středa 1. června 2016

Brandnooz box - květen

Přesně s koncem května dorazila i další tajemná krabička - květnový Brandnooz box. Rozbalování, na které jsem se těšila, jsem si schovala na dnešek. A co jsem v boxu našla a jak jsem byla spokojená - to máte v následujícím článku. A někdy později se opět s některými věcmi z boxu potkáte ještě jednou - až je opravdu vyzkouším - takže nejspíš v nějakém článku "Co jsem také ochutnala..." (třeba v dubnovém díle jsem měla hned 4 produkty z přechozích boxů).
Ale konec úvodních řečí a ponoříme se do boxu, který měl tentokrát název "Májová přehlídka chutí"....





Bohemia NEsolené (77 g - doporučená cena 24,90)
Musím říci, že nesolené brambůrky mi přijdou jako úlet - když už věci tohoto typu brambůrky, tyčinky, krekry jím (což se snažím činit výjimečně), tak mi na nich chutná to, že jsou slané. Spíš bych uvítala brambůrky méně mastné ... Ale třeba mne příjemně překvapí.

Corny Protein caramel (35 g - doporučená cena 24,90)
Cereální tyčinka obohacená proteiny a hořčíkem. Je dostupná ve třech příchutích - karamel, citron a čokoláda. Cereálním tyčinkám zas až tak moc neholduji, ale ráda vyzkouším. Jen škoda, že a mne vyšla zrovna karamelová příchuť, kterou nemusím (jak čokoládu, tak citron bych uvítala rozhodně víc). Jako malá svačinka na nějakou poradu se ale bude hodit i tak. Cena je na proteinovou tyčinku celkem OK, uvidíme jak chuť...

Capri-Sonne Safari fruit (200 ml - doporučená cena 9,90)
Ovocné pitíčko s brčkem - proč ne. Určitě se bude hodit třeba do auta na cestu. Příchuť by měla být citrusy a ananas, což mi myslím bude chutnat. Ještě uvidím, kdo ho nakonec vypije - už se o něj hlásil i manžel.


Strongbow Red berries 0,0% (0,33 l - doporučená cena 19,90)
Cider bez alkoholu mne v boxu potěšil. Nějaký cider si občas ráda dám, ráda i zkouším různé druhy, takže uvidíme, jaký bude ten nealkohlický. V letáku byla uvedena příchuť Gold Apple, kterou bych asi upřednostnila o malinko víc, ale i ten s příchutí červeného ovoce vypiju s chutí

Maggi Gril Mix (21 g a 25 g - doporučená cena 18,90 za balení)
V nadcházející grilovací sezóně určitě užijeme jak Gril Mix na kuře s příchutí sladké chilli, tak Gril Mix na krkovičku se třemi druhy pepřů. Sice maso naložené do čerstvých bylinek je lepší, ale někdy se hodi zjednodušit si situaci. Takže taky celkem spokojenost

Spak Gourmet Ketchup jemný (500 g - doporučená cena 42,90)
Tak balení kečupu přišlo vyloženě vhod - kečup nám doma minulý týden došel a ještě jsem nestihla koupit nový. Normálně tedy kupujeme jinou značku (a ve skle), ale aspoň budeme mít příležitost vyzkoušet, jak se osvědčí Spak a v plastu.

Schneekoppe Volfrucht Hochtert Musli (750g - doporučená cena 115 Kč)
Musli se 40% podílem ovoce mne v boxu potěšilo určitě nejvíc. Musli snídám skoro každý den a značku Schneekoppe zatím moc vyzkoušenou nemám. Jen co dojím musli, co jsem si míchala sama, tak se pustím do této krabice. Cena sice není úplně nejnižší, ale doufám, že kvalita bude odpovídající.

Mentos Shakies (37,5 g - doporučená cena 17,90)
Na žvýkací bonbony s ovocnou příchutí si moc nepotrpím. Tak asi tuto směs tří různýchpříchutí (jahoda, banán a broskev) někomu věnuji

V balíku tentokrát nebyl žádný časopis - jen obvyklý leták s popisem produktů a reklama na Mentos. A neměla jsem v něm ani žádný produkt navíc za získané body - nějak jsem si ho nestihla objednat. Přesněji řečeno, když jsem si něco objednat za body chtěla, tak už dostupné byly jen polévky v sáčku a ty tedy fakt nemusím (škoda, že na mne nevyšla Mixitka, která v nabídce produktů za body byla taky)

Celkově se mi tento box líbil. Bylo v něm na kusy sice myslím míň věcí než v minulém boxu, ale hodnota v doporučených cenách byla o fous vyšší (tentokrát asi 290 Kč) a nebyl v něm pro mne žádný vyložený propadák. Nejvíc mne potěšilo musli a cider, obešla bych se bez Mentos. A tentokrát skoro všechny věci využiju přímo já Usmívající se, k někomu jinému poputují asi jen Mentos.
A co vy - objevili jste v boxu něco, co by vás třeba zaujalo?


Žádné komentáře:

Okomentovat