neděle 30. září 2018

Svačinky

Zdá se, že Swaplace v podstatě spěje k zániku - v podstatě se tam téměř neobjevují nové swapy. Nicméně o prázdninách jsem si tam jeden vybrala. Jak je u mne obvyklé, šlo o swap na téma jídlo. S názvem "Svačinka!" ho vyhlásila Veronika, se kterou už jsem swapovala, dvakrát dokonce i na téma jídlo (viz tady a tady). Tentokrát zadání swapu znělo "Ráda celodenně svačinkuju. Jestli to máš podobně, můžeme si zpestřit život ochutnáním oblíbeností té druhé." a hodnota swapu měla být 200 Kč.



S Veronikou jsme se dohodly, že na realizaci swapu nebudeme spěchat, ovšem nakonec se nám swap protáhl víc než jsme obě počítaly. Mně do toho navíc vstoupila dovolená a před ní už jsem připravený balíček nestihla odeslat. Takže zatímco já už balíček od Veroniky rozbalila, tak ten můj pro Veroniku je ještě na cestě.
Ale vezmu pod podle klasického schématu - nejprve tedy to, co jsem Veronice vybrala já. Snažila jsem se, aby to byl mix slaného i sladkého, zdravého i nezdravého. A taky abych se vyhnula laktóze, kterou Veronika nesmí. Můj výběr dopadl nakonec takto
Čokoláda s mandlemi Ichoc - jde o veganskou čokoládu, takže by to snad mělo zaručovat absenci mléka obsahujícího laktózu
Tyčinka Meruňka v čokoládě - což je nová varianta mých oblíbených banánků v čokoládě
Oříšková tyčinka s medem - mám tento typ tyčinek v různých druzích v oblibě
Ovesné sušenky čokoládové Emco - taky mé oblíbené
Kokosovo čokoládová musli srdíčka - ze všech druhů musli srdíček mi tyhle chutnají nejvíc
Jablečno mangový nápoj - vyzkoušený ho nemám, ale mango mám ráda, tak jsem po něm sáhla
Sušené krůtí maso Fine gusto - nálož bílkovin v malém objemu
Cizrnové chipsy Vital - mnou nedávno objevená novinka, říkala jsem si, že je Veronika třeba nezná
Tofu paštika Patifu s dýní hokkaido - tady jsme se s Veronikou shodly, máme Patifu v oblibě obě
Křupavé chlebíčky Crosini s česnekem - přišlo mi, že by se mohly hodit k té paštice
Sušená jablka - přímo z naší zahrady na chalupě o prázdninách usušená
Pár sáčků čaje - ty nechybí skoro v žádném mém swapu. Doufám, že v pestré směsi, co jsem vybrala Veronika najde nějaké, které jí zachutnajjí.


Balíček od Veroniky jsem si na poště vyzvedla po návratu z dovolené, kde už na mne nějaký den čekal. A s chutí jsem se pustila do rozbalování, protože z předchozích swapů s Veronikou jsem věděla, že zklamání to nebude. A co jsem v jednotlivých malých balíčcích našla?
Višňové bonbóny v čokoládě - Veronika psal, že jsou jedním z jejich největších oblíbenců z balíčku. A mě tedy rozhdoně taky nezarmoutí
Tofu paštika Patifu s dýní hokkaido - dokonalá shoda...
Veganská pomazánka špenát + lupina - tak na tohle jsem fakt zvědavá...
Hořká čokoláda s višněmi Vivani - trefa - ta mi určitě bude chutnat
Tyčinka Cerea červená řepa a rybíz - tu už jsem měla a (narozdíl od Veroničina manžela) mne nijak neoslnila. Ale jako nouzovka na poradu se využije
Celozrnné špadlové krekry - neznám, takže ráda vyzkouším. A v práci se budou určitě hodit.
Instantní chia kaše se švestkou a skořicí Le Gracie - od této značky jsem měla tyčinky a docela mi chutnaly, takže ráda vyzkouším, jaké mají kaše. Používám je jako nouzovku v práci a švestkovou jsem ještě neměla.
Dvě tyčinky Perla - jedna švestková, druhá meruňková. Vypadají trochu jako kokosové suky, tak uvidíme, jaké budou (taky neznám a budu ochutnávat)


Celkově hodnotím swap s Veronikou opět jako velmi vydařený. Veronika mi vybrala vesměs věci, které neznám, takže budu ochutnávat. Všechno bylo hezky a pečlivě zabalené, nechyběl dopis - prostě swap, jak má být. A pokud jde o dobu realizace, tak na té jsme byly dohodnuté, takže ta byla taky v pohodě.

10/10




Žádné komentáře:

Okomentovat