neděle 7. ledna 2018

Z kosmetické poličky 9

V poslední době se na mé kosmetické poličce moc novinek neocitlo, resp. nebylo dopotřebováno, takže tenhle kvartální článek by byl tentokrát docela "hubený", kdybych ho trochu "nepřifoukla" spotřebovanými vzorečky. Váhala jsem, jestli s uveřeněním chvíli nepočkat, ale nakonec jsem se rozhodla dodržet tu čtvrtletní frekvenci...



Dermacol SOS Repair Intensive Restoring Hand Cream

Koupeno - Glanz box. Balení - 75 ml. Cena - 89 Kč (doporučená)
Krém na ruce krém s panthenolem, ureou a bambuckým máslem je určen pro suchoou pokožku. Je mastnější, hodně hutný (šel i dost špatně vytlačovat z tuby), vůně je taková neutrální - nevadila mi, ale ani mi nebyla vyložené příjemná. Po použití zůstává na rukou nějako dobu mastný film, ale neřekla bych, že by ruce vyživil výrazně lépe než jiné krémy - což bych upřímně řečeno za tu cenu čekala.
6/10

Isana Keep cool - sprchový šampon s ovocnou vůní (Rossmann)

Koupeno - swap. Balení - 300 ml. Cena - ???
Už při prvním očuchání, když jsem ho ve swapu dostala, se mi zdál hodně sladký. A když jsem ho začala používat, tak jsem zjistila, že ta vůně je tak strašně sladká, až je mi to nepříjemné. Doma jsem ho použila asi dvakrát a pak jsem si ho odvezla na chalupu. Jednou za čas ho použít zvládnu, ale sprchovat se s ním každý den mne fakt nebavilo.
3/10

Creme sensitive - sprchový gel s výtažkem heřmánku (Nivea)

Koupeno - dárek. Balení - 250 ml. Cena - ??? (podle netu kolem 50 Kč)
Příjemný sprchový gel s nepříliš výraznou vůní (heřmánek jsem v něm tedy necítila, spíš to byla taková ta neutrální vůně čistoty), která mi vyhovovala. Byl tak akorát hustý, takže se dobře používal. Nevysušoval.
8/10

Long repair kondicionér (Nivea)

Koupeno - asi Makro. Balení - 200 ml. Cena - asi 40 Kč.
Tehle kondicionér pro lámavé na namáhané vlasy jsem objevila zastrčený v poličce s našimi zásobami drogérie. Ani přesně netuším, jak dlouho tam byl. Byl poněkud hustší, takže šel hůř z obalu i se hůř aplikoval na vlasy (pak jsem ho trochu naředila vodou, což používání ulehčilo a nijak to neovlivnilo účinek). Ale celkově jsem s ním byla docela spokojená - měl příjemnou vůni, vlasy se po jeho použítí dobře rozčesávaly (což je to hlavní, co od kondicionéru očekávám)
7/10

Lirene - čistící mléko

Koupeno - DM drogerie. Balení - 200 ml. Cena - asi 70 Kč.
Obsahuje mandlový olej. Je tak akorát husté, takže se dobře používá, a má i příjemnou jemnou vůni. Na běžné vyčištění pleti je dobré, ale na odlíčení očí nestačilo. Musela jsem je odličovat na několikrát a ještě to většinou nebylo úplně OK.
5/10

Vzorečky

Opět je tu pár vzorečků, kterých se mi doma nahromadilo docela dost a tak se je snažím postupně zlikvidovat. Padly většinou na předvánoční dovolené. A i tentokrát bez desetibodové stupnice, jen s hodnocením, zda bych si výrobek koupila či nikoliv.
(Omlouvám se za mizerné fotky, většinu toho jsem fotila na hotelovém pokoji někdy večer a taky to podle toho vypadá)

Head&shoulders mentol - vyhlášený šampon proti lupům mne nenadchl ani nezklamal. Vůně po mentolu nebyla moc výrazná. Ale slušně pěnil i myl.
Koupila bych si - NE.
Argan Eguilibra - ubrousek na odlíčení obličeje a očí. Přišel mi docela suchý, ale nakonec oči odlíčil překvapivě dobře.
Koupila bych si - MOŽNÁ

Vichy Neovadiol Gf - krém pro intenzivní péči. Krém měl divnou vůni, která mi nesedla. Sice se dobře roztíral i vstřebával, ale vzhledem k té vůni...
Koupila by si - NE
Vichy Liftactiv serum 10 - omlazující sérum. Tohle omlazující sérum bylo hodně řídké, což komplikovalo použití. Jinak mělo neutrální vůni a průměrně se vstřebávalo.
Koupila bych si - NE

Vichy Liftactiv serum 10 supreme - omlazující sérum. Přípravek se dobře roztíral i vstřebával, navíc měl i příjemnou vůni. Koupila bych si - ANO
Nivea care - krém na tvář, ruce i tělo. Nemám moc v oblibě univerzální krémy - mám pocit, že přece jen na obličej by měl být krém jiný než na ruce. Tenhle vzorek jsem vyzkoušela na obličej a můžu říci, že mne velmi příjemně překvapil - hezky voněl, dobře se vstřebával a nezanechával mastný film.
Koupila bych si - ANO


Garnier Essentials lifting - krém pro denní péči.Příjemný krém s neutrální vůní, který se dobře vstřebával.
Koupila bych si - MOŽNÁ
L´Oreal Revitalift - krém proti vráskám. Dobře se roztíral i vstřebával, zůstával pocit vyhlazené pokožky.
Koupila bych si - ANO

Vichy Liftactiv - krém proti vráskám. Dobře se vstřebával i roztíral, vůně byla taková neutrální.
Kouila bych si - MOŽNÁ.
Vichy Neovadiol - noční krém. Další s Vichy krémů s divnou vůni, která mi neseděla. Jinak se ale dobře roztíral i vstřebával a ráno jsem měla pocit vyhlazné pokožky. Ale zase - ta vůbně...
Koupila bych si - NE

A tím končí pohled na to, co nového se objevilo na mé kosmetické poličce. Propadákem je tentokrát sprcháč Isana, na druhém konci pomyslné stupnice se ocitl taky sprcháč - ten od Nivey s heřmánkem.
Jsem zvědavá, jestli něco z tentokrát vyzkoušených výrobků znáte. Zejména by mne zajímal názor na ty, které jsem měla jako vzorečky - při jednom použití může být dojem trochu zkreslený...

Žádné komentáře:

Okomentovat