neděle 15. července 2018

Z kosmetické poličky 11

Kosmetický článek tu nebyl už opravdu hodně dlouho - někdy od časného jara. Čekala jsem, až se mi toho nasbírá tolik, že to za článek bude stát. Čtvrtletní frekvence je na mne tak akorát, a to většinou za ten kvartál stihnu nasbírat tolik výrobků, jako jiné blogerky za měsíc. I když částečně je ten malý počet způsobený tím, že do článků dávám jen věci, které jsem vyzkoušela poprvé. A protože jsem dost konzervativní, tak pokud mi něco vyhovuje, většinou se k takovému výrobku vracím. Jako novinky se na mé poličce ocitají hlavně dárky (nebo věci s boxů či swapů). I tentokrát je skladba podobná.
A tady ta má kosmetické "poprvé" máte...



Denní krém hylauron plus (Astrid)

Koupeno - DM drogerie. Baleni - 50ml Cena - 79,90 Kć
Krém s obsahem duohylauronu a OF 10 příjemně voněl. Ale měl trochu hutnější konzistenci, takže se malinko hůř roztíral a vstřebával se taky hodně průrněrně. Je podle mne vhodnější spíš na zimní období.
7/10

Regenrační krém na ruce Jablko (Manufaktura)

Koupeno - dárek. Balení - 100 ml. Cena - ?? (zřejmě kolem 150 Kč)
Jde o krém z limitované edice, který obsahuje jabllečný a makadamový olej. Není nijak moc hutný, dobře se roztírá i vstřebává, nezanechává mastný pocit. Reganerační účinek celkem slušný. Krém opravdu voní po jablkách, ale vůně hodně výrazná, někdy mi to bylo až malinko nepříjemné (a manžel mi říkal, že voním jako kolečko padaných jablek, co na podzim vyvážel na kompost).
7/10

Šampon Hair therapy Intensive reparir (Dove)

Koupeno - dárek. Balení - 250 ml. Cena - ? (podle netu kolem 50 kč)
Šampon určený pro poškozené a namáhané vlasy (což moje barvené nejspíš jsou). Má docela příjemnou, ale hodně nenápadnou vůní, nepříliš hustou konzistenci, takže se dobře nanášel a slušně pěnil. Vlasy mi po použití vydržely pěkné docela dlouho. Celkově jsem s ním byla spokojená.
8/10

Tužka na rty (Trend it up)

Koupeno - DM drogerie. Cena - 29,90 (výprodej)
Moje první tužka na rty... Vždycky jsem používala jen rtěnku. Když jsem tužku uviděla ve výprodeji, tak jsem si řekla, že ji vyzkouším. A nelitovala jsem - měla pěknou barvu, hezky zvýraznila rty, nerozpíjela se.
8/10

Styling mouse Diamond gloss care (Nivea)

Koupeno - DM drogerie. Baleni - 150 ml. Cena - ¨79,90 Kć
Do dlaně stačí tohto pěnového tužidla stříknout trochu a vytvoří bohatou pěnu, která se dobře nanáší. S tužícím účinkem jsem byla docela spokojená, i když jako "extra strong" (jak je uvedeno na obale) bycho ho asi neohodnotila
7/10

Sprchový šampon Rexona Orchid fresh (250 ml - doporučená cena 66,90)

Koupeno - Glanz box. Balení - 250 ml. Cena 66.90 (doporučená)
Sprcháč má poměrně výraznou nasládlou květinovou vůni. Mě příliš nezaujal, nemám tenhle typ vůní v oblibě. Byla jsem docela ráda, když jsem ho vypotřebovala. Zdálo se mi, že trochu vysušuje a rozhodně ho nedoporučuji na intimní partie - pálil. Pozitivem je konzistence, která je tak akorát, aby pohodlně vytékal z lahvičky, která se dá šikovně postavit i na víčko. To je ale pro nákup málo... (a za tu doporučovanou cenu zvlášť)
4/10

Eucerin Dermato clean - čisticí micelární voda 3v1

Koupeno - dárek k časopisu. Baleni - 125 ml. Cena - ? (podle netu cca 200 Kč za 200 ml)
Hlavní předností této micelárky bylo to, že neštípala do očí. Odličovala docela dobře, jen se řasenkou měla dost problém. Zdálo se mi, že trochu vysušuje, ale protože si po použítí micelární vody obličej stejně ještě oplachuji a pak použivám pleťový krém, tak mi to nijak nevadilo. Ale za cenu, kterou jsem našla na netu mi nepřijde nic extra
6/10

Sprchový gel Fresh touch Zelený čaj+okurka(Dove)

Koupeno - dárek. Balení 250 ml. Cena - ?? (aktuálně na netu 40 - 50 Kč)
Už ani nevím od koho jsem tenhle sprcháč dostala. Odvezla jsem ho na cahlupu a tam čekal docela dlouho na své použití. Ale pak mile překvapil. Má velmi příjemnou svěží jemnou vůni, hezky pění, dobře se s ním myje a nevysušuje pokožku. Jen byl trochu hustší, takže hůř vytékal z lahvičky, ale to mohlo být i tím, že už byl starší.
9/10

Vzorečky

Happy Aging cream (Martina Gebhart) - bio pleťový krém měl pro mne ne úplně příjemnou vůni. Jinak mi přišel takvoý přůměrný - jak pokud jde o roztíratelnost, tak pokud jde o vstřebatelnost.
Koupila bych si - NE
Miracle glow (Nutraeffect - Avon) - olej na pleť se ze vzorečkového balení problematicky aplikoval - najednou jsem ho na prstech měla víc, než bylo potřeba. Přišlo mi, že je po něm pleť skutečně vyhlazená.
Koupila bych si - MOŽNÁ
Sofort glattende augencreme (Sante) - jemný oční krém vypadal na první pohled jako make-up a ne úplně příjemnou vůni. Roztíral a vstřebával se ale docela dobře.
Koupila bych si - NE

Sprcháče jsou tentokrát na obou koncích pomyslné stupnice spokojenosti - nejvíc spokojená jsem byla se sprchovým gelem. A propadák měsíce je sprchvý šampon od Rexony.
Příští kvartál bych se trochu chtěla pustit do spotřebovávání různých vzorečků a malých, které si šetřím na cesty, ale nějak se mi jich doma začíná hromadit víc, než asi a těch dovolených v dohledné době budu potřebovat. Tak možná příští článek z kosmetické poličky bude trochu petřejší.

Žádné komentáře:

Okomentovat