neděle 7. srpna 2016

Brandnooz box - červenec

V srpnu poruším tradici několika posledních měsíců, kdy jsem měsíc zahajovala články o tom, co jsem v předchozím měsíci ochutnala, a o obsahu nového Brandnooz boxu. Protože jsme měli v druhé polovině července dovolenou, požádala jsem si o posunutí doručení Brandnooz boxu a ten tedy dorazil až tento týden (no a k dokončení článku o tom, co jsem ochutnala, jsem se ještě nedostala, protože jsem chtěla napsat články z dovolené, dokud to mám v paměti).
Teď tedy pojďme nahlédnout do útrob Brandnooz boxu (který byl tentokrát překvapivě lehký).




TUC Sweet chilli (100 g - doporučená cena 19,90)
Moje pocity byly treochu rozpačité - TUCky mám ráda, ale moc nemusím ostré příchutě právě typu chilli. Ale o víkendu jsem je už stihla vyzkoušet a nejsou špatné, jsou ostré tak akorát. A chutnaly i kamarádkám, kterým jsem je nabídla.

Oreo Chocolate Créme (176 g - doporučená cena 34,90)
Já jsem nadšení z Oreo sušenek zatím nepropadla. Nějak to není typ sušenek, které bych vyhledávala, takže jsem nějak nenašla důvod si je koupit. Tak teď budu mít příležitost je ochutnat. V krabičce jsou 4 balíčky po 4 sušenkách - přiznám se, že na to ochutnání by mi stačilo jedno balení (a přidaný ještě nějaký jiný produkt). Každopádně mi vyhovuje, že mají čokoládovou náplň, mám ji výrazně raději než tu bílou (asi smetanovou).

Milka Sensations (156 g - doporučená cena 39,90)
Další sladkost v boxu - sušenky s kousky čokolády plněné čokoládovou náplní. Na ty se docela těším - jsem čokoholik, takže by mi mohly chutnat (pokud nebudou moc sladké). Zaujalo mne, že se mohou ohřát, asi to vyzkouším. Jen tedy jsou docela drahé...

Nestlé Golden minis (375 g - doporučená cena 89,90)
A dotřetice něco sladkéhé - snídaňové cereálie s chutí sušenek. Já tedy k snídani do jogurtu preferuji musli, tyhle křupavé věci jsou obvykle samý cukr, takže se jim spíš vyhýbám. Nicméně je vyzkouším (možná ne do jogurtu, ale jen jako "suché zobání"). I tady bych uvítala menší "testovací" balení (a další produkt k ochutnání) místo velké krabice.

Maggi Dobrá polévka - fazlová (82 g - doporučená cena 39,90)
Dobrá polévka se dělá ve variantách fazolová, cibulová, bramborová nebo knedlíčková. Na mne vyšla fazolačka, což mne moc nenadchlo, protože luštěninové polévky nerada. Uvítala bych knedlíčkovou - tu bych ochutnala i já. Nicméně fazolačka vniveč nepřijde - už se o ni hlásil manžel, který narozdíl ode mne luštěninové polévky rád. Jen cena čtyřicet korun za tři porce polévky mi nepřijde uplně nejnižší (což je možná ovšem tím, že polévky v pytlíku nekupujeme, takže o jejich cenách nemám vůec přehled). Snad to vynahradí kvalita.

Delevery Salátový dresink jogurtový (200 ml - doporučená cena 39,90)
I u tohto výrobku byla možnost dostat jednu z variant - buď jogurtový nebo francouzský dresink. Na mne vyšel jogurtový, což mi docela vyhovuje, protože francouzský je s koprem, který nemá rád manžel. Ten jogurtový vyzkoušíme oba, byť dresinky příliš často nepoužíváme. Možná i proto, je pro mne tato značka zatím neznámá.

Vitana Gurmánské kuře (25 g - doporučená cena 22,90)
Jde o směs hrubě mletého koření a krystalické soli, které bylo v boxech ve dvou variantách - buď na kuře nebo steakové. Dostala jsem Gurmáské kuře (ale nevadilo by mi ani to steakové) - využití při grilování nebo přípravě ryb u nás určitě najde.

Alpro Coconut cuisine (250 ml - doporučená cena 49,90)
Kokosová alternativa smetany nebyla součástí Brandnoozu - vybrala jsem si ji jako odměnu za body získané za aktivity na stránkách Brandnooz. A to přesto, že jsem tu z dubnového boxu ještě nestihla vyzkoušet - přišla mi z nabídky "produktů navíc" jako nejrozumnější akternativa.

Celý box hodnotím jako dost průměrný - na mne tam bylo přiš mnoho sladkostí a nebylo tam nic, u čeho bych byla vyloženě ráda, že to můžu ochutnat. Už byly lepší boxy... Celkem potěšily TUCky a Milka sušenky, zbytek nijak nenadchl (ale taky nebyl úplným zklamáním). Příště bych v boxu uvítala aspoň pár nějakých zdravějších věci. Celková hodnota produktů v boxu byla zhruba 287 Kč, což jde.

A jak by se box líbil vám? Znáte některý z výrobků, který v boxu byl? A jak vám chutná? Nebo byste chtěli některý z výrobků, které tu vidíte, ochutnat?

Žádné komentáře:

Okomentovat