jsem se před lety s avokádem seznamovala, tak jsem ho zpracovala právě to této pomazánky. A zůstala mou oblíbenou, protože ji bez problémů vyrobím za pár minut i v práci (vidličku, misku, nůž a lžičku moje skorvná kancelářskokuchyňská výbava obsahuje). Jen tedy není úplně nejfotogeničtější...



Suroviny
avokádo
trochu citronové šťávy
sůl, pepř
kelímek Gervais (nebo malá kostka Lučiny)


A postup už je naprosto jednoduchý - avokádo po délce přepůlíme, vyjmeme pecku a dužinu ze slupky vydlabeme lžičkou. Dáme ji do misky, zakápneme citronovou šťávou a rozmačkáme vidličkou. Přidáme žervé a podle chuti osolíme a opepříme.
A máme hotovo - jen namazat na pečivo a případně ozdobit nějakou zeleninou (já volila celozrnný bochánek a ředkvičky).

Žádné komentáře:

Okomentovat