neděle 28. ledna 2018

Světýlka podruhé


Když jsme před čtrnácti dny konečně odstrojili vánoční stromeček, tak jsme konstatovali,že nám večer doma tak trochu hybí světýlka, která jsme si na něm každý večer rozsvěceli. Rozhodla jsem se, že nějaká jiná světýlka v obývaku tedy ještě na chvíli nainstaluju. Přece jen se brzo stmívá, tak si je ještě užijeme. Měla jsem i představu jak to udělám... Že dám do vázy nějakou suchou členitou větev a na ni světýlka, co jsem si koupila na podzim a nainstalovala je na vřes (ten máme od Vánoc na balkóně na parapetu a domů už jsem ho vracet nechtěla).



No, ale trvalo mi čtrnáct dní než jsem to zrealizovala - tedy přesněji než jsem našla nějakou větev, která by se mi líbila (ono, když člověk chodí domů za tmy, tak se vhodná věteve hledá dost špatně). Dneska mi ale vhodná větev doslova zavadila o nos. Když jsem šla vynést tříděný odpad, tak koukám na bezový keř kousek do domu a něco se mi na něm nezdálo. Koukala z něj totiž větev kroucené vrby, která vypadala na keři tak trochu nepatřičně. Netuším, kde se tam vzala, v nejbližším okolí žádná taková vrba neroste. Přifoukl větev vítr nebo ji někdo prostě vyhodil? Kdoví. Každopádně chytla jsem příležitost za pačesy větev do ruky a odnesla si ji domů. Výběr vhodné vázy i naistalování světýlek už bylo dílem chvilky.
Takže nám doma zas večer svítí světýlka.

Jednou za světla, jednou za tmy (hned to má jinou atmosféru)

Žádné komentáře:

Okomentovat