sobota 21. července 2018

Raw tyčinky Alesto

Kdo sleduje moji rubriku "Vyzkoušeno", tak asi tuší, že různé raw tyčinky kupuju poměrně často. Patří mezi mé oblíbené malé svačinky jak na výlety, tak třeba na dlouhá jednání a porady (kde sice někdy jsou coffe breaky s občerstvením, ale já dost často raději sáhnu kabelky po něčem vlastním, než bych si dala chlebíček s vlašákem).
Takže když jsem v červnu narazila na raw tyčinky, které jsem neznala a které byly označeny jako novinka, tak jsem nezaváhala a rozhodla se je vyzkoušet. A rovnou jsme sáhla pro všechny čtyři dostupné druhy. Léto je ostatně sezónou výletů, kdy se malé svačinky do batůžku hodí víc než kdy jindy.



Nejdřív jako obvykle základní údaje, které mají všechny tyčinky společné, a pak pěkně jedna po druhé
Koupeno - Lidl
Výrobce - neuveden
Balení - 50 g
Cena - 24,90

Coconut maracuja

Má výraznou kokosovou chuť a zároveň je díky maracuji příjemně nakyslá.
Složení - datle 68%, kokos 27%, maracujová šťáva z koncentrátu 5%
Nutriční hodnoty (na 100 g) - 1654 kJ, tuky 18,58 g, sacharidy 46,7 g, bílkoviny 3,98 g
9/10

Dates peanuts

Obsahuje kousky buráků a má i výraznou burákovou chuť. Ale je strašně sladká, což se trochu tluče s těmi buráky. Najednou jsem jí dokázala sníst jen půlku. Ze všech čtyři mi chutnala nejmíň
Složení - datle 54,9%, arašídy 45%
Nutriční hodnoty (na 100 g) . 1828kj tuky 22,97 sacharidy 37,6 bílkoviny 14,19
6/10

Coconut cocoa

Ideální kombinace kakaa a kokosu, ne moc sladká, chuť mi přišla hezky vyvážená
Složení - datle 68%, kokos 26%, kakao 6%
Nutriční hodnoty (na 100 g) - 1674kJ tuky 17,99 sacharidy 48,3 bílkoviny 5,04
9/10

Cocoa cocoa beans

Hodně kakaová s křupavými kousky kakaových bobů. I přesto, že základem jsou datle, není sladká, dominující chutí je kakao. Pro milovníky sladkého může být trochu moc hořká, ale mně chutnala.
Složení - datle 73%, kakaové boby 18%, kakao 9%
Nutriční hodnoty (na 100 g)- 1476kJ tuky 11,29 sacharidy 46,6 bílkoviny 6,62
10/10


Všechny tyčinky měly tak akorát měkkou konzistenci, což v mých očích znamená, že dobře koušou, ale nepatlají se v obalu ani v ruce (poslední, co chcete, je mít někde na mezi nebo na kopci ulepené ruce ruce od tyčinky, která se vám rozpatlala po obale). Pokud jde o chuť, jejJednodušší říci, která z tyčinek mi chutnala nejmíň - tou je tyčinka s příchutí datle+buráky. Vybrat tu, která mi chutnala nejvíc, je větší oříšek - ty ostatní mi chutnaly tak zhruba stejně. Ale ta s kakaem a kakaovými boby asi přece jen ještě o malinko víc než ty dvě další.
A protože raw tyčinky kupuju docela často, tak po zkonzumování všech čtyř si troufnu tipnout výrobce. Podle mého odhadu vyrábí tyto tyčinky pod lidlovskou značkou Alesto společnost DMHERMES TRADE s.r.o., která je jinak výrobcem známých raw tyčinek Bombus. Pokud je to opravdu tak, jak tipuji, Lidl při výběru dodavatele opravdu nesáhl vedle. A doufám, že tyto tyčinky v sortimentu Lidlu chvíli vydrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat