pondělí 25. dubna 2016

Lákavý minimalismus

Swap s názvem Lákavý minimalismus vyhlásila Michelle a já byla jednou z těch, která se do něj přihlásila. To, že si mne Michelle vybrala mne potěšilo, protože občas čtu její blog, a díky tomu mám pocit, že je ji tak trochu znám a je mi sympatická.
Podle zadání obsahem swapu měly být roztomilé maličkosti - především jakékoliv běžné věci, ale zmenšené. Mini čokoláda, mini balení kosmetiky, mini tužky nebo deníčky, mini knížky, mini jídlo...prostě co nejvíc mini věcí za mini cenu! Hodnota swapu byla nastavena 100 Kč.



Když si mne Michelle do swapu vybrala, pustila jsem se do vymýšlení toho, co do swapu dát, aby byl pokud možno zajímavý a pak do nákupu malých drobností (a pro něco jsem ještě sáhla do domácích zásob). Docela mne to bavilo Usmívající se. Nakonec těch malých drobností byla větší hromádka, než jsem čekala. A já se ukázala jako kůže líná, protože se mi nechtělo balit všechno jednotlivě, tak jsem z některých věcí vytvořila společné balíčky s názvem, který měl napovědět obsah. A balíčky byly...
Mlsací I - piškotky Tassimo. Na ty jsem v narazila (v Lidlu) poprvé a přišly mi tak roztomilé, že jsem je "musela" koupit.
Mlsací II - malé bonbonky - lipa a malé sušenky ve stylu princessek mého dětství (oboje nevyzkoušeno - vybrala jsem oboje proto,že to hodilo do tématu), k tomu musli srdíčka s papájou (ty jsem před časem vyzkoušela v jiném swapu a moc mi chutnala)
Čokoládový - miničokoládky (k těm asi není co dodat - snad jen že jsem se snažila vybrat nějaké míň známé)
Pro svěží pocit - antirespirant Cien (vybralal jsem proto, že s kosmetikou této značky mám dobré zkušenosti a takovéto malé balení je praktické na cesty)
S vůní citronu - minisprcháč Cien (taky šikovný na cesty)
Čajový - to byl takový "set" - čaj tedy mini nebyl (na žádný takový jsem nikdy nenarazila - a že mi díky tomu, že sbírám čajové přebaly, už čajů prošlo rukama), zbytek ano (ale asi ne k použití najednou)
Na poznámky prakticky i neprakticky - mini zvýrazňovač a zápisníček se slonem (který se mi doma ocitl, ani nevím jak, a dlouho ležel nevyužitý, ale bylo mi ho líto vyhodit a Michelle mi přišla jako někdo, komu by se třeba mohl líbit, tak doufám, že ho fakt využije).
Roztomilý - roztomilost byla prostě jediný důvod, proč jsem tu malinkou plechovou krabičku s beruškou do swapu vybrala…
Trocha ovoce - minidžem (taky se mi líbil, že je takový malý a má hezké víčko)
Mini jistota na cesty - hotelové balení mýdla a šamponu a k tomu pidi zubní pasta.


