úterý 1. března 2016

Akce: Krabička od bonboniéry

Tohle je poslední ze tří swapů, jejichž podstata spočívala v tom vybrat co nejvíc věcí, které potěší druhou stranu a vejít se přitom do limitu - ať už cenového nebo i současně prostorového. Tento swap vyhlásila Bohunka a jak už napovídá jeho název Akce: Krabička od bonboniéry, byl omezen prostorově na velikost krabičky od bonboniéry. Úkolem bylo zaplnit ji drobnostmi. Celková hodnota balíčku měla být 100 Kč.




Když jsem na tento swap zareagovala (inspirována tím, že jsem doma měla prázdnou krabičku od višní v čokoládě), tak jsem si ani neuvědomila, že krabička od bonboniéry přece jen trochu omezuje výběr toho, co se dá do swapu zařadit. Hlavně to musí být placaté, protože jinak se to do krabičky nevejde. A taky to nesmí být moc velké, protože by se k tomu nic nevešlo. Navíc jsem musela vyloučit čokoládu (která má takový sympatický tvar, který by se do krabičky hodil, protože zrovna tu Bohunka nemá ráda. Ale nakonec jsem si nějak poradila a Bohunka psala, že je spokojená. Jen jsem věci jednotlivě nebalila do balícího papíru, protože jsem měla pocit, že zabalené by se mi hůř skládaly do té krabičky. A co jsem tedy do balíčku vybrala?
Něco z kosmetiky - konkrétně vlasový šampon Altera s vůní granátového jablka, vlhčené čistící ubrousky (malé balení, co se hodí do kabelky), balzám na rty Labelo s vůní malin, kokosovou tabletu do koupele Yves Rocher a hotelové balení sprchového gelu.
Něco na mlsání - oříškovou sušenku (ty má rád manžel, tak snad bude chutnat) a sušenku s datlovou náplní (u té jsem doufala, že pro Bohunku bude novinkou, ovšem ukázalo se, že zrovna tou jsem se netrefila, protože Bohunka nemá ráda datle)
Voňavou čajovou svíčku - u té se ukázalo, že jsme měly stejný nápad.
A čaje, které v balíčku ode mne málokdy chybí. Vybrala jsem jeden bylinkový, ostatní ovocné - snažila jsem se vybrat nějaké méně známé zajimavější příchutě (Bohunka souhlasila, že mohou být vybalené z přebalů, které jsem si chtěla nechat na výměnu).


Balíček od Bohunky jsem dostala ve stejný den, kdy já jsem odesílala. Musím říci, že si myslím, že se Bohunka s výzvou popasovala líp než já - povedlo se jí dát dohromady víc věcí, které zaplnily krabičku, navíc je i jednotlivě zabalila. A v podstatě se vším se navíc trefila. Připojen byl i dopis v hezké obálce
A co jsem tedy dostala já?
Sprchový gel Balea s vůní vanilky - malé balení se hodí na cesty nebo do bazénu; vanilková vůně sice není můj favorit, ale určitě ho využiju
Vlasou kůru Balea s vůní kosos a broskev - ráda vyzkouším, protože s tímto typem péče nemám zatím zkušenost
Ovocnou tyčinku Nutrend švesta lískový oříšek - tuhle tyčinku (nebo spíš placičku) už jsem měla brusinkovou z jiného swapu a docela mi chutnala, tak jsem zvědavá, jaká bude tato varianty
Esence do aroma lampy s květinovou vůní - aroma lampu hodně používám v práci, takže ji užiju )asi si ji schovám na jaro nebo začátek léta)
Chia kaše Semix brusinky a kešu oříšky - na tu jsem hodně zvědavá. Už jednu -borůvkovou se syrovátkou mám (taky ze swapu), tak budu moci porovnávat. A brusinky a kešu jsou moji oblíbenci.
Dvě voňavé čajové svíčky - tady jsme měly stejný nápad. určitě je využiju
Vzorečky pleťových krémů - ráda vyzkouším
Jednotlivě balené čaje - černé a zelené, což jsou moje oblíbené druhy. A využiju i některé přebaly na výměnu, protože Ridways není úplně běžná značka.
Stírací los - to mi přišlo jako supernápad, byť tedy ten milion (ba ani destikorunu) jsem nevyhrála.


Swap proběhl přesně podle dohody, s Bohunkou byla příjemná komunikace... Prostě myslím, že tento swap se povedl - aspoň já jsem s tím, co jsem dostala, spokojená.
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat