úterý 7. června 2016

Co jsem taky ochutnala... 5

Květen je pryč a tak zase nabízím pár fotek věcí, které jsemv jeho průběhu ochutnala. A taky pár slov o tom, jak mne zaujaly nebo nezaujaly. Je to kombinace věcí, které jse si koupil a těch, které jsem dostala (třeba ve swapu). Moc toho tentokrát není - nějak jsem diky souhře okolností (dovolená, fofr v práci a bolavý zub) moc neexperimentovala.



Corny Black&white

Koupeno - ze swapu. Cena - ? Balení - 35 g
Díky swapu občas ochutnám i věci, které bych si váhala koupit - a tohle je jedna z nich. Cereální tyčinky moc nevyhledávám, ale tahle mne ve swapu docela zaujala tím, že slibovala čokoládovou příchuť. A opravdu chutná dost čokoládově, ale současně je hodně sladká a náplň se navíc docela patlala (měla jsem jí jako svačinu na poradu a nejedla se mi díky tomu nejlíp). Znovu bych si ji nekoupila.
Hodnocení 4/10

OrganicaSaurus (Good boy)

Koupeno - ze swapu. Cena - ?. Balení - 15 g.
Kukuřičné křupky se sýrem, ovšem sýrová příchuť byla málo výrazná. Snědla jsem je, ale nijak nenadchly. Kupovat si je nebudu.
Hodnocení 4/10

Gervais Original Česnek a bylinky

Koupeno - Billa. Cena 12,90 (akce). Balení - 80g.
Žervé si kupuju v podstatě jen normální bílé, bez příchuti, ale akční cena mne zlákala vyzkoušet česnekovou příchuť, protože česnek mám dost ráda. A nebyla jsem zklamaná - žervé je ochucené tak akorát (převažuje česneková chuť nad bylinkovou), dobře se roztírá. Asi ho občas - pro změnu - koupím.
Hodnocení 7/10

Musli srdíčka s čokládou a kokosem (Semix)

Koupeno - swap. Cena - ? (myslím kolem 10 Kč - taky jsem je kupovala do nějakého swapu). Balení - 50 g.
Výrazná vyvážená chuť kokosu a čokolády, chutnala mi nejvíc ze všech, která jsem zatím měla (brusinka, papája). Možná si je na občasné zobnutí v kanceláři koupím někdy i sama.
Hodnocení 7/10

Česneková pomazánka Toppo

Koupeno - Lidl. Cena - 22,90 (?). Balení - 135 g.
Koupila jsem ji jako nouzovku na rychlé občerstvení na chatě a musím říci, že mne nezaujala, resp. spíš zklamala. Česneková chuť není moc výrazná a je na pomazánku docela řídká. To, že je bez lepku, glutamanu, sladidel... (jak deklarují na obale), je fajn, ale v pomazánce se obejdu i bez bramborového škrobu, tavicích solí a konzervantů. A cena není taky extra příznivá. Takže přístě nebudu líná a udělám si pomazánku sama, tuhle už rozhodně kupovat nebudu.
Hodnocení 3/10

BeBe Dobré ráno na měkko brusinka s ovocem

Koupeno - Brandnooz. Cena - 10,90 (doporučená). Balení - 50 g.
Taková standardní sušenka, chutnala mi víc než klasické BeBe Dobré ráno - právě díky tomu, že je vláčnější a bylo v ní trochu cítit i ovoce. Ale že bych jí do budoucna vyhledávala, to asi zrovna ne.
Hodnocení 5/10

Slaná pražená slunečnicová semínka (Albert)

Koupeno - swap (i když díky privátní značce je jasné, odkud jsou). Cena - ? Balení - 100 g.
Slunečnicová semínka kupuju pravidelně do musli - ale ta nautral. Praženou slanou verzi jsem měla poprvé a musím říci, že mi docela chutnají. Jen jsou hodně mastná - i po malé hrstičce mi bylo těžko. Proto je asi kupovat nebudu - tohle slané zobání je pro mne mor, nevím kdy přestat, takže by mi po nich nejspíš bylo těžko pokaždé.
Hodnocení 7/10

Sušenky Nora

Koupeno - výhra. Cena - ?. Balení 200 g
Vyhrála jsem je v soutěži Chocoland (nakonec se ukázalo, že mi je poslali omylem místo sušenek, co měli být výhrou skutečně). Je to něco něco jako linecké těsto plněné čokoládou s burizony a oříšky. Oříšků pomálu, čokoláda taková ta spíš tuková než čokoládová. Ani nevím, jestli se normálně prodávají (vyrobené jsou Holandsku), ale i kdyby ano, rozhodně bych bych si je nekoupila. Takový propadák měsíce...
Hodnocení 1/10.

Zeleninové chipsy De Luxe

Koupeno - Lidl. Cena - 39,90. Balení - 100 g.
Jeden z výrobků brandovaný pro Lidl. Chuťově dobré, přiměřeně slané, ale je znát obsah tuku - prostě jsou to chipsy. Cena taky není úplně nejnižší. Ale kdybych si měla vybrat mezi klasickými bramborovými a těmito, tak sáhnu po zeleninových - jsou chuťově zajímavější. Zvlášť ty z červené řepy... Možná si je ještě někdy koupím
Hodnocení 6/10

Kaki nesířené

Koupeno - ze swapu. Cena - ? Baleni - 50g
Má ráda čerstvé kaki, takže jsem byla přesvědčena, že mi bude chutnat i to sušené. A skutečně chutnalo. Nebylo tvrdé ani moc sladké. Prostě bylo dobré. Ještě jsem ho nikde neviděla, ale pokud na něj někde narazím, ta si ho koupím (jen se trochu bojím ceny, protože čerstvé kaki nepatří k nejlevnějšímu ovoci, takže u sušeného to asi nebude o moc lepší)
Hodnocení 10/10

Karobová tyčinka s kokosem (Natural)

Koupeno - ze swapu. Cena - cca 12 kč (už jsem ji do nějakého svapu taky kupovala). Balení - 45
Tyčinku jsem si vzala na poradu jako rychlou svačinku - jako taková posloužila docela dobře, i když mne moc nenadchla. Nezdála se mi moc kokosová, výraznější byla chuť karobu (arašídová, kterou jsem měla někdy dřív, mi chutnala víc). Pravidelně si ji kupovat nebudu (jak kvůli chuti, tak i kvůli složení - ztužený tuk, glukózový sirup ... )
Hodnocení 5/10

A to byl poslední kousek z mé květnové přehlídky. Musím říci, že tentokrát tu bylo víc věcí, které mne moc nezaujaly, oproti těm, kde uvažuji o tom, že si je koupím znovu. A co - máte z uvedených věcí něco vyzkoušeného? A jaký na to máte názor?



Žádné komentáře:

Okomentovat