středa 10. srpna 2016

Čajové překvapení 9

Když jsem se z dovolené v Albánii vrátila s více než 70 krabičkami nejrůznějších čajů, které jsme nakoupila cestou tam i zpátky, bylo jasné, že příšel čas na vyhlášení dalšího čajového swapu. A zrodil tedy swap s nepříliš originálním názvem Čajové překvapení 9. Princip mých čajových swapů je stále stejný - já pošlu kolem 50 různých čajů zbavených přebalů plus něco k tomu. Tentokrát jsme neměla konkrétní přání, co bych chtěla já, a řekla jsem, že se nechám překvapit. Hodnota swapu měla být 100 Kč.
Na nabídku swapu se mi ozvala Bohunka, která už se jednou do mého čajového swapu hlásila. Ale protože Bohunka preferuje čaje po dvou stejných sáčcích, tak minulý swap, do kterého jsem dávala hlavně koupené nebo vyměněné kusovky, pro ni nebyl úplně ideální. Naopak do tohoto swapu jsem čaje vybírala z plných krabiček, takže nebyl problém vzít od každé druhu dva.



Bohunce jsem podle jejích preferencí vybrala do swapu čaje ovocné a bylinkové - vždy od každého druhu dva sáčky. Jako vždy jsme balila do průsvitných uzavíratelných sáčků a k čaji přidávala lísteček s informací o značce, zemi původu a druhu čaje. Převahu tentokrát měly čaje zemí Balkánu, především z Albánie, Srbska a Kosova, které jsem si dovezla z dovolené. Ale aby to nebylo tak jednotvárné, přidala jsem i pár čajů z Francie, Polska a Slovenska. Čaje jsem zabalila podle druhů - do jednoho balíčku ovocné, do druhého bylinky.
Jako doplněk k čajům jsem zvolila pár drobných sladkostí - oplatku Maner a sušenky Minicookies a Lotus. A pak ještě jedno balení instantní kávy Nescafe 3v1 - měla jsem ji v Brandnooz boxu a já jsem nekafař. Tak třeba potěší Bohunku. No a ke každému swapu patří aspoň krátký dopis - nechyběl tedy ani v tom mém.
Obsah balíčku standardně není moc fotogenický (navíc jsem fotila večer při umělém světle a na fotce je to znát), ale pro ilustraci tu fotka není chybět.


Bohunka byla s odesíláním rychlejší než já (já se s vybalováním čajů párala skoro týden a pak jsem ještě dva dny za sebou nestihla otevřenou poštu), takže jsem swapový balíček dostala jako první. S Bohunkou už jsem jeden swap dělala, takže vím, že Bohunka pěkné swapy umí a při rozbalení balíčku jsem nebyla zklamaná. Spousta dobře vybraných věcí (nevím jestli Bohunka nepřešvihla částku), všechno krášně zabalené a nechyběl ani krátký dopis v hezké obálce.
Podívejme se na obsah balíčku podrobnějí... Byly v něm tyto věci
Proteinová banánová kaše Semix - tu jsem Bohunce chtěla poslat taky (ale když jsem si našla v balíčku, tak jsem ji vyměnila za sušenky) - měla ty to být totiž kašová novinka. Já sama ji jště neměla, takže ji vyzkouším.
Wasa crips - knackebroty Wasa mám ráda, cripsy jsem ještě neměla, tak uvidím
Ovocné tyčinky Nutratrend - tak trochu jsem doufala, že mi Bohunka nějakou přibalí, protože je mívá ve swapech docela často, i já jsem od ní jednu už měla. A přání se mi splnilo - v balíčku jsem našla rovnou dvě - s tropickým ovocem a jablko+banán. Ani jednu jsem ještě neměla...
Slunečnicová semínka - určitě užiju, až si budu míchat musli
Sprchový gel Jardins s vůní magnolie - tuhle značku jsem ještě neměla, takže ráda vyzkouším
Balzám na rty Altera - aktuálně mám sice ještě nějaké balzámy z předchozích swapů, ale vzhledem k mé spotřebě na něj určitě dojde
Čaje Harney&son - dva různé sáčky. Tahle značka má kvalitní čaje a navíc jsem ani jeden z nich ještě neměla ve sbírce, takže dvojnásobná trefa.
Čokoláda Lindt s 99% obsahem kakaa - super, jsem čokoholik, co razí zásadu čím víc % kakaa, tím lépe, takže mne tato čokoláda rozhodně potěšila. Té stačí jen kousek, aby člověk uspokojil své čokoládové chutě.
Hromádka kosmetických vzorečků - postupně spotřebuji na cesty.


Tak tohle byl zas jeden z hodně povedených swapů. Bohunka mi vybrala samé fajn věci - ty, které znám, jednoznačně potěšily, a ty, co jsou pro mne novinkou, ráda vyzkouším. Teď nezbývá než doufat, že i Bohunce budou čaje chutnat (aspoň většina) a že jsem se trefila i s drobným sladkostmi.

Hodnocení 10/10







Žádné komentáře:

Okomentovat