Dřív než balíček mi od MIchelle dorazil mail, ve kterém se mi omlouvala, že popletla celkovou hodnotu swapu - díky tomu, že předtím měla swapy v hodně 200 Kč, tak i mne poslala balíčekn v této hodnotě. No když vám někdo pošle swap ve dvojnásobné hodnotě, tak se samozřejmě zlobit nemůžete. Jen začnete přemýšlet, jak to druhé straně aspoň trochu vynahradíte. A já už vím (ale zatím neprozradím, aby to pro MIchelle bylo překvapení).
Z pošty jsem si tedy od Michelle přinesla docela velkou krabici a vevnitř našla opravdu spoustu malých modrých balíčků, které byly také popsány malou nápovědou obsahu. Když jsem skončila vybalování, byla jsem obklopena spoustou papíru a ještě větši hromadou věcí. Protože MIchelle mi toho fakt poslala hodně. No posuďte sami... (a připravte se na sakra dlouý seznam)
Sušenky Walkers - sušenky typu cokies, na kteé to vypadá podle obalu, mám ráda, takže ráda vyzkouším
Pečený čaj - morušový jsem ještě neměla a pečené čaje mám ráda
Turecký med- ten jsem už neměla horzně dlouho, moc si ně něj nepotrpím, ale minibalení zvládnu
Čokoládové bonbóny a miničokoládky - těch bylo v balíčku hned několik. A já jsem tak trochu čokoholik, takže si ráda zamlsám a vyzkouším nové druhy
Musli srdíčka - tady jsme měly s Michelle stejný nápad, jen jsme každá volila jinou příchuť. Já kokosová ještě neměla, takže ráda ochutnám novou příchuť
Vanish - dvě minibalení, určitě je využiju (musím ještě nastudovat, jaké přesně druhy jsem dostala)
Chia kaše s brusinkami a kešu - tu už jsem jednu dostala v jiném swapu, ale ještě jsem jí nestačila vyzkoušet. Nicméně kaši určitě využiju a je to kombinace mého oblíbeného sušeného ovocde a nejoblíbenějších oříšků.
Minibalení žvýkaček - moc nežvýkám, ale někdy do auta (jako prevence nevolnosti v zatáčkách) se budou hodit
Kinderbueno v miniprovedení - to možná věnuji manželovi, aby z mého swapu taky něco měl
Chalva (nebo halva?) - dvě různé příchutě v minibalení, které mi přesně vyhovuje - je to akorát dávka, kterou si s chutí dám
Sýroví dinosauři - neznám, ale když jsou se sýrem, tak mi určitě budou chutnat
Slaná slunečnicová semínka - slunečnici používám jen neochucenou do doma míchaného musli, takže slanou budu mít poprvé, ale nepochybuji, že jako zobání třeba k vínu mi chutnat bude
Čokoláda Alnatura - hořká čokoláda nikdy nezklame...
Sprchový gel s vanilkoua kokosem - na cesty se hodí a třeba objevím novou vůni, kterou si pořídím ve velkém balení
Matcha puding - tak toho se trochu bojím, protože matcha čaj mi nechutnal, ale určitě ho zkusím. Když nic, bude zajímavě barevný
Javorová voda - na tu jsem zvědavá, protože něco takového vidím poprvé
Sušené brusinky - to jsou moji oblíbenci, zmizí co nevidět
Šampon Heat&shoulders - dvě jednorázová balení. Určitě časem využiju
Krém na ruce - malinké balení vhodné akorát do kabelky. Ruce mám suché hodně často, tak mít první pomoc v kabelce (kam už jsem ho hend dala) neuškodí
Čaje Basilur - čaj se hodí vždycky, zvlášť můj oblíbený černý
Miniknížka s recepty pro 21. století - na na mne asi bude příliš novátorská (podle letmého prolistování obsahuje recepty s celkem zvláštními kombinacemi surovin), ale nějaký recept z ní určitě vyzkouším
K balíčku byl ještě připojen moc milý dopis doplněný kresbou Veverky.


Celkově hodnotím swap jako super. Dostala jsem balíček nadupaný zajímavými věcmi, které tvoříly tak akorát mix mezi tím, co znám a mám ráda, a tím, co vyzkouším jako novinku (a myslím, že Michelle tedy musela přesáhnout i tu částku 200 Kč, jaká spousta věcí v balíčku byla). Hezlké zabalení věcí a milý dopis byly příjemný bonus k opravdu povedenému swapu. Vypadá to, že Michelle byla s tím, co dostala ode mne, taky spokojená, apoň pokud mohu soudit z článku na jejím blogu (byla totiž s hodnocením rychlejší než já).

Hodnocení 10/10



Žádné komentáře:

Okomentovat