pondělí 9. července 2018

Brandnooz box - červen 2018

Červencové volno, ke kterému jsem připojila pár dnů dovolené, trochu přeházelo obvyklé pořadí článků. Brandnooz box, do jehož obsahu dávám obvykle nahlédnout právě v prvním článku měsíce, totiž dorazil v době, kdy už jsem nebyla doma. Ale zelenou krabici převzal manžel, takže jsem po návratu domů mohla rozbalovat. A to, co jsem po rozbalení našla, teď můžete rychle přehlédnout v tomto článku (nebo - pokud jste obsah již viděli na jiných blozích, tak si aspoň přečíst, co jsem na obsah boxu s mottem "Vítej léto, hola hoj!" říkala já).



Bramboračka Vitana (0,5 l - doporučená cena 69,90)
Polotovar pro přípravu polévky s kousky zeleniny bez konzervačních látek , glutamátu, palmového oleje, umělých aromat. Ze sklenice by se měl uvařit litr polévky za 2 minuty. Kladně hodnotím, že jde o novinku, ale jinak mne v boxu nenadchla. Jednak nejsem polévková (když už, tak vývary) a hlavně - ta cena... Navíc marně přemýšlím o využití - doma si člověk uvaří bramboračku za pár korun sám a na výlet je balení ve skle sakra nepraktické. Časem ji snad manžel jako nouzovku, když nebude doma nic jiného, sní...

Mazagrande Tchibo (2x 250 ml, doporučená cena - 29,90/ks)
Kombinace perlivé citrusové šťávy s kávovým extraktem - rovnou ve dvou variantách (zřejmě se liší obsahem kofeinu). Prodávat jsem tenhle nápoj už viděla, ale k vyzkoušení mne, nekafaře, rozhodně nelákal. Kombinace kafe-citrus mi navíc přijde dost divná. Ale když už byl v boxu, tak aspoň jeden vyzkouším. Ale taky žádné nadšení

Manner Knuspino (2x 110 g, doporučená cena - 16,50/ks)
Oplatky jsem dostala ve variantě čokoláda a lískový oříšek. Manželovi udělaly radost a možná si jeden kousek zobnu i já. Každopádně tuhle variantu "mannerek" jsme ještě ani jeden neměli. Takže jo - tohle beru

Fruttimo Pomeranč+grep (1 l, doporučená cena 34,90)
Podle letáku měla v boxu být varianta pomeranč, ale já z krabice vylovila kombinaci pomeranč+grep. Kde se stala chyba netuším. Každopádně to pro mne není novinka, protože stejný výrobek už byl v říjnovém boxu loni. Na druhou stranu - ta kombinace pomeranč+grep byla docela dobrá.

Tricolore torti Adriana (500 g, doporučená cena - 38,90)
Barevné semolinové těstoviny s přídavkem sušených rajčat a špenátu patřily k tomu, co mne v boxu potěšio. Těstoviny Adriana kupujeme poměrně pravidelně a tříbarevné "vrtulky" určitě najdou uplatnění v nějakém letním těstovinovém salátu.

Magnesia Red malina (0,5 l, doporučená cena - 15,90)
Minerálka nikdy úplně nezklame, takže nezklamala ani tato - rád se její konzumace ujme manžel. Je fajn, že v bosu byla jen malá lahev - na ochutnání půl litru stačí. I když tedy mám pocit, že o úplnou novinku nejde.

Semtex No sugar (500 ml, doporučená cena - 34,90)
Energetické nápoje jsou skoro v každém boxu a přiznám se, že už mne nebaví, raději bych něco zajímavějšího než energeťáky pořád dokola. Jako obvykle ho vypije manžel (mně energeťáky nechutnají) a jsem zvědavá, jestli mu varianta bez cukru bude chutnat víc než ta kombinace s limetkou z minulého boxu (kterou prohlásil za mimořádně hnusnou).


Jupí Superovocný sirup (0,7 l - doporučená cena 74,90)
Tento sirup s příchutí hrušky byl minulém boxu. Jenže si ho odnesl syn, tak jsem si objednala za věrnostní body (získané za hodnocení výrobků obsažených v boxu). Není tedy započítán v celkové hodnotě boxu, ale možnost objednat si nějaký výrobek za hodnocení těch přechozích je fajn. Pokud to tedy stihnu (výrobků za body je omezené množství a zmizí většinou během jednoho dne) a jsou na výběr nějaké pro mne zajímavé věci.


Dál byly v boxu přibaleny ještě 3 sáčky čaje Biogena a dva vzorky Nescafé a jako obvykle časopisy. Tentokrát Naše rodina (z března) a Záhady života (z května); ty jsem ani nefotila. U Záhad života mne od čtení odradily už názvy článků na obale odradily od dalšího čtení, do Naší rodiny možná kouknu.

Celkově bylo v boxu 9 kousků v celkové hodnotě téměř 290 Kč. Hodnotou tedy boxu není úplně špatný, ale obsah mne tentokrát moc nenadchl. Jednak se moc neprotnul s mými chutěmi, navíc tam nebylo moc novinek, opakovalo se Fruttino z loňského boxu a navíc byla celková hodnota dotahovaná tím, že buď byl některý produkt zdvojený (jako v mém případě oplatky Manner) nebo byl přidán produkt z některého z minulý boxů. Že by byla okurková sezóna a došly novinky???
Potěšily mne těstoviny, celkem i Fruttino a oplatky Manner. Bramboračka od Vitany je sice novinka, ale předražená a zbytek už jsem na regálech obchodů viděla, takže tentokrát jsem byla spíš zklamaná.


Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.





Žádné komentáře:

Okomentovat