neděle 3. dubna 2016

Jak jsem si objednala Brandnooz box

Na blogu O všem? Ovšem! jsem narazila na článek o Glanc Brandnooz boxu (na tenhle) a v komentáři jsem zminila, že mne obsah zaujal. Míša - autorka zmíněného blogu mne v reakci upozornila, že je možné si box ještě objednat (a to přes její blog s využitím slevového kódu). Takže jsem to zkusila. A jak to dopadlo, to si můžete přečíst dál...




Na úvod by možná byla vhodná vsuvka o tom, co to Brandnooz box je ... Takže Brandnooz box je jeden z projektů, který by se dal nazvat "Překvapení v krabici", kdy si objednáte krabici zboží, aniž úplně přesně víte, co konkrétně bude uvnitř. Většina projektů má nový box jednou měsičně a umožňuje objednání buď jednotlivě nebo zvýhodněné předplatné na nějaký časový úsek. U Brandnooz boxu je dané zaměření (potraviny), počet produktů (8-10) a celková hodnota (měla by být stejná nebo vyšší než cena boxu, což je 279 Kč). Glanc Brandnooz je box, který lze objednat jen nepravidelně a narozdíl od standardních boxů neobsahuje potraviny, ale produkty z oblasti kosmetiky a drogerie.
Potravinové boxy, resp. jejich hodnocení sleduji na různých blozích už nějakou chvíli, ale nechávaly mne poměrně chladnou. Přišlo mi, že větišna produktů je k dostání běžně v supermarketech, navíc tam na můj vkus bylo příliš mnoho sladkostí, chipsů, instatních věcí a tak. Naopak na Glanz Brandnooz jsem narazila u Míši poprvé a zdál se mi velmi zajímavý (jak obsahem, tak cenově), takže jsem se rozhodla se na stránkách Brandnooz registrovat a box si objednat. Zaplatila jsem, přislo potvrzení objednávky s přibližným termínem doručení, takže jsem se spokojeně těšila na sprcháč, krém, aviváž...


Ovšem ukázalo se, že jsem při objednání udělala někde chybku buď já nebo pracovníci Brandnoozu, protože když jsem si balík donesla z pošty a rozbalila ho, hleděla jsem do.... krabice plné potravin (tedy - navrchu byl časopis ;-)). Šlo o klasický box - konkrétně o jeho březnové vydání (o jehož obsahu už jsem zhruba věděla z četby blogů) Jak jsem dodatečně dohledala, nemůžu vyloučit, že chyba byla skutečně na mé straně, takže mi nezbývá než se s trochu nechtěným boxem smířit.
A co jsem tedy v boxu našla?

Top Topic Citron (0,5 l - doporučená cena 17,90)
Limonáda s citronovou příchutí bez umělých barviv a sladidel . Já na sladké limodády moc nejsem, vypije ji manžel. Nic méně jsem ochutnala a špatná není.

Sladké snacky
Chocoland Fruity 45% - sušenka s ovocnou náplní (25 gdoporučená cena 11.90). Ochutnám a uvidím, tenhle typ sušenek mne zatím moc neoslovil, ale třeba tahle bude přijemným překvapením (vzhleldem k ceně by měla - za 25 g tyčinku mi víc než destikoruna přijde docela dost).
Balconi Mix Max Karamel a CeReal - piškotový řez s karamelovou náplní a kaakovou polevou (35 g - doporučená cena 6,90) a cereální varianta piškotového řezu (28 g - doporučená cena 5,90). Kupované piškotové řezy nemám ráda, takže je přenechám manželovi.

Maggi - tekuté koření (200 g - doporučená cena 24,90)

Maggi je klasika (ostatně myslím, že ve spoustě domácností se tak říká i polévkovému koření jiných značek), která mne sice v balíčku nenadchla, protože ho znám, ale ani vyloženě nezklamala. Na občasné dochucení polévky ho doma využijeme.

Červená řepa Efko (500 g - doporučená cena 29,90).
Předvařená krájená řepa ve vakuovém balení. Jednoznačně jednička celého balíku, která potěšila nejvíc. Mám řepu moc ráda a důvodem toho, že si ji doma nedělám častěji, je právě fakt, že mne ji moc nebaví vařit a loupat. Takže uvařená řepa, navíc nakrájená na plátky je pro mne příjemný objev. Už jsem ji i použila (víc v některém s dalších článků) a maximální spokojenost.

Živáňská omáčka tradiční Kand (380 g - doporučená cena 32 Kč)
Omáčka na maso nebo těstoviny. Hotové omáčky nekupujeme (jen občas dresingy ke grilovanému masu), ale příležitostně vyzkoušíme.

Farmářské polévky Vitana (balení na 4 porce, doporučená cena 29,90 za bal.)
Polévky bez glutamátu a konzervačních látek, jedna s ovesnými vločkami, druhá s červenou čočkou . Jako výrobek mi přijdou docela zajímavé, jen ale pro někoho jiného. Já z polévek jím jen vývary, takže buď je spotřebuje manžel nebo je někomu věnuju.

Sour cream omáčka Spak (140 ml - doporučená cena 33,90)
Jemná krémová omáčka se zakysanou smetanou. Dresingy k masům nebo k bramborám občas používáme, takže tento ráda vyzkouším. Jen mi tedy cena skoro 35 Kč za 140 ml přijde docela dost..

Bonboniéra Figaro - Karamelky (126 g - doporučená cena 59,90)
Čokoládové bonbóny s karamelovou náplní. Nemám ráda karamel, nicméně určitě využití najde - udělám s ní radost někomu jinému. Škoda, že jsem tam neměla druhou variantu (Perličky) - na tu bych se nechala zlákat spíš.

Ahmad tea Contemporary (vzorky)
Milky oolong, Green tea Maple syrup a Chai spice - od každého druhu jeden sáček (doporučená cena za krabičku s 20 ks je 79,90). Čaje v zajímavém přebalu mne nezarmoutí nikdy (a mléčný oolong mám navíc ráda), jen mám pochybnosti o tom, že je to novinka letošního jara, protože jsem přebaly od těchto čajů získala do sbírky už někdy na začátku zimy.

A kromě těchto výrobků byl v balíčku ještě časopis Psychologie (ještě jsem si ho nikdy nekoupila, tak se s ním ráda seznámín), slevový kupon do Yves Roche a leták s popisem produktů.
Celkově nebyl box špatný - obsažené produkty většinou využijeme. Nejvíc mne potěšila červená řepa, zajímavé je zařazení netradičních polévek od Vitany (byť jsou mimo mé chuťové preference). Oceňuji kavlitní balení - pevná krabice, vyložení papírovou "slámou" a u věcí ve skle ještě obalení v bublinkové folii. Pokud jde o podrobnější hodnocení jednotlivých produktů, tak s některými se ještě setkáte v dalších článcích (zejména v "Co jsem také ochutnala") - tedy s těmi, které skutečně spotřebuji já.






Žádné komentáře:

Okomentovat