pátek 5. ledna 2018

Co jsem taky ochutnala 24

Byla jsem zvědavá, kolik se mi tu za prosinec nastřádá ochutnaných novinek. Přece jen jsem pár dní nebyla díky dovolené doma, byly Vánoce, když člověk mlsá cukroví a vaří více méně tradičně (aspoň tedy já)... Ale nakonec toho není tak úplně málo. I díky tomu, že jsem zlikvidovala zásoby slaného "zobání" z Brandnooz boxů, které jsem nabídla návštěvám, aby na stole nebylo jen vánoční cukroví.
Tak pokud vás zajímá, co nového jsem ochutnala a jak moc jsem z toho byla nebo nebyla nadšená, můžete číst dál... (milovníky zdravé výživy upozorňuji, že tam toho pro ně zrovna moc není)



Camembert Aromatique (Président)

Koupeno - Billa. Balení - 250 g. Cena - ? (vypadla mi z hlavy)
Sýr má pevnou kůrku s lehkou plísní a krásně krémový vnitřek. Na čerstvém chlebu s máslem byl opravdu moc dobrý. A aromatický tedy je - dával o sobě vědět pokaždé, když jsem otevřela lednici. Takže jsme ho snědli hned druhý den po nákupu. Pokud vám aromatické sýry vadí, nebude to nic pro vás, ale mně chutnal moc
10/10

Flapjack cocoa (Corny)

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 65 g Cena - 29,90 (doporučená)
V chutí je podle mne trochu víc cítit ovesná mouka, ale protože je současně hodně čokoládový, tak mi to zas tolik nevadilo. Docela dobře zasytil, ale můj největší favorit to nebude.
7/10

Bayerischr Weichkase (Coburger)

Koupeno - Billa. Balení 150 g. Cena - ? (nějak mi vypadla z hlavy)
Měkký sýr s modrou plísní je z kategorie "double plíseň" - bílá pliseň na povrchu a modrá uvnitř. Má 45% tuku v sušině, takže je jemně krémový. Nicméně bych uvnitř čekala trochu víc té modré plísně - sýr by byl potom asi chuťově trochu výraznější.
8/10

Kotlíkové brambůrky s příchutí jarní cibulky (Bohemia)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 50 g. Cena - 24,90 (doporučená)
Na pohled vypadají brambůrky lákavě, ale příchuť mne vůbec nezaujala - mají divnou nasládlou chuť. A nejen mě - nabízela jsem brambůrky dvěma návštěvám a moc nemizely, zatímco klasické Bohemia chipsy byly poměrně rychle pryč.
4/10

Pizzeti sýr, rajče, olivy (7 Days)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 80 g. Cena - 27,90 (doporučená)
Chlebové křupavé plátky mám ráda, ale tyhle mi moc nechutnaly - sice hezky křupaly, ale necítila jsem v jejich chuti ani sýr ani rajčata. Vlastně mi ta chuť přišla taková divně umělá. Tuhle příchuť už určitě ne, jiný druh možná.
3/10

Kotlíkové brambůrky hořčicové (J. Zykmund)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 120 g. Cena - 24,90 (doporučená)
Mají trochu silnější plátky, ale jejich příchuť, na kterou jsem byla docela zvědavá, mne nakonec nijak nenadchla. Když už brambůrky, tak asi vždycky dám přednost klasickým soleným.
4/10

Májka Pro zlatíčka (Hamé )

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 4x 48 g Cena - 39,90 (doporučená)
Taková chuťově průměrná paštika. Sama bych si ji nekoupila, ale když byla v boxu, tak jsem ji využila jako nouzovku v práci, když nám nevařila závodka a já nestihla nic jiného. Šikovné je balení v hliníkové vaničce, nemá nejhorší složení (žádné konzervanty, zvýrazňovače chuti, škroby ap.), ale ani to mne zřejmě nepřesvědčí k tomu, abych si ji koupila (já vlastně tyhle paštikové konzervy vůbec nejím, nekupuju si je ani na výlety...)
5/10

Raw energy Apricot&cashew (Bombus)

Koupeno - swap. Baleni - 50 g. Cena - ?? (podle netu kolem 30 Kč)
Mám tyčinky Bombus ráda a ani příchuť meruňka+kešu mne nezklamala, byť jsem se obávala, že na mne bude moc sladká. Sladší tedy je, ale není to zas nijak hrozné a v chuti jsou příjemně cítit i kešu ořechy . Složení jako u všech "bombusek" super - jen datle, meruňky a kešu. Tu můžu klidně znovu.
9/10

Choco Minis (Sondey)

Koupeno - Lidl. Balení - 125 g. Cena - ?? (myslím kolem 15 Kč)
Mini polomáčené sušenky jsme koupili jako železnou rezervu na zobání pro návštěvy na chatě, nakonec jsme je neotevřeli, tak jsem je při zazimování chaty odvezla do Prahy a vzala na zobání do práce. Mám polomáčené sušenky ráda, ale tyhle mi tedy mimořádně nechutnaly - mají divnou chuť a jsou na mne příšerně sladké. A složení teda taky nic moc (palmový tuk, glukozový sirup, mraky aromat...). Tyhle už nikdy (ovšem tedy v práci je kolegové nějak postupně vyzobali).
2/10

Penam Žitná mouka chlebová Na tmavé pečivo

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 1 kg. Cena - 15 Kč (doporučená)
Konečně jsem se před víc než měsícem dostala k tomu, abych zkusila upéct chleba ze žitné mouky, která byla už před drahným časem v Brandnooz boxu. Výsledek jste mohli vidět tady (správně měla být mouka už v článku za listopad, ale nějak jsem na ní zapomněla). Míchala jsem ji s pšeničnou moukou. Se směsí se pak pracovalo dobře a chuťově byl chleba taky fajn. Takže v podstatě nemám výhrady.
9/10

A zapomenutá mouka z listopadu byla poslední novinkou, kterou jsem vyzkoušela. Za propadák měsíce bych určitě označila malé polomáčené sušenky Choco Minis a ani slané zobání z Brandnooz boxů nijak neoslnilo. Jako vždy patří mezi premianty sýr - tentokrát Camembert Aromatique, chutnala tyčinka Bombus s meruňkami a kešu a spokojená jsem byla i s moukou na tmavé pečivo.
Jsem zvědavá na vaše případné reakce - znáte něco, chutnalo vám to nebo ne? Zaujalo vás něco nebo tentorkát ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat