čtvrtek 5. července 2018

Co jsem taky ochutnala 30

Tentokrát bude článek docela krátký a chudý na počet ochutnaných věcí. Nějak se to v uplynulém měsíci sešlo tak, že jsem na ochutnání koupila uceléné řady výrobků, kterým jsem věnovala samostatný článek (o řadě Meggle protein a o smoothies Balance už jste si mohli přečíst tady a tady, ještě jeden článek chystám - až ochutnám poslední druh tyčinky). A ještě jsem vytvořila samostatný článek o zmrzlinách na dřívku (tady), takže do souhrnného článku mi toho až tak moc nezbylo. Ale osm věcí zas není tak málo, abych si je tu nechávala do dalšího měsíce.
Takže pojďme na ně kouknout.



Pražené škvarky McOzi

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 50 g. Cena - 49 Kč (doporučená)
K tomuto výrobku, který má ve složení na prvních místech tuk a vepřové kůže jsem přistupovala s nedůvěrou. A příjemné překvapení se nekonalo - chutná to ještě o něco hůř, než jsem předpokládala. Kousky jsou z části tvrdé, že se dají sotva rozkousat, a z části je to prostě sádlo. Nechutnalo mi to ani trochu (většina sáčku putovala do koše, i když jídlo vyhazuju fakt nerada). A to si přitom klasické, doma vyškvařené škvarky si občas s chutí dám. Ale tohle fakt neee. Navíc za tu cenu....
1/10

Dip Řecký jogurt Mango + chilli (Milko)

Koupeno - Billa. Balení Cena - 21,90 (akce)
Dip má konzistenci hodně hustého jogurtu. V chutí převažuje mango, ale patrné je i curry. Použila jsem ho jako dip k zelenině (grilované cukety) a v této kombinaci mne to nijak mimořádně nezaujal. Asi by byla lepší kombinace s kuřecím masem, klidně bych ho ale snědla jen tak, jako jogurt. Ta chuť není úplně nezajímavá a složení je taky OK. Milko Dip dělá ještě v dalších dvou variantách, které možná příležitostně vyzkouším.
7/10

Vinea frizzante (Kofola)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 250 ml. Cena - 12,90 (doporučená)
Limonáda má osvěžující, ne příliš sladkou chuť a jemně perlí. Vychlazená mi chutnala, je to celkem příjemné pití. Mínus má za glukozovo-fruktozový sirup, plus za krásnou plechovku.
7/10

Ellinas - bílý jogurt řeckého typu

Koupeno - Billa. Balení - 150 g. Cena - 16,90
Pokud kupuju bílý jogurt, sáhnu skoro vždy po půlkilové Hollandii, takže tenhle jogurt, i když to není žádná novinka na trhu, jsem měla poprvé. Jde o jogurt s vyšším obsahem tuku (téměř 10%), který je právě i díky tomu hustý a má krémovou konzistenci. V podstatě nemám co mu vytknout.
10/10

Tretter´s Sweet potatoes&potatoes

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 45 g. Cena - 19,90 (doporučená)
Limitovaná edice zeleninových chipsů z brambor a batátů. Byla jsem na ně docela zvědavá (batáty jsem ještě nikdy neměla), ale nijak mne neoslnily. V podstatě normální brambůrky, batátů tam bylo méně než lupínků z brambor. Mohly by být méně mastné. Oceňuji ale malé balení, nemám megasáčky brambůrek ráda.
6/10

Chroupáky se škorpiónem

Koupeno - Men box. Balení - 120 g. Cena - 89 Kč (doporučená)
Pod zvláštním názvem se skrývají buráky ochucené chilli kořením. Varována v komenáři pod článekm o Men boxu jsem ochutnala opatrně jen jeden oříšek. A dobře jsem udělala - i jeden oříšek jsem musela dost důkladně zapíjet a zajídat. Pálí fakt víc než hodně (testovali jsme je pak různě na kamarádech a jen dva byli ochotní si vzít znovu, zbytku stačil ten jeden ochutnávací oříšek), pro mne to určitě není. A navíc - ta cena....
4/10

Feine Bitter (Alnatura)

Koupeno - dárek. Balení - 100 g. Cena - ?? (myslím kolem 50 Kč)
Hořká bio čokoláda se 70% obsahem kakaa. Přišla mi jako slušný průměr, měla už jsem lepší, jemnější. Ale do ovesné kaše byla fajn a pár čtverečků jsem smlsla i jen tak a taky to nebylo špatné.
7/10

Gourmet ketchup Curry (Spak)

Koupeno - Men box. Baleni - 500 g. Cena 44,90 (doporučená cena)
Kečup skutečně jemně chutná po kari. Většinu spotřebovali do toustů se šunkou, sýrem a kečupem, které trochu zvýrazňujeme kari kořením - takže tam se tenhle kečup docela hodil. Jinak mi ta kombinace s kari úplně nesedí (a použili jsme ho jen v nouzi)
6/10


A to je konec tentokrát hodně chudičkého přehledu toho, co se na mém stole v červnu ocitlo poprvé. Jednoznačným propadákem měsíce jsou Pražené škvarky McOzzi, nejvyšší ocenění si ode mne tentokrát vysloužil jogurt Ellinas, který jsem určitě neměla naposled.

Žádné komentáře:

Okomentovat