neděle 14. srpna 2016

Blesková giveaway o hydratační krém Avon

Vítězkou giveaway se stala Marcela z Blogu o hledání odpovědí.

Gratuluji.

Jak asi víte (a je i z blogu patrné) odebírám boxy Brandnooz s novinkami v oblasti potravin a občas i kosmetiky a drogerie. V minulých dnech Brandnooz nabídl některým svým odběratelů možnost zúčastnit se testování nového krému

AVON velvet soft moisture.

Jde o hydratační zjemňujcí krém na obličej, ruce a tělo s obsahem výtažků z chia semínek, omega3 kyselinami a vitamíny a minerály. Neobsahuje parabeny a barviva, je alergologicky testován a měl by být vhodný i pro citlivou pleť.
K testování jsem dostala dvě balení krému - jedno pro sebe, druhé s tím, že ho mohu nabídnout kamarádce nebo čtenářům svého blogu. Takže jsem se rozhodla, že o toto druhé balení vyhlásím malou rychlou giveaway. Kromě krému přidám do balíčku ještě nějaké drobné překvapení (třeba čaj...Mrkající).



Jaké jsou podmínky?
Úplně jednoduché - napište mi do komentářů, že byste měli zájem krém vyzkoušet a připojte svůj mail. Pokud chcete své šance zvýšit, můžete přidat odkaz na můj blog přidat na svůj blog, Instagram ap. V tom případě připojte i adresu tohoto odkazu - každého, kdo tak učiní, zařadím do závěrečného losování ještě jednou.
Giveaway je vyhlášena na dobu jednoho týdne - výherkyni vylosuji v pondělí 15.8.2016 večer. Současně ji kontaktuji mailem s prosbou o adresu, na kterou pošlu balíček s krémem. V případě, že by se mi výherkyně do dvou dnů neozvala, vylosuji náhradnici.

Žádné komentáře:

Okomentovat