čtvrtek 14. dubna 2016

Jarní detox

A mám tu další swap - překvapivě zase jídelní. Já mám prostě jídelní swapy nejradějí - u těch je nejmenší pravděpodobnost, že věci z něj nevyužiju a budou mi ležet doma (protože já spasu skor všechno).
Takže - tento swap pod názvem Jarní detox vyhlásila Martina. Zadání bylo hodně stručné - měl obsahovat dobrůtky ze zdravé výživy a jeho cena měla být cca 200 Kč.




Nejdřví jako obvykle to, co jsem do swapu pro Martinu vybrala já... Snažila jsem se, aby alespoň část tvořily méně známé a zajímavé věci, které mi chutnají a splňují alespoň trochu kritérium "zdravé".
A tady můžete posoudit, jestli a jak se mi to povedlo. Martina v balíčku ode mne našla
Datlový sirup - to byla jediná věci, kterou jsem vyzkoušenou neměla, ale Martina si ji přála…
Chia semínka - já si je přidávám do kaše, ale dá se s nimi třeba i péct
Dobrá vláknina - na přidání do jogurtu, dají se i zobat jen tak
Otrubky - na zdravé uzobávání, taky mají hodně vlákniny
Zeleninová pomazánka Toscana - moje oblíbená, kterou už jsem posílala v několika swapech
Bombus Kids Peanut butter - raw tyčinka s příchutí burákového másla (tuhe konkrétní příchuť jsem tedy vyzkoušenou, neměla, ale tyčinku ano - dokonce na ni mám tady na blogu recenzi)
Oříšková tyčinka Emco s kešu - taková moje oblíbená klasika
Čaje - ty ode mne dostává skoro každý, takže jsem je přibalila i Martině. Jednak takový mix různých druhů (černý, zelený, ovocné i bylinkové) a pak čaje polské firmy Malwa, které jsou zdravotní a měly by napomáhat čištění jater (ty byly vybalené, protože jsem je kupovala kvůli přebalů do sbírky, ale když swap měl v názvu "detox", tak jsem je přidala).
Jako obvykle jsem věci jednotlivě zabalila (což jsem tentokrát zapomněla vyfotit, takže fotka bude jedině v případě, že to vyfotila Martina a dá fotku k hodnocení na Swaplace) a připojila dopis s komenářem k jednolivým "položkám"


Pokud jde o obsah swapového balíčku od Martiny, tak musím řici, že jsem z něj byla malinko na rozpacích. Jeho obsah dělal trochu dojem, že si Martina úplně nepřečetla můj profil na Swaplace, takže jsem v něm našla i věci, o kterých mám napsáno, že je nemám ráda, resp. je nechci.
Pojďme se tedy podívat, co mi Martina do swapu nachystala
Ovesnou kaši Dr. Oetker s jablky, rozinkami a skořicí - ta potěšila, instantní ovesné kaše si občas dělám jako "nouzovku" v práci a tahle příchuť je má nejoblíbenější
Karobovou tyčinku s kokosem- taky fajn, karobové tyčinky mám docela ráda a kokosovou jsem ještě neměla, takže ráda ochutnám
Zelenou instatní kávu s vanilkou - to byla bohužel trefa naprosto vedle. Já kafe nemám ráda a vůbec ho nepiju. A mám to napsané jak v profilu na Swaplace, tak i na tady na blogu v článku, na který na Swaplace odkazuji. Je to škoda, protože to kafe není zrovna levné. No budu mu hledat uplatnění u někoho jiného...
I já jsem dostala nějaké jednotlivě balené čaje - ani tady se Martina úplně netrefila, protože většina byla bylinkových, které já zrovna nemusím (a to, že je nechci mám v profilu taky). Ale ty potěší naši sekretářku, která je má ráda, takže mi to zas tak moc nevadí
A pak jsem v balíčku našla ještě nějaké bonbóny - potěšili Haribo medvídci, ty mám ráda a už jsem je dlouho neměla,ale i ty ostatní asi někdo u nás sní (já na sladké cucavé moc nejsem)
Ani Martina nezapomněla na dopis.


A celkové hodnocení swapu? Takové rozporuplné. Obsah zadání v podstatě splnil, snažil se i respektovat i mé přání, že bych ráda méně obvyklé věci, ale... Ta káva je opravud zcela mimo mé chutě, byť má údajně spoustu pozitivních účinků, (takže vyhovovala zadání), podobně to platí i o většině čajů. A bývala bych ocenila trochu lepší ("parádnější") zabalení (vše bylo jen složené v mikroténovém sáčku). JInak byla s Martinou dobrá komunikace a snahu jí upřít nelze. Holt swap pokaždé nevyjde úplně podle představ zúčastněných.

Hodnocení 6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat