úterý 5. dubna 2016

Salát z červené řepy a rukoly s kozím sýrem

K vytvoření tohoto salátu mne inspiroval obsah Brandnooz boxu, ve kterém bylo mimo jiných produktů i balení vařené krájené řepy. Původně jsem salát chtěla dělat jen s kozím sýrem, ale pak mne ještě napadla kombinace s rukolou, tak jsem ji ještě při odpolední procházce dokoupila. A nelitovala jsem - takhle trojkombinace mi přišla hodně vydařená. Příště ještě možná přidám vlašské ořechy, ty by s tím mohly docela ladit.




Vím, není to recept pro každého - všechny tři základní suroviny mají i řadu odpůrců, ale mně chutnal a určitě jsem ho nedělala naposledy.
Suroviny
rukola
kozí sýr
vařená červená řepa
2 lžičky medu
3 lžičky octa balsamiko
lžička olivového oleje
sůl

Na zálivku misce promícháme med, ocet, olej tak, aby se vše spojilo. Na talíř nebo do misky dáme rukolu, plátky vařené řepy překrájené na velikost sousta, pokapeme zálivkou a posypeme rozdrobeným kozím sýrem.
Dobrou chuť Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat