čtvrtek 11. srpna 2016

Čajové překvapení 8

Těsně za sebou dva články téměř s totožným názvem vypadají trochu divně, ale co se dá dělat, když to tak vyšlo....
Swap Čajové překvapení 8 jsem vyhlásila na začátku prázdnin, když se mi doma z sešla nejen hromada vyměněných prázdných čajových přebalů, ale i slušná hromádka čajů, které jsem koupila, vyměnila nebo dostala jako "kusovky". Protože si nové čaje chci zařadit rychle do sbírky, byl další čajový swap řešením, jak z plných čajových přebalů udělat prázdné rychleji, než kdybych se jimi propíjela sama. Princip byl stejný jako vždycky - ode mne dorazí 40 až 60 čajových přebalů, na oplátku dostanu nějaké překvapení podle svých preferencí, co mám v profilu (tentokrát jsem jako jednu z preferovaných věcí označila šampon nebo tužidlo na vlasy). Celková hodnota swapu je vždycky kolem stokoruny.
Na swap se mi překvapivě přihlásily hned tři zájemkyně. Já se tentokrát rozhodla dát šanci někomu novému a vybrala jsem si Lucii, která byla v té době na Swaplace nová a neměla žádné hodnocení. A rovnou mohu říci, že jsem nelitovala.



Díky tomu, že jsem měla v červenci 3 týdny dovolenou a nebyla jsem v Praze, se swap trochu protáhl. Já ještě Lucii zvládla balíček poslat, ale nebyla jsem si jistá, že ten její by došel tak, abych ho pošta stihla pošta doručit, než odjedu. Tak jsem se s Lucií domluvila, že ona odešla balíček pro mne až začátkem srpna, kdy už budu zase zpátky v Praze. No a protože jsem měla v tomto případě smůlu, že mi balíček nepřebrala sousedka, tak si ještě pár dnů poležel na poště, protože jsem ho v návalu práce po dovolené nestíhala vyzvednout.
Ale teď už se pojďme podívat postupně do obou balíčků.
Začneme od toho jednoduššího - od mého balíčku
Protože mi Lucie napsala, že nemá žádné vyložené čajové oblíbence nebo neoblíbence, tak jsem jí do balíčku vybrala opravdu pestrou směsici čajů - ochucené černé i zelené čaje, nějaké ovocné čaje i čaje bylinkové. Čaje jsem tentokrát rozdělila podle druhů do čtyř obálek polepených technikou teabag foldingu (jsou přebaly, které už nepotřebuji ani na výměnu, tak si z nich občas něco složím - v poslední době právě většinou ozdoby na swapové obálky). K čaji jsem jako obykle přidala drobné překvapení - něco k zakousnutí (jablečné trubičky, oplatku Čoketa a Papita) a samozřejmě krátký dopis.

(fotka se mi tentokrát mimořádně nepovedla, až Lucie vloží na Swaplace hodnocení, tak ji zkusím vyměnit za to její)

Od Lucie mi přišla krabička, jejíž obsah tvořila jak kosmetika, tak drobnosti na mlsání. Všechno bylo hezky zabaleno do motýlkového papíru a doplněno milým dopisem. Podívejme se podrobněji na jednotlivé věci…
Regerační šampon na vlasy Shauma - ten byl v balíčku na základě mého přání. Tento konkrétní neznám a myslím, že jsem od této značky ani žádný neměla (nebo je to tak dlouho, že jsem to zapomněla). Tak uvidím, jestli třeba nenajdu nového oblíbence
Čokoládová instantní kaše Oetker - instatní kaše jsou moje oblíbená "krabička" poslední záchrany v práci, takže jsem ji uvítala. Od Oetkera jsem měla zatím jen brusinkovou, ta nijak neoslnila, tak uvidím, jestli čokoládová bude lepší.
Malé balení hořké čokolády Alnatura - to jednoznačně potěšilo.
Musli srdíčka s papájou - moje druhá nejoblíbenější (po čokoládovokokosových). Nejspíš je sezobu v práci
Kúra na vlasy Alverde s citronem a broskví - s tímto typem vlasové kosmetiky moc zkušností nemám, ale po dovolenémým vlasům nějaká kúra určitě neuškodí.
Tři čajové vonné svíčky - ty si schovám na zimu, to pálím svíčka skoro pořád. A tu maxi jsem ještě neviděla.
Vzorky regeneračního tužidla a šamponu od Nivey - ty se taky budou hodit.


Celkově hodnotí tento swap jako povedený a rozhodně nelituji, že jsem si do něj zvolila Lucii, která v době jeho vyhlášení neměla žádné hodnocení. Lucie mi vytvořila opravdu moc pěkný balíček obsahující samé využitelné věci, které mne potěšily. Jen mne trochu mrzelo, že jsem od ní nedostala hodnocení hned, když dostala swap ode mne.To ale není žádný zásadní problém - to jen já jsem vždycky zvědavá, jakou odezvu můj balíček měl. Ale Lucie mi to pak napsala v dopise, dokonce mi nabídla, že mi bude schovávat přebaly z čajů, které vaří dětem, takže to je fakt je drobnost, která nijak zásadně neovlivnila můj celkový dobrý dojem ze swapu.

Hodnocení 10/10



Žádné komentáře:

Okomentovat