sobota 13. ledna 2018

Drobnosti do kabelky

Swap Drobnosti do kabelky vyhlásila Lucie, která na Swaplace používá nick Eldfrytt. Měl obsahovat "drobnosti do kabelky, které využije každá žena" a jeho hodnota měla být 100 Kč. Já už jsem jeden swap na stejné téma uskutečnila (k vidění tady). Ten ale měl dvojnásobnou hodnotu, tak jsem si říkala, že bude zajímavá výzva sestavit balíček tak, aby tam bylo něco smysluplného a přitom jsem dodržela limit.



Jako obvykle prvně nahlédneme do toho, co jsem Lucii do swapu vybrala já. Sáhla jsem opravdu po drobnostech, aby věcí v balíčku bylo spíš víc (zvyšuje se tak šance, že se člověk trefí), a nakonec jsem balíček seskládala takto:
Skládací minikartáč na vlasy se zrcátkem - na ten jsem narazila náhodou a přišel mi jako zajímavá praktická věc
Přesnídávka Relax - svačinka, která je díky praktickému balení do kabelky jako dělaná
Ovocná tyčinka Alesto s třešňovou příchutí - taky malá svačinka, která se může hodit.
Papírové kapesníčky - ty má v kabelce asi skoro každý
Vlhčené ubrousky - ty se myslím taky mohou v kabelce hodit.
Pomáda na rty Balea - já mám pomádu na rty nejen v kabelce, ale i na nočním stolku, na pracovním stole, takže ta samozřejmě nesměla chybět.
Poznámkový bloček a propiska - dvojkombinace, kterou myslím nosí v kabelce taky hodně lidí.
Žvýkací bonbóny Mentos - poslední kousek mého výběru, takové malé mlsání.
Vše zabaleno, očíslováno (použila jsem veverčí vyrážečku z jiného swapu) a doplněno dopisem.


A co vybrala Lucie do balíčku pro mne a nakolik jsme se ve výběru shodly?
Pomáda na rty od Avonu - už jsem psala, že pomády používám hodně, takže ji určitě využiju. A od Avonu jsem ještě žádnou neměla. Takže tady shoda.
Shoda panovala taky u dvojkombinace propiska a blok, tedy v tomto případně notýsek. Oboje se taky bude určitě hodit (ostatně jednu nefunkční propisku jsem zrovna tuhle z batohu vyhazovala).
Źvýkačky Orbit - tak to byla shoda poloviční (s mými žvýkacími bonbóny) a určitě se mi budou hodit.
Kosmetická taštička - ta do kabelky samozřejně patří. Taky tam jednu mám - menší, momentálně ji sotva dovřu, takže ta větší se mi bude hodit. A navíc je hezky puntíkatá.
Tři čokoládky Merci - něco sladkého přijde vhod vždycky (i když tyhle jsem snědla včera u televize)
Pleťová maska Rossmann - to byl takový bonus navíc. Do kabelky zrovna ne, ale určitě ji využiju.
A připojen byl i dopis s popisem balíčků a ještě navíc zimní pohled.


Tehle swap se nám trochu táhl (domlouvat jsme ho začaly v polovině listopadu). Tentokrát to moc nevázlo na mně, já posílala koncem listopadu, ale na Lucii. Ale to se dalo pochopit - má úplně čerstvé miminko (které se vlastně narodilo v průběhu našeho swapu), takže bylo jasné, že swapování není úplná priorita.
Jinak to ale byl fajn swap, s obsahem balíčku jsem byla spokojená. Nejvíc mne potěšila pomáda na rty a líbí se mi i kosmetická taštička.

9/10


Žádné komentáře:

Okomentovat