úterý 21. června 2016

Z kosmetické poličky 3

Inventuru kosmetické poličky (a nejen jí) jsem už nedělala hodně dlouho, takže zase přišel čas, podívat se, co nového v oblasti kosmetiky jsem si koupila/dostala a vyzkoušela. A taky na to, jak jsem s tím byla spokojená. Opět je to "přehlídka" hlavně pečující kosmetiky, pokud jde o dekorativku, tak používám vlastně jen řasenku, tužku na oči, rtěnku a stíny. A používám to tak málo, že mi všechno vydrží hodně dlouho.
A co jsem tedy vyzkoušela tentorkrát?




Krém na ruce Avon Care Cocoa Butter

Koupeno - dárek, cena - ???, obsah - 100 ml
S krémem na ruce s kakaovým máslem jsem byla opravdu spokojená. Dobře se vstřebává a především nádherně čokoládově voní.
Hodnocení 9/10

Pomády na rty

Taková přehlídka některých, které zrovna používám. Mám totiž pomády na rty všude - v kabelce, doma na nočním stolku, na chalupě pod polštářem, v batohu, co nosím na výlet ...
Astrid regenerační s včelím voskem. Koupeno - Rossmann, cena - asi 30 Kč, obsah - asi 5 g
Má trochu hutnější konzistenci, dobře vyživuje (tedy vyživovala, protože jsem ji vypotřebovanou před pár dny vyhazovala).
Hodnocení - 7/10
Aptonia classic. Koupeno - Decatlon, cena - 20 Kč, obsah - asi 5 g
Její předností je hlavně nízká cena, jinak je průměrná. Ale do batohu na výlety mi stačí.
Hodnocení - 5/10
Balea sensitiv. Koupeno - DM drogerie, cena - 30 Kč, obsah - asi 5 g
Bez jakékoliv vůně, rty ošetří průměrně.
Hodnocení - 6/10
BL Lip balm Pearl shine. Koupeno - ze swapu, cena - ??, obsah - asi 5 g
Má zvláštní vůni, která mi ze začátku nebyla úplně příjemná (byť postupně jsem si zvykla). Jinak je taky průměrá a ani u ní jsem perlový lesk nezaregistrovala,
Hodnocení - 3/10

Cien - odličovač očí

Koupeno - Lidl, cena - 39,90, obsah - 150 ml
Zaregistrovala jsem ho v letáku Lidlu jako novinku a inspirovalo mne to, abych ho vyzkoušela. Zatím jsem si totiž i oči odličovala čistícím pleťovým mlékem (no jo, jsem tka trochu kosmetický barbar). Odličuje průměrně (s řasenkou si úplně 100% neporadí), ale jeho velkým plusem je to, že nepálí do očí (narozdíl od odličovacích mlék). Vyhovuje mi i balení s pumičkou, která při zmáčknutí tak akorát namočí odličovací tampon.
Hodnocení - 8/10

Radox Vitamins&Care - sprchový gel s vitamíny a mlékem

Koupeno - ??, cena - ??, obsah 250 ml
Asi bych se tím neměla chlubit, ale tenhle sprcháč jsem našla zapadlý v poličce se sportovními věcmi (zřejmě vypadl z nějaké tašky, co nosím do fitka), kde byl tak dlouho, že už si nepamatuji, kdy, kde a za kolik jsem ho koupila. Podle obrázku na obale by asi měl mít vůni exotického ovoce, já z něj cítila hlavně citrusy se sladkým a mléčným nádechem, ale každopádně ta vůně byla příjemná. Dobře se používal a nevysušoval. Klidně bych si ho koupila znovu, ale bojím se, že už se dávno nedělá.
Hodnocení - 9/10

Korekční tužka Alverde

Koupeno - DM drogerie, cena - asi 100 Kč
Tuhle tužku mám už doma docela dlouho, používám ji jen občas k zakrytí různých nečekaných defektů. Na ty funguje dobře - hezky kryje, dá se rozetřít "do ztracena", takže krytí je nenápadné.
Hodnocení - 9/10

Pěnové tužidlo na vlasy Balea

Koupeno - DM drogerie, cena - asi 60 Kč, obsah - 250 ml
Tohle tužidlo mne totálně zklamalo. Sice dělá opravdu bohatou pěnu, ale co je to platné, když skoro netuží... Vlasy mi po něm zůstávají rozlítané a nedržící tvar. Takže příště sáhnu určitě po nějakém jiném výrobku.
Hodnocení 3/10

Zubní pasta Signal White now men

Koupeno - brandnooz box, cena - 81,90 Kč (doporučená), obsah - 75 ml
Pastu za 80 Kč bych si sama nekoupila, ale když už v Brandnooz boxu pro muže byla, tak jsem ji samozřejmě vyzkoušela. Má výraznou příjmenou chuť, dělá modrou pěnu Mrkající. Bělící účinek, který by měla mít, jsem nějak nezaznamenala, ale možná to chce delší používání. Přesto, že mi docela "chutnala", tak kupovat ji nebudu - cena mi přijde přehnaná.
Hodnocení - 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat