neděle 5. června 2016

Jahody s čokoládou

Swap Jahody s čokoládou vyhlásila Klára a jeho obsahem měla být kosmetika a případně něco k jídlu s příchutí, vůní nebo barvou jahod či čokolády. Předpokládaná cena byla 300 Kč. Většinou se držím swapů do dvou stovek, ale čokoládu mám ráda, jahody taky, tak jsem si řekla, že to zkusím...
No a teď jsem z toho swapu trochu rozpačitá. Ostatně posuďte sami



Nejdřív nakoukneme do balíčku, který jsem Kláře poslala já (Klára neměla žádné specifické přání, tak jsem se řídila preferencemi uvedenými v jejím profilu).
Sprchové gely - jeden od Palmolive s vůní čokolády, druhý od Dermacolu s vůní jahody a rebarbory (ten jsem dostala v ovocném swapu a musím přiznat, že mi po vyzkoušení nesedla vůně, tak jsem si říkala, že třeba Kláře ano)
Lesk na rty Miss sporty - v barvě zralých jahod
Koupelová bomba "jahoda" -
Čokolády Ivoria - ty jsem přivezla z dovolené v Polsku, abych v balíčku měla taky něco, co tu není běžně k dostání. Ta první - hořká s 64% obsahem kakaa byla plánovaná (podle profilu ji Klára má ráda), druhou - mléčnou s jahodovou náplní jsem přidala hlavně proto, že kombinovala zadání našeho swapu…
Ubrousky s motivem jahody - prostě se mi líbily
Instantní ovesná kaše s příchutí čokolády - moje oblíbená nouzová zásoba v kanceláři (když dojde úplně všechno, tak vodu tam mám vždycky)
Musli srdíčka Goody s příchutí čokolády - malé zobání do kabelky
Ovocné pyré jablko + jahoda - koupeno ve zdravé výživě, tak snad bez chemie
Čaje s příchutí jahody - to, co se zrovna nacházelo na mé čajové poličce, buď jen jahoda nebo jahoda s něčím.
Věci jsem jednotlivě zabalila, seskládala do krabičky a přidala dopis (ten musel Kláře dát zabrat - odešla nám totiž tiskárna do věčných lovišť, takže jsem ho psala ručně a můj rukopis nepatří mezi ty nejčitelnější, ani když se snažím)


Od Kláry mi swap přišel v bublinkové obálce. Trochu mne zklamalo už to, že věci nebyly jednotlivě balené, a pak i trochu samotný obsah.V balíčku jsem našla
Propisovačku s motivem jahod - ta mne potěsila. Jednak se mi líbí, je pěkně tenká (nemá ráda robustní propisky) a jednak se mi zrovna hodí do kabelky jako náhrada za původní, co už přestává psát.
Jahody v čokoládě - banánky v čokoládě miluju, jahodovou obdobu jsem ještě nevyzkoušela, takže taky fajn.
Svíčku s vůní jahody - svíček není nikdy dost a hezky voní.
Musli tyčinka Fly - ta už nadchla míň, musli tyčinky až tak moc nemusím (a mám to na blogu napsané)
Corny tyčinka Black and white - čokoládová cereální tyčinka s mléčnou náplní. Tu jsem ještě nikde neviděla, takže jsem aspoň měla možnost ji vyzkoušet (je na mne hodně sladká)
Detoxikační pleťová maska čoko+jahoda - přiznám se, že jsem na svou pleť docela macešská, takže aspoň budu mít příležitost ji trochu hýčkat
Koupelová jahodová bomba - ta vypadá luxusně. Já se sice teď v létě v podstatě jen sprchuju, ale časem ji ráda vyzkouším (bude to moje bombová premiéra)
Pytlíček růžových granulek, u kterých chyběl popis - zatím jsem neodhalila, co to vlastně je Překvapený
Čokoláda Figaro - mléčná s mléčnou a jahodovou náplní - to je bohužel přesně typ čokolády, která je málo čokoládová a hodně sladká a která mi tudíž nic neříká, protože preferuji hořkou (a taky to mám v profilu i tady na blogu)
Čokoládová beruška na čtyřlístu - taková roztomila drobnost, uvidím, jak bude chutnat
Čaj London s jahodou a vanilkou - tak čaj se u nás vypije vždycky
Gumička do vlasů (jahodově červená) - cudlík moc nenosím, ale někdy se může hodit (i když nevím, jestli na ten můj krátký "myší ocásek" není takové gumičky škoda)
Vzoreček kondicionéru na vlasy - ten se bude někdy hodit.
A do obálky byl přiložen i stručný dopis.


Jak už jsem psala, jsem ze swapu trochu na rozpacích. Klára má na Swaplace 20 kladných hodnocení (a fotky předchozích swapů vypadají opravdu dobře), byla s ní dobrá komunikace, ale tehle swap se z jí mého pohledu nepovedl. Především mám dost neodbytný pocit, že cena věcí v balíčku byla (bez varování) nižší než byla nastavená hodnota swapu a některé věci z balíčku mne až tak moc nepotěšilyl. Samozřejmě se může stát, že se člověk úplně netrefí do vkusu a chutí své spoluswaperky (nepochybně i v mém balíčku se našlo něco, co zas nesedlo Kláře).ale tady mne mrzelo, že třeba o musli tyčinkách mám na blogu napsáno, že o ně nestojím, stejně tak mám uvedeno, že nechci přeslazené věci (což nejspíš bude ta mléčná čokoláda).
Strašně dlouho jsem váhala, jaké mám Kláře dát na Swaplace hodnocení - jestli pozitiv nebo neutrál, protože všechny její ostatní swapy na mne působí pozitivně a není mi úplně příjemné někomu kazit hodnocení. Ale pro mne to opravdu úspěšný swap nebyl...
Hodnocení 4/10

Žádné komentáře:

Okomentovat