úterý 3. července 2018

Prázdniny

Prázdniny ... Taky ještě pořád takhle říkáte dvěma letním měsícům - vzdor tomu, že školní lavicím už jste odrostli v minulém století? Já pořád ještě ano, pořád pro mne jsou červenec a srpen synonymem prázdnin, i když už spoustu let čerpám dovolenou. Nepovede se to každý rok, ale letos mi vyšlo to, že jsem mohla vzít dovolenou už v pátek 29. června a pak i první tří pracovní červencové dny. A musím říci, že když jsme ve čtvrtek večer odjížděli z Prahy, měla jsem fakt pocit, že jedu na prádzniny.



A tady máte pár fotek ze začátku mých "prázdninových" dní. Byly ve znamení třešní, zavařování, zahrádky ...., ale i relaxu u detektivky a koukání jen tak do mraků.

Rybíz, třešně a angrešt, co tu úrodu nemůže ustát

Úroda ve skle jako celek...

... a po jednotlivých druzích (rybízový džem - 7ks, třesňové kompoty - 20 ks, třešňovorybízovéý džem -8 ks, třešňová klevela - 2 ks a višňový džem . 10 ks)

Třešně ještě v bublanině - tentokrát jednochuché hrnkové

Kompost, kde se nám trochu víc rozrostla dýně hokkaido (a bude i nějaká cuketa)

Růže

Rubkékie

Když fotím skalničky odpoledne, vypadá to, že jde o snímky z věznice - aneb rosteme za mřížemi...

Koryta - letos fialová a bílá a oranžová (afrikány ever)


Měsíčky na záhonu a ve váze. Které se vám líbí víc - jen tak nebo se závojíčkem (máme v kuchyni nakonec oboje - jedny na stole, druhé na aktuálně nepoužívaných kamnech - aneb kytek není nikdy dost

Relax s detektivkou

A jeden pohled do mraků nakonec

Hezké prázdniny nebo léto - jak chcete... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat