neděle 19. června 2016

Léto...

Kopretiny jsou moje oblíbené kytky a znamenají pro mne léto. A mám mnohem raději ty "obyčejné" luční než ty zahradní. Máme ty luční i na zahrádce (zahradním se tam nějak nedařilo a postupně zmizely; že ty to vycítily?) Tažke když jsme tento víkend přijeli na chalupy a viděla jsem rozkvetlé kopretiny na zahrádce, neodolala jsem a kousek té parády jsem si dala do džbánu po babičce. Doplnila jsem je kytkou, která se nám na zahrádce objevila neznámo jak - prostě loni jich tam pár vyrostlo. A ukázala se jako celkem invazivní rostlina, protože se vysemenila tak, že jsme si jí na jaře měli plný záhon a nakonec jsme ji pleli spolu s plevelem. Nechali jsme jen nějaké po krajích záhonu a podél zdi. A právě teď - součaně s kopretinami vykvetly. A v jedné kytici s kopretinami jim to spolu ve džbánu sluší, co myslíte?
A mimochodem - nevíte někdo, jak se tahle růžová kytka jmenuje?



A taky jsem si vyfotila mraky

A čápa - ten nám zaparkoval pár metrů od plotu. Vyfotila jsem ho asi 6x, tyhle tři fotky vyšly nejlíp a nemohla jsem se rozhodnout, kterou vybrat...

Tohle je první džbán vody s citronem a mátou ze zahrádky (zasadili jsme ji letos poprvé) - tak se musím pochlubit....

Tak ať je to letošní léto krásné jak kytka nebo oblaka a osvěžující jako džbán studené vody s citronem a mátou. A ať je plné úžasných zážitků...

Žádné komentáře:

Okomentovat