pátek 1. dubna 2016

Co jsem taky ochutnala... 3

Co dobrého jsem si koupila a ochutnala v březnu? Nějak mám pocit, že v březnu jsem vlastně byla skoro pořád v práci a moc jsem nenakupovala a k večeři jsem hlavně ne moc kreativně mazala a obkládala chleby. Ale pár věcí, které jsem si do nákupního košíku přihodila na vyzkoušení se přece jen najde(tentokrát tedy hodně sladkého) - tak se na ně pojďme podívat....


Sweetello s citronem (Pilos)

Koupeno - Lidl. Cena - 14,90 Kč (v akci). Balení - 150g
Tvarohový dezert s příchutí citronu vyráběný pod privátní značkou supermarketů Lidl. Narazila jsem na něj náhodou, když ho zrovna měli v akci. Ke koupi mne zlákala citronová příchuť - pro ty mám slabost. A nelitovala jsem - tvarohový krém je krásně našlenaný a má příjemnou nakysou citronovou chuť - prostě chutnal mi. Jeho vadou je kalorická hodnota, která díky obsahu tuku a cukru stoupá přes 1000 kJ ve 100 g a to už je docela hodně, zvlášť když jsem ten kelímek zvládla zdlábnout k svačině na pozezení. Ale určitě si ho ještě někdy koupím.
Hodnocení 8/10

Sýr s medvědím česnekem (Mlékárna Tonka)

Koupeno - Delmart. Cena - 43,90 Kč. Baleni - 120 g
Čerstvý nezrající sýr z produkce regionální mlékárny. I ten sjem koupila kvůli příchuti. J|eho plusem je to, že neobsahuje žádné přidané látky. Chuťově nebyl špatný, ale čekala bych, že bude víc znát ten medvědí česnek. Prostě - za tu cenu žádný zázrak.
Hodnocení 5/10

Activia Fusion malina a liči (Danone)

Koupeno - Billa. Cena - 54,90 Kč. Balení - 500 g (4x125 g)
Activa nepatří zrovna k mým jogurtovým favoritům, ke koupi jsem se nechala zlákat příchutí malina+liči, což mi přišlo jako zajímavá kombinace. Ale moc nadšená jsem nebyla - jogrut je hodně řídký řídký a příchuť mne taky moc nezaujala, A navíc ta cena ...
Hodnocení 3/10

Prézident Chévres aux Herbes

Koupeno - Billa. Cena - 69,90 (akce), Baleni - 200 g 2x100g (6 plátků)
Čersvý kozí sýr s bylinkami, který jsem si koupila pro radost, když jsme dělali velký týdenní nákup. Chuťově splnil mé očekávání - já mám prostě kozí sýry ráda. Praktické je balení ve dvou samostatně uzavřených vaničkách po 100 g, takže jsem si sýr, který není úplně nejlevnější, mohla rozdělit nadvakrát (moje drahá polovice těmhle sýrům neholduje a 200 g sýra je přece jen moc i na jmilovníka kozích sýrů).
Hodnocení 9/10

Président Rondelé au chevre du Poitou

Koupeno - Albert. Cena - 30,90 Kč Balení - 100 g
Ještě jednou čerstvý sýr - tentokrát z kravského mléka s kozím sýrem. Opět přídavek k týdennímu nákupu (jen z jiného týdne). Tento sýr měl hodně našlehanou konzistenci, je v něm cítit kozí sýr (kupodivu - jsou ho tam totiž asi jen 3%). Docela mi chutnal, ale myslím, že příště asi dám přednost nějakému opravdu kozímu.
Hodnocení 7/10

Mouse au chocolate

Koupeno - Delmart. Cena - 19,90. Balení - 100g
Čokoládová pěna - aneb mslsací okénko začíná... Klasická čokoládová pěna našlehaná dusíkem, má opravdu pěnovou strukturu a výraznou chuť po hořké čokoládě. Jen musím říci, že 100 g balení je pro mne skoro zbytečně velké. A zmizela u nás tak rychle, že jsem si zapomněla poznamenat výrobce i složení.
Hodnocení 6/10

Ehrmann Grand dessert Double choc

Koupeno - Billa Cena - 17,90 Balení - 200g
Pro mne ideální kombinace - jemný čokoládový pudink a navrchu kakaová šlehačka, takže mi opravdu chutnal. Ale co si budeme povídat mezi výživově hodnotné potraviny tedy nepatří (tuk, cukr, glukózový sirup, želatina, nějaké to éčko...) a celý kelímek taky nemá úplně malou energetickou hodnotu (cca 1100 kJ). Ale až mne bude honit mlsná, tak po něm ještě asi sáhnu.
Hodnocení 7/10

Puddis Choco Mouse (Campina)

Koupeno- Albert Cena - 9,90 Balení - 65 g
Další dusíkem našlehaná čokoládová pěna. Chuťově dobrá - pěnová struktura, čokoládová chuť, složení nic extra - cukry, tuky, nějaké ty přídatné látky. Oproti předchozí čokoládové pěně je výhodou menší balení - na uspokojení čokoládových chutí úpljě stačí těch 65 g (což je asi 500 kJ).
Hodnocení 6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